Spring naar bijdragen

Sinterklaas 2017


Lars

Aanbevolen berichten

Gedichten maken voor een ander forum lid. Tot 29 november opgeven als je mee doet. Dan krijg je uiterlijk 1 december een naam van mij via pb. Dan plaats je op 4 of uiterlijk 5 december je gedicht voor een ander. Hou het leuk. Kun je niet dichten een leuk verhaaltje mag ook 

Deelnemers:

Lars

bewerkt door Lars
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even over nadenken nog, Lars.
Gedicht of verhaaltje is niet waar ik tegen aan hik maar de mensen... van velen ken/weet ik maar een heel klein beetje. Er zijn hier mensen die alles
van iemand onthouden of er een soort databank voor aanleggen, heb ik 't idee.. ik weet vaak de volgende dag van veel mensen al helemaal
niet meer wat ze de vorige dag (bij wijze van spreken) hebben meegemaakt.. Er is hier zo'n stroom van (levens)verhalen en gebeurtenissen dat
ik lang geleden al heb opgegeven om het te onthouden. Maar met een beetje research zou het misschien tóch....? Wél leuk, denk ik.. of toch niet?..

Morgen. Morgen laat ik 't je weten.. voor straks al vast welterusten.
En leuk en goed dat je dit initiatief neemt. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja okee, ik doe mee.

En Kohtje, doe toch ook lekker mee. Nadat je de naam gekregen hebt lees je gewoon een paar dingen door die deze persoon geschreven heeft en krijg je vast al gauw wat ideetjes om mee aan de slag te gaan.

bewerkt door Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit nog niet zolang op het forum en durfde me nog niet op te geven.  Jullie hebben nu dus pb met naam, maar Lars weet dus wel van tevoren wie hij heeft ? Beetje domme vraag misschien. Krijgen de anderen (Wij dus) die gedichten wel te zien ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Domme vragen bestaan niet. Ik weet inderdaad van iedereen wie hij of zij heeft en dus ook wie mij heeft. Wel heb ik echt geloot. Namen op een papiertje gezet en een lijst met namen gemaakt. Heb het 5 keer over nieuw moeten doen zodat niemand zichzelf had. De gedichten worden hier 4 december uiterlijk 5 december neer gezet en dan kan iedereen het lezen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Lars.  Misschien leuker dat volgens jaar iemand trekt die niet meedoet ?! Is maar een idee. Vind het leuk dat ik de gedichten kan lezen dan weet ik wat de bedoeling is en doe ik volgens jaar misschien wel mee 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon meedoen volgend jaar hoor @Francoise.... 

En ja, we zetten allemaal op 5 december het gedicht dat we hebben gemaakt op dit draadje, 
dus kun je je drie slagen in de rondte lezen Zwartepiet 

En de  persoon  die de lootjes trekt kan toch gewoon meedoen?
We gaan er helemaal van uit dat het lootje trekken gewoon eerlijk gebeurt....
Thuis trekken wij ook lootjes, je maakt een gedicht en surprise voor wie jij hebt getrokken, en daar komt een cadeau bij. 
Ik heb jarenlang de bak met lootjes gemaakt en in de handen gehouden en deed zelf uiteraard ook mee.... 
het enige verschil is dat Lars in dit geval weet wie wie heeft... maar dat is niet erg lijkt me. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...