Kohtje Geplaatst 13 december 2017 Rapport Share Geplaatst 13 december 2017 Hé, toen was ik er ook. Voor het eerst toen. Een week excursie met de hele 4e jaars schildersafdeling van de kunstacademie. Ben ik je vast wel tegengekomen... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bobje Geplaatst 13 december 2017 Rapport Share Geplaatst 13 december 2017 Helemaal gezellig zo met zijn allen! Sorry dat ik niet zo spraakzaam was vanochtend jongens, ik was nog een beetje verlegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 13 december 2017 Rapport Share Geplaatst 13 december 2017 He, ik sta er niet bij!! Kan iemand mij erbij schrijven of bang voor de breinaalden?:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 13 december 2017 Rapport Share Geplaatst 13 december 2017 Arrensleepact Lars Lika Herstel Bob Rapilos NickyLJ80 Jannigje Sowhat Spirit Bobje Bol, Puck en Mojo Jane Nancy Tine Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 december 2017 Rapport Share Geplaatst 13 december 2017 (bewerkt) Zijn we al in Parijs mensen? Ik ruik nog steeds de Belgse Frieten. Werd vanmiddag nog aangehouden door een Belgische Agent. Wat een drol hé? 13 december 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 13 december 2017 Rapport Share Geplaatst 13 december 2017 Oh kijk, hij is inderdaad al afgebouwd. Wat mooi! Lika en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 december 2017 Rapport Share Geplaatst 13 december 2017 Prachtig! Word ik heel blij van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 14 december 2017 Rapport Share Geplaatst 14 december 2017 Hallooooooo allemaal, Ow.. moest ik nog zachtjes doen? Slapen jullie nog? *Gaat de beestenboel maar verzorgen* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2017 Goedemorgen opstaan luilakken. Vandaag een druk dagje. We gaan zo eerst ontbijten. Daarna gaan we parijs in. Daar maar kijken wat we gaan doen. In ieder geval wil ik naar montmarte en ik wil naar de notre dame en naar het kasteel van versailles, Vanavond gaan we een rondrit doen in de bus genieten van de vele lichtjes. Ook is er vandaag tijd om te winkelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bobje Geplaatst 14 december 2017 Rapport Share Geplaatst 14 december 2017 Bonjour Lars, dat klinkt leuk voor vandaag! Ik ga even douchen en zie jullie straks bij het ontbijt. Mmmmm ik heb nu al trek in een lekker croissantje met koffie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 14 december 2017 Rapport Share Geplaatst 14 december 2017 Ik sla het winkelen over hoor, breng ook graag een bezoekje aan het Louvre. Lichtjestour lijkt me ook magisch. Ik zit me al te verheugen op een baguette met brie en een kop thee. Katten hebben eten gehad hoor, hondjes hebben een klein rondje gelopen en Jasper heb ik maar een emmer sla gegeven. Hoe verzorg je zo'n olifant eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2017 Morgen gaan we naar het louvre en de eifeltoren beklimmen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 december 2017 Rapport Share Geplaatst 14 december 2017 Goedemorgen allemaal. Leuk programma, Lars. Ja, eerst maar eens fijn ontbijten. Jasper heeft de sla al op zie ik. Ik geef hem nog wel wat appels. Hij eet vooral groente en fruit. Gras vindt hij ook lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 december 2017 Rapport Share Geplaatst 14 december 2017 O Nanc. weet jij toevallig of ze in Parijs "Parijse Bollen" hebben? Wil wel de Franse keuken proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 december 2017 Rapport Share Geplaatst 14 december 2017 Un pain au chocolat voor mij graag. Periode van de maand. Neem er koffie bij. Chocolademelk al op. Leuk Montmartre. Wat voor weer is het eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2017 Rapport Share Geplaatst 14 december 2017 Ik kon niet slapen na 6 uur, dus heb even een mand croissants gehaald, ook au chocolat, tast toe! De koffie staat op het dagdraad-buffet, beam maar wat over Scottie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 december 2017 Rapport Share Geplaatst 14 december 2017 Haaa dankjewel voor het ontbijtje Jane, heb wel trek nu. Ben wat laat op, maar de reis was dan ook wel vermoeiend. Wat een lawaai maken die beestjes zeg, maar wel gezellig. Vooral dat getrompetter... uhhhhh Bol, die Parijse bollen kan ik me niet herinneren, vandaag maar eens goed rondkijken. Lika, volgens mij een winters zonnetje vandaag, heerlijk! In ieder geval in mijn hart. Veel plezier vandaag allen, ik loop gezellig achter jullie aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 december 2017 Rapport Share Geplaatst 14 december 2017 Ben doodop.... veel gezien. Gelopen. Gegeten. Pfoeh... al die trappen bij Montmartre. Sacré Coeur. Mooi hoor. Ai,ai,ai... morgen ga ik mijn voeten voelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 december 2017 Rapport Share Geplaatst 14 december 2017 Heimweee...zucht Parijs............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 december 2017 Rapport Share Geplaatst 14 december 2017 Ja, dat was behoorlijk vermoeiend. Ik ben dat niet meer gewend, een hele dag in touw zijn. Maar het weer was gelukkig niet slecht. Maar een klein beetje regen gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 15 december 2017 Rapport Share Geplaatst 15 december 2017 Rek, kreun, steun pfoe. Ik zit al aan de koffie hoor. Vandaag naar het Louvre toch? Zin in Zal ik maar weer de beestjes doen? Ik hoor de kat van SoWhat mauwen geloof ik.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 december 2017 Rapport Share Geplaatst 15 december 2017 Ik wil ook wel naar het Loevre, maar Versailles is ook mooi. Mijn arme voetjes .... ik ga eerst even douchen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2017 Rapport Share Geplaatst 15 december 2017 (bewerkt) Op 13-12-2017 om 14:02 zei NickyLJ80: Arrensleepact Lars Lika Herstel Bob Rapilos NickyLJ80 Jannigje Sowhat Spirit Bobje Bol, Puck en Mojo Jane Nancy Tine Esther. Amethist 24 december 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 december 2017 Rapport Share Geplaatst 15 december 2017 Welkom Esther. Leuk dat je meedoet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
esther2014 Geplaatst 15 december 2017 Rapport Share Geplaatst 15 december 2017 Zeker. Ik voel mij heel welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden