Spring naar bijdragen

Arresleepact 2017


Lars

Aanbevolen berichten

Op ‎5‎-‎12‎-‎2017 om 22:18 zei Bobje:

 Verder heb ik veel reis ervaring (werk bij een luchtvaart maatschappij) dus misschien kan ik nog wel een goedkoop vluchtje tussendoor voor ons ritselen! ;) 

Nou Boebelieneke ik ga dan wel vanaf de grond staan te zwaaien hoor. Ben als de dood voor viegen. En dan zeggen ze nog, vlak voor de reis wat je moet doen als die neerstort. Nou als je nog tijd hebt dan heel gauw een wees gegroetje bidden, Jehova roepen of hij je vleugeltjes geeft, of naar het oosten op je knieën buigen en hopen dat Allah je met zijn 9 maagden wil ontvangen, want blijven leven doe je niet.

Maar koken, heel graag. We moeten ff kijken wat voor 'n soort kruiden ze hebben, anders neem ik die mee van thuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook aan het kijken welke kleding ik op reis mee zal nemen. We moeten voorbereid zijn op zowel koude als warme buitentemperaturen begrijp ik, dus ik denk dat veel lagen kleding wel handig zijn, dan kun je afpellen naar behoefte. Deze set lijkt me in elk geval wel geschikt.

c8cd9ce4cffec4ec9e57b832e21b3758.jpg

bewerkt door Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eeennnnnneeeee, nog even over die katten: van mij mag alles en iedereen mee, maar mijn toch al wankele nachtrust verstoren!? Oei, oei. Dat toch liever niet. Dus @spirit, kun je je demente kat niet beter thuislaten? Is ze vast beter op haar gemak, dat gesleep naar allerlei verre buitenplaatsen is vast niet gied voor haar :P

En ja @Sowhat, hoe moet dat met die vroege vogel van jou?

We kunnen ze ook samen een kamertje geven ;)

@Bob, Henry VIII?? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik twijfel nog een beetje of ik mee wil doen.

Kerst en nieuwjaar heb ik niet zoveel moeite mee.

En ik denk dat ik mijn katten wel mee mag nemen want anders ga ik zeker niet.

Een beetje bang dat mijn nieuwsgierige katten de onderkant van de poot van de olifant van Bob het meest interessant gaan vinden dus niet weglopen als hij erop gaat staan. Maar dat is mijn grootste zorg niet, een beetje meer dat iemand een beetje veel verliefd wordt op mijn kat en mijn kat op deze. Dus dat ik na het festijn naar huis ga met nog maar 1 kat. Het was ooit de bedoeling geweest om ze tam te maken en te herplaatsen. Ze hebben ook op internet gestaan, maar inmiddels hebben zij bewezen dat ze via een plaatje niks met mensen doen maar in hun doen en laten wel. Maar toen had ik al besloten dat ik ze zou houden.

Nu staan ze in een testament naar wie welke gaat. Maar het klikt zo tussen die katten en die mensen, dat ik soms denk waarom afwachten? En het niet nu al opstarten? Kunnen ze nog altijd terug komen als het niet blijkt te gaan.

Lastig een kat afgeven. Maar over ooit in mijn leven zonder katten zitten, hebben die zwerfkatten mij buiten wel duidelijk gemaakt. Dus voelt beter als ik echt zie dat er een klik is dan vanwege een ziekte of ongeluk te besluiten dat deze dood gaat. Nee dan hoor ik gewoon liever de verhalen hoe leuk en fijn het is.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Kohtje:

M.a.w. je kunt niet veiliger zitten dan náást Bob. ;)

Alleen dat hoedje doet een beetje afbreuk, vind ik.

Nou dat zeg je nou wel Koh, maar als “kleren de man maken”, neemt Bob misschien ook wel eigenschappen over van de originele man?. ;)

Maar ach, waar maak ik me druk om, ik ben geen mooie jonge blom (meer.) :brokenheart: :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...