Spring naar bijdragen

Arresleepact 2017

Lars

Aanbevolen berichten

Goedemorgen opstaan luilakken. Vandaag een druk dagje. We gaan zo eerst ontbijten. Daarna gaan we parijs in. Daar maar kijken wat we gaan doen. In ieder geval wil ik naar montmarte en ik wil naar de notre dame en naar het kasteel van versailles, Vanavond gaan we een rondrit doen in de bus genieten van de vele lichtjes. Ook is er vandaag tijd om te winkelen.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik sla het winkelen over hoor, breng ook graag een bezoekje aan het Louvre. Lichtjestour lijkt me ook magisch. Ik zit me al te verheugen op een baguette met brie en een kop thee. Katten hebben eten gehad hoor, hondjes hebben een klein rondje gelopen en Jasper heb ik maar een emmer sla gegeven. Hoe verzorg je zo'n olifant eigenlijk :face-icon-small-shocked:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haaa  dankjewel voor het ontbijtje Jane, heb wel trek nu. Ben wat laat op, maar de reis was dan ook wel vermoeiend. Wat een lawaai maken die beestjes zeg, maar wel gezellig. Vooral dat getrompetter...  uhhhhh  Bol, die Parijse bollen kan ik me niet herinneren, vandaag maar eens goed rondkijken. Lika, volgens mij een winters zonnetje vandaag, heerlijk! In ieder geval in mijn hart. Veel plezier vandaag allen, ik loop gezellig achter jullie aan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...