Bob Geplaatst 14 december 2017 Rapport Geplaatst 14 december 2017 Goedemorgen allemaal. Leuk programma, Lars. Ja, eerst maar eens fijn ontbijten. Jasper heeft de sla al op zie ik. Ik geef hem nog wel wat appels. Hij eet vooral groente en fruit. Gras vindt hij ook lekker.
bolletje Geplaatst 14 december 2017 Rapport Geplaatst 14 december 2017 O Nanc. weet jij toevallig of ze in Parijs "Parijse Bollen" hebben? Wil wel de Franse keuken proberen.
Lika Geplaatst 14 december 2017 Rapport Geplaatst 14 december 2017 Un pain au chocolat voor mij graag. Periode van de maand. Neem er koffie bij. Chocolademelk al op. Leuk Montmartre. Wat voor weer is het eigenlijk?
lady jane Geplaatst 14 december 2017 Rapport Geplaatst 14 december 2017 Ik kon niet slapen na 6 uur, dus heb even een mand croissants gehaald, ook au chocolat, tast toe! De koffie staat op het dagdraad-buffet, beam maar wat over Scottie!
nancy Geplaatst 14 december 2017 Rapport Geplaatst 14 december 2017 Haaa dankjewel voor het ontbijtje Jane, heb wel trek nu. Ben wat laat op, maar de reis was dan ook wel vermoeiend. Wat een lawaai maken die beestjes zeg, maar wel gezellig. Vooral dat getrompetter... uhhhhh Bol, die Parijse bollen kan ik me niet herinneren, vandaag maar eens goed rondkijken. Lika, volgens mij een winters zonnetje vandaag, heerlijk! In ieder geval in mijn hart. Veel plezier vandaag allen, ik loop gezellig achter jullie aan.
Lika Geplaatst 14 december 2017 Rapport Geplaatst 14 december 2017 Ben doodop.... veel gezien. Gelopen. Gegeten. Pfoeh... al die trappen bij Montmartre. Sacré Coeur. Mooi hoor. Ai,ai,ai... morgen ga ik mijn voeten voelen!
kruidenthee67 Geplaatst 14 december 2017 Rapport Geplaatst 14 december 2017 Heimweee...zucht Parijs............
Bob Geplaatst 14 december 2017 Rapport Geplaatst 14 december 2017 Ja, dat was behoorlijk vermoeiend. Ik ben dat niet meer gewend, een hele dag in touw zijn. Maar het weer was gelukkig niet slecht. Maar een klein beetje regen gehad.
NickyLJ80 Geplaatst 15 december 2017 Rapport Geplaatst 15 december 2017 Rek, kreun, steun pfoe. Ik zit al aan de koffie hoor. Vandaag naar het Louvre toch? Zin in Zal ik maar weer de beestjes doen? Ik hoor de kat van SoWhat mauwen geloof ik....
Lika Geplaatst 15 december 2017 Rapport Geplaatst 15 december 2017 Ik wil ook wel naar het Loevre, maar Versailles is ook mooi. Mijn arme voetjes .... ik ga eerst even douchen,
bolletje Geplaatst 15 december 2017 Rapport Geplaatst 15 december 2017 (bewerkt) Op 13-12-2017 om 14:02 zei NickyLJ80: Arrensleepact Lars Lika Herstel Bob Rapilos NickyLJ80 Jannigje Sowhat Spirit Bobje Bol, Puck en Mojo Jane Nancy Tine Esther. Amethist 24 december 2017 bewerkt door bolletje
Bob Geplaatst 15 december 2017 Rapport Geplaatst 15 december 2017 Welkom Esther. Leuk dat je meedoet.
esther2014 Geplaatst 15 december 2017 Rapport Geplaatst 15 december 2017 Zeker. Ik voel mij heel welkom!
Lika Geplaatst 15 december 2017 Rapport Geplaatst 15 december 2017 Kan echt geen stap meer zetten. Ik wil alleen nog maar zitten in die slee voorlopig. Eerst slepen nu...
Bob Geplaatst 15 december 2017 Rapport Geplaatst 15 december 2017 Afscheid van Parijs. lady jane reageerde hierop 1
nancy Geplaatst 16 december 2017 Rapport Geplaatst 16 december 2017 Zo, vandaag vertrekken we uit Parijs. Ben benieuwd waar de reis ons nu naar toe brengt... Heeee Smart, ik zag je net vliegen!
Lars Geplaatst 17 december 2017 Auteur Rapport Geplaatst 17 december 2017 Ja we zijn nu onderweg naar Zwitserland. We hebben hier een groepshuis gehuurd. Dat betekent 2 slaapzalen maar even uitvechten wie boven en onder gaat slapen. Vanmiddag gaan we boodschappen doen en vanavond zelf koken. Even wennen na elke dag uit eten in Parijs. Wie gaat er koken vandaag en wie doet de afwas? Tine reageerde hierop 1
NickyLJ80 Geplaatst 17 december 2017 Rapport Geplaatst 17 december 2017 O leuk Zwitserland! Bergen! Ik doe de afwas wel, geen probleem
bolletje Geplaatst 17 december 2017 Rapport Geplaatst 17 december 2017 20 uur geleden zei nancy: Heeee Smart, ik zag je net vliegen! Nee, we knappen echt een heel eind op als we niet meer drinken Broem broem tuf tuf. Zo ik heb m'n scootmobiel bij me. heb er een ski's onder laten zetten maar ging per ongeluk een berg op. Raar gezicht als je alles voorbij ziet komen achterste voren. En er stond EEN boom. Tja
Lars Geplaatst 18 december 2017 Auteur Rapport Geplaatst 18 december 2017 Wat een nacht! Wij heren wilden graag slapen maar tot diep in de nacht lawaai vanuit de slaapzaal naast ons van de dames. Spirit die ging zingen en Jannigje die de tweede stem zong. Bolletje die het hoogste woord had en een wedstrijd begon wie de hardste boer kon laten. Hard lachen en kwekken pfff. Hoop dat jullie een beetje fit zijn dames want vandaag gaan we verder reizen. We gaan naar Oostenrijk. Hier blijven we 2 dagen en morgen gaan we een dagje skieen. Tine reageerde hierop 1
Bob Geplaatst 18 december 2017 Rapport Geplaatst 18 december 2017 Ha fijn! Mooi door de besneeuwde Alpen rijden door Zwitserland en Oostenrijk. Ik heb er zin in, Tine reageerde hierop 1
Jannigje Geplaatst 18 december 2017 Rapport Geplaatst 18 december 2017 (bewerkt) Ik oefen vast in het jodelen heel zachtjes!! 18 december 2017 bewerkt door Jannigje Tine reageerde hierop 1
Tine Geplaatst 18 december 2017 Rapport Geplaatst 18 december 2017 Hij gaat lekker mensen!! Lekker nuchter op de slee!!! Knop is weer om!!!
nancy Geplaatst 18 december 2017 Rapport Geplaatst 18 december 2017 Goed zo Tine! De alpen zijn prachtig, goed gekozen,Lars. Ennuhh....ik heb niks gehoord van de dames hoor, waren het geen sneeuwganzen buiten?? Tine reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden