Spring naar bijdragen

Woensdag 22 november 2017


Lars

Aanbevolen berichten

Sta nog op de 0 Kruidenthee heb het wel moeilijk maar ga er niet aan toegeven dit keer. Hoop ik. Herstel ik begrijp niet z goed waar jou dokters zich steeds mee bemoeien. Laatst al met je zoon nu over je verjaardag. Al wil je morgen een groot feest houden met de beste artiesten waar bemoeien ze zich mee 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Lars:

... heb het wel moeilijk maar ga er niet aan toegeven dit keer. Hoop ik.

Hoop ik?? Hoop ik?? Waarop of op wie hoop je dan? 
Ga je bidden en afwachten of gewoon die eerste niet nemen?
Dat heb je helemaal zélf in de hand, jochie. Letterlijk en figuurlijk...
Eehhh... de dag is bijna om. Die paar uurtjes zul je ook nog droog kunnen houden. Bemoei je lekker met het eten of zo.
Of schrijf een verhaal voor je kleinkinderen.. fantasie heb je wel.
Maar niet drinkie doen, hoor... :excl::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lars:

Wat moet ik er aan doen dan zijn gedachten 

 

Bor schreef "Aan jou wat je ermee doet of niet". Let op het verschil tussen ermee doen en eraan doen.

1. Wat doe je ermee: niet toegeven want het klopt niet dat 1 of 2 glazen gewoon zou kunnen in jouw geval en dat weet je. Wat het vooral zou doen is zorgen dat je er nooit echt doorheen komt en dit soort gedachten maar steeds terug blijven komen.

2. Wat je eraan doet is  bijvoorbeeld iets anders gaan doen om je gedachten te verzetten (muziek opzetten, TV kijken, Franse woordjes oefenen, ik noem maar wat), ze opschrijven (dat doe je gelukkig al hier in het forum) of misschien gewoon ze uitzitten.

 

PS Misschien iets voor jou om dit jaar het Kerstpact te organiseren? Dat schiet me nu zomaar ineens te binnen. Dan heb je wat te doen om je gedachten te verzetten en moet je in elk geval tot en met het nieuwe jaar het goede voorbeeld wel geven. :lol:

bewerkt door Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...