Spring naar bijdragen

Zondag 19 november 2017


NickyLJ80

Aanbevolen berichten

Ik ben mijn werkplek aan het 'kuisen'...ook best zen...moet oppassen dat ik dan niet een beetje, tja, hoe noem je dat?

Weemoedig...euh...wanhopig...gefrustreerd...verdrietig...wordt...structuur aanbrengen, opruimen en opgeruimd houden.

Het blijft een ding. Ook hier past een stuk acceptatie...en euh...af en toe hulp aanvaarden van een gestructureerde partner?

Nu koken, straks verder. Als het netjes is ben ik weer blij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kruidenthee, wat je beschrijft herken ik geloof ik wel. Opruimen en opschonen voelen zo vaak als moeten-dingen.
Je zelfwaardering stijgt er niet van, niet op de korte termijn... en structuur, nee eerst juist vaak chaos (ik heb de badkamer hier nog op de kop staan.. eh niet vergeten!)
Tussendoor gedachten als: heb ik niet iets leukers te doen? :(
Mja.. en het hoort er allemaal bij . Ja: later weer blij :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier een rustige middag gehad na de fijne ontmoeting hier met de vriendin .en net genoten van podium witteman.

 Stom geintje: ik ben nogal allergisch voor hyacinten. Drie gekregen vorige week. Omdat ze nog dicht waren dacht ik ze nog wel even in mn huiskamer te kunnen zetten. Bleken ze vanmorgen een beetje open te gaan. Ik had niet direct door dat ik daarvan zo' n koppijn had en zo enorm veel moet niezen. Ik heb ze verbannen naar t balkon, maar ja , hoe krijg ik die lucht uit mn kamer.?? Volop luchten heeft ( nog) niet geholpen. Ik loop al niezend met giga rode ogen, een loopneus en zakdoeken zijn niet aan te slepen. Maar ik hou t wel droog, dat dus wel...:blush:

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welterusten allemaal. 

Deze ouwe krant gaat slapen. Bed Is,  als t goed Is,  al warm. Morgen weer een dag. En nog steeds vrij (wat een luize(n)leven met 32 uur....  wat een verschil, wat een ruimte)

Deze min of meer zelf verkozen eenvoud en ook eenzaamheid doet mij goed. Het is echter niet altijd en alleen maar fijn of leuk, en soms verleidt het gemak van de telefoon me dan.

Het gevolg Is dat nou net het "voor mij goede" van dit leven totaal verloren gaat: het met zorg en aandacht iedere minuut van de dag bewust (be)leven, in al het kleine, in al het "genoegisgenoeg".

Het wordt hooguit een show, een coquetteren met iets......

Maar goed..... ik weet t weer even. Voetjes op de grond. Luisteren. Horen. Ruiken. ...

Slaap wel allen. 

 

 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...