Antoinnette Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Ik ben heel blij voor je Herstel, wat een mooie berichten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 @Herstel, fijn voor je!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Suikertje gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Ik moet vlug vlug zoef zoef weg, maar las net dat Herstel fijn bericht heeft gekregen. Moet ff reageren hoor. Zo. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Mooi nieuws Herstel, een volgende keer proberen je niet zo overstuur te maken en eerst de resultaten afwachten? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Herstel, inderdaad prachtnieuws. In de eerste plaats natuurlijk voor jezelf maar ook voor ons hier. Hoop dat je weer even gerust kunt ademhalen. En je hondje ook blij, natuurlijk? Nu serieus op naar je 61e verjaardag mét feest!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Ben benieuwd naar hoe Lars zijn dag gaat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 (bewerkt) Bor, ik wil je even bedanken voor het met grote regelmaat herstellen van ons dagpactlijstje. Gewoon omdat je dat steeds zomaar doet. 22 november 2017 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Goedemiddag, heb allen een goede dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 21 minuten geleden zei Herstel: Maar ik ga mn feestje alsnog doen ergens in januari ofzo. 60 en 2 maanden is ook heeeel Mooi Elke dag is mooi, Herstel. 'Today is just a gift. That's why they call it Present!!' Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Sta nog op de 0 Kruidenthee heb het wel moeilijk maar ga er niet aan toegeven dit keer. Hoop ik. Herstel ik begrijp niet z goed waar jou dokters zich steeds mee bemoeien. Laatst al met je zoon nu over je verjaardag. Al wil je morgen een groot feest houden met de beste artiesten waar bemoeien ze zich mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 11 minuten geleden zei Lars: ... heb het wel moeilijk maar ga er niet aan toegeven dit keer. Hoop ik. Hoop ik?? Hoop ik?? Waarop of op wie hoop je dan? Ga je bidden en afwachten of gewoon die eerste niet nemen? Dat heb je helemaal zélf in de hand, jochie. Letterlijk en figuurlijk... Eehhh... de dag is bijna om. Die paar uurtjes zul je ook nog droog kunnen houden. Bemoei je lekker met het eten of zo. Of schrijf een verhaal voor je kleinkinderen.. fantasie heb je wel. Maar niet drinkie doen, hoor... rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Ik hoop op mezelf dat ik verstandig blijf. Maar ik ga niet drinken alleen weet ik dat dit gevoel weer dagen aan gaat houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Wat moet ik er aan doen dan zijn gedachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 27 minuten geleden zei Lars: Wat moet ik er aan doen dan zijn gedachten Precies Lars Het zijn alleen maar gedachten, en jij bent niet je gedachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Trouwens, heerlijk 10 km. gewandeld vandaag Wat een zalig weer Ben er helemaal van opgepept ! Herstel, Gefeliciteerd met de goede uitslag he Het is je van harte gegunt ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Stamppot Bor. Hier hutspot! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Leuk Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 @Suikertje van harte! @Herstel goed nieuws!! @Lars niet drinken hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 (bewerkt) 2 uur geleden zei Lars: Wat moet ik er aan doen dan zijn gedachten Bor schreef "Aan jou wat je ermee doet of niet". Let op het verschil tussen ermee doen en eraan doen. 1. Wat doe je ermee: niet toegeven want het klopt niet dat 1 of 2 glazen gewoon zou kunnen in jouw geval en dat weet je. Wat het vooral zou doen is zorgen dat je er nooit echt doorheen komt en dit soort gedachten maar steeds terug blijven komen. 2. Wat je eraan doet is bijvoorbeeld iets anders gaan doen om je gedachten te verzetten (muziek opzetten, TV kijken, Franse woordjes oefenen, ik noem maar wat), ze opschrijven (dat doe je gelukkig al hier in het forum) of misschien gewoon ze uitzitten. PS Misschien iets voor jou om dit jaar het Kerstpact te organiseren? Dat schiet me nu zomaar ineens te binnen. Dan heb je wat te doen om je gedachten te verzetten en moet je in elk geval tot en met het nieuwe jaar het goede voorbeeld wel geven. 22 november 2017 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Jaaaaaa.....met Lars op Kerstvakantie! Jiehaa. Ah Lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Oke ga ik doen maar eerst sinterklaas. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 (bewerkt) Verkeerde blz 22 november 2017 bewerkt door Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Echt Lars, gaan we met jou op de kerstpact-reis? Ga jij het organiseren? Joepie! Magm ik mee?.... Ja he? Fijn!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Dit dan met goedkeuring van Bob en Bolletje als onze eerdere geweldige leiders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden