Lars Geplaatst 2 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2017 Wat is er nu weer met die chocolademelk aan de hand dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 december 2017 Rapport Share Geplaatst 2 december 2017 Die hadden ook een naam van drie letters. Ik ga dromen over pannenkoeken. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2017 Zojuist zei Reacher: Die hadden ook een naam van drie letters. Ik ga dromen over pannenkoeken. Tot later! Niet gezien. Eet lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 2 december 2017 Rapport Share Geplaatst 2 december 2017 Hoi Herstel, Hier een beetje een foute en stoute piet rijmen en dichten kan ik totaal niet. Die met een soort van gedicht voor de Sinterklaasviering het niet kon laten. Om voor jou dan toch een gedicht op te dragen. Spijtig dat je je dit jaar niet kon inschrijven. Maar je had het druk genoeg dat is wel duidelijk buiten kijven. Maar ook mensen met een beetje fatsoen zullen het vast niet zo erg vinden dat ik dit voor jou wil doen. Voor jou dus dit gekke gedicht, vanuit liefde en respect uit mijn laarzen gelicht. Geniet van de andere gedichten, Doe ik waarschijnlijk ook. Maar vooral en raak vooral niet van niet kook. Veel succes! In je verdere groei, Dat houd je vast en zeker ver weg van geknoei. Dit gesproken en gezegd, leg ik nu mijn rijmboeken weg. Bob en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 december 2017 Rapport Share Geplaatst 3 december 2017 Dank je wel Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 december 2017 Rapport Share Geplaatst 3 december 2017 22 uur geleden zei Reacher: Ik ben al bezig aan het tweede hoofdstuk. Jullie? 2e A4 tje, je ziet, ik hou me in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 3 december 2017 Rapport Share Geplaatst 3 december 2017 Ik zie het al, het wordt steeds gekker, als in "groot is mooi en veel is lekker". smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 december 2017 Rapport Share Geplaatst 3 december 2017 39 minuten geleden zei Bob: Ik zie het al, het wordt steeds gekker, als in "groot is mooi en veel is lekker". Soms zit het in de kwantiteit niet in de kwaliteit Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 december 2017 Rapport Share Geplaatst 3 december 2017 Zooo, gedicht is klaar Maar mag hem nog niet plaatsen Dus nog effe wachtte.... Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 december 2017 Rapport Share Geplaatst 3 december 2017 1 uur geleden zei Jannigje: Soms zit het in de kwantiteit niet in de kwaliteit Zo was het in elk geval met drank wel bij mij.. vooral de laatste jaren. Ik snap je grapje wel hoor, Jannigje.. wie niet slim is moet sterk zijn.. Hier ook gedicht klaar. Maar het nog niet plaatsen doet me het steeds weer even nalezen, en elke keer ontdek ik verbeterpuntjes. Jammer dat ik de originele (begin)versie niet ergens heb opgeslagen.. kon ik mooi zien hoe zo'n opdrachtje aan groei (of laat ik zeggen: verandering, want of het er nou beter van wordt weet ik niet omdat ik absoluut geen verstand van gedichten heb) onderhevig is. Het enige wat niet veranderd is is de naam boven het gedichtje. Maar wie weet..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 december 2017 Rapport Share Geplaatst 3 december 2017 Pffff.. ik moet nog beginnen... en zelfs nog in de archieven duiken.... Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 december 2017 Rapport Share Geplaatst 3 december 2017 Haha zweten jongens 2 A4tjes zijn peanuts toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 3 december 2017 Rapport Share Geplaatst 3 december 2017 Ga morgen na mijn dagdienst aan de slag met mijn gedicht, heb een heel leuk bijzonder iemand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 december 2017 Rapport Share Geplaatst 3 december 2017 33 minuten geleden zei Smaragd: Ga morgen na mijn dagdienst aan de slag met mijn gedicht, heb een heel leuk bijzonder iemand. Heb je mij? Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 4 december 2017 Rapport Share Geplaatst 4 december 2017 Nog 1 nachtje slapen en dan mag ik hier komen gapen. Leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2017 Voor @Reacher Sinterklaas en zwarte piet zaten te denken Wat ze Reacher toch moesten schenken Sinterklaas ging maar eens naar forumland Wat is daar toch aan de hand? Het leek hem een serieus iets Maar soms gaat het over niets Reacher houd wel van grappen en gein Maar de sint vind dat niet altijd even fijn Verkering met Vasja en Lars en met wie nog meer? Sint zijn hart ging flink tekeer Hij ging maar eens goed op zoek En zocht Reacher op in zijn grote boek Vechten met Fleurtje om de cola Sinterklaas dacht ola hola Verloofd met Vasja kan dat wel? Een ring van Lars dus ook een stel? Een kusje hier een kusje daar Sint vind het allemaal maar raar Maar gelukkig leest hij ook veel goede dingen Daarbij gaat het niet om ringen Naast je gein ben je ook lief voor anderen Dat moet je zeker niet gaan veranderen Vaak in de morgen op het dagpact staan Om maar niet aan het drinken te gaan Soms vind je het allemaal maar een gedoe Maar geef nu zelf maar toe Wat is het fijn om nuchter te zijn En in de ochtend geen hoofdpijn Fris en fruitig naar je werk En zondag op tijd naar de kerk Sinterklaas heeft nog wel een dingetje Krijgt hij ook een ringetje? Nee daar gaat het niet om Om de high tea de vraag waarom? Zelf van alles lekkers eten En je laat je forumvrienden appels vreten Misschien zelf ook om je lijn denken? Dan zal Sinterklaas jou ook appels schenken Al zagen de appels er wel mooi uit Nu blaast Sinterklaas op zijn fluit Lieve Reacher ga zo door als je bent Zo is het forum van je gewend Een lieve grappige vrolijke meid Die ook luisteren kan en tips geven op zijn tijd Sinterklaas geeft je een dikke zoen Daar moet je het weer een jaar mee doen Lieve groetjes van Sinterklaas En natuurlijk ook van pieterbaas smart, Jannigje, NickyLJ80 en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 december 2017 Rapport Share Geplaatst 4 december 2017 Mooi Lars!!!! Lars en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 december 2017 Rapport Share Geplaatst 4 december 2017 Hier een gedicht voor Kohtje Bij Kohtje is het nooit een zooitje Integendeel ! Hij maakt elke dag het dagpact, en veel ! Prachtige kunstwerken worden het elke keer Je snapt niet hoe hij het steeds kan verzinnen weer Alle kleuren van de regenboog Dat hoeft echt verder geen betoog ! Met de citroén toert hij er lustig op los Op zijn gezicht dan een grote blos Hij noemt het autootje liefdevol, Diana of eend En dat is dan ook nog eens echt gemeend ! Ook beleefd hij veel plezier Aan de eendjes bijeenkomsten, daar of hier Mooie hobbie hoor Koh Houden zo ! Met alcohol heeft Koh het al heel lang gezien Staat daarom al heel lang droog bovendien ! Mensen staat hij bij met raad en daad En dat is echt geen loos gepraat Koh pakt het aan per dag Vandaar dat hij zelf ook altijd op dat mooie pact staan mag Een voorbeeld voor iedereen Zoals Koh is er geen een Sint en Piet zijn blij met je fijne bijdrage elke dag En hopen dat je dit nog heel lang doen mag Liefs, Sint en Piet NickyLJ80, Reacher, Lars en 5 anderen reageerden hierop 8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 december 2017 Rapport Share Geplaatst 4 december 2017 OOohhhh..... Dank u, Rapiklaasje.... Lars, Reacher en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 4 december 2017 Rapport Share Geplaatst 4 december 2017 Voor @Yvonne Yvonne, mijn kind, heel veel liefs van de Sint. Je hebt hier veel gezien, al sinds twee duizend tien. Elke dag staat er thee en koffie klaar en de kilokiller doe je ook al weer vier jaar. Voor een opbeurend woord heb je steeds tijd en al relativerend sus je menige strijd. Ja, het forum is heel blij met zo'n deelnemer als jij. Mag ik dan ook oprecht hopen dat je hier nog lang rond zult lopen. Je avatar, echt leuk bedacht, is een zon die stralend lacht. Daarom maak ik je nu blij met een zonnige letter van mij. NickyLJ80, Jannigje, Lars en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 december 2017 Rapport Share Geplaatst 4 december 2017 Wow... dankjewel sinterklaas. Ben heel blij met jouw gedicht. Moet er echt een beetje van blozen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 december 2017 Rapport Share Geplaatst 4 december 2017 2 uur geleden zei rapilos: Hier een gedicht voor Kohtje Bij Kohtje is het nooit een zooitje Integendeel ! Zie nu het gedicht voor Koh pas. Ook hartstikke mooi!!! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 december 2017 Rapport Share Geplaatst 4 december 2017 Voor Smart, Lieve Smart, wat ben je toch pezig, logisch want je bent ook altijd bezig. Een gevallen blad hier, een harkje daar, In het tuintje van Smart is het steeds voor elkaar! Voor iedereen steeds een opbeurend woord, en vaak lekker schijt aan hoe het ook al weer hoort. Smart heeft haar eigen pad gekozen, al dat gaat niet altijd over rozen.... Maar steeds weer weet zij op haar handelen te reflecteren op zo'n manier dat wij allen hiervan leren! En vandaag horen wij door de bomen:''Wild is the wind" , gezongen door Bowie; speciaal voor jou mijn kind. In de hoop jou nog heel lang hier te zien, krijg je van mij een chocoladeletter of 10!!! Sint en Piet Jannigje, Kohtje, Lars en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 december 2017 Rapport Share Geplaatst 4 december 2017 Wat een gaaf gedicht @Lars! Dat is toch ook een heel epistel geworden! Ik ben er superblij mee!!! Kanjer! En natuurlijk mag jij ook een ringetje! Ik heb die van Sinterklaas even ingenomen. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 december 2017 Rapport Share Geplaatst 4 december 2017 Wat een supergedichten: echt herkenbaar op de persoon geschreven, Kohtje met zijn mooie dagpacten en zijn auto, Yvonne die positief is en ons er doorheen sleept, Smart met haar harkje en schijt aan alles en bowie liedje... Ik vind jullie lief! rapilos, Jannigje, smart en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden