kruidenthee67 Geplaatst 19 november 2017 Rapport Geplaatst 19 november 2017 Ik ben mijn werkplek aan het 'kuisen'...ook best zen...moet oppassen dat ik dan niet een beetje, tja, hoe noem je dat? Weemoedig...euh...wanhopig...gefrustreerd...verdrietig...wordt...structuur aanbrengen, opruimen en opgeruimd houden. Het blijft een ding. Ook hier past een stuk acceptatie...en euh...af en toe hulp aanvaarden van een gestructureerde partner? Nu koken, straks verder. Als het netjes is ben ik weer blij smart reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 19 november 2017 Rapport Geplaatst 19 november 2017 2 minuten geleden zei Adri: Een uil is helendal nogal wel zo tamelijk ook een vogel. Heu.... tja..... goh. Begrijp ik deze zin? Nou niet helemaal, of beter gezegd helemaal niet. smart reageerde hierop 1
smart Geplaatst 19 november 2017 Rapport Geplaatst 19 november 2017 Kruidenthee, wat je beschrijft herken ik geloof ik wel. Opruimen en opschonen voelen zo vaak als moeten-dingen. Je zelfwaardering stijgt er niet van, niet op de korte termijn... en structuur, nee eerst juist vaak chaos (ik heb de badkamer hier nog op de kop staan.. eh niet vergeten!) Tussendoor gedachten als: heb ik niet iets leukers te doen? Mja.. en het hoort er allemaal bij . Ja: later weer blij
Yvonne Geplaatst 19 november 2017 Rapport Geplaatst 19 november 2017 39 minuten geleden zei Adri: Een uil is helendal nogal wel zo tamelijk ook een vogel. Aaaaaah ... Oehoeboeroe... Klinkt goed Joop... mooi... Nicky, heerlijk dat de masjien het weer doet... Bol... effe een knuf voor jou
NickyLJ80 Geplaatst 19 november 2017 Auteur Rapport Geplaatst 19 november 2017 Ik sla over.... *zet backgammon vast klaar*
kruidenthee67 Geplaatst 19 november 2017 Rapport Geplaatst 19 november 2017 Varkensoor? Met pasta? Smakelijk..hier mosselen met frietjes mjam!
Lars Geplaatst 19 november 2017 Rapport Geplaatst 19 november 2017 Ik ga 13 december naar parijs we gaan 3 nachten rapilos en Bob reageerden hierop 2
Lars Geplaatst 19 november 2017 Rapport Geplaatst 19 november 2017 Ja verheug me er erg op we hebben vandaag geboekt. Spannend is het ook maar ach zal wel goed komen smart reageerde hierop 1
NickyLJ80 Geplaatst 19 november 2017 Auteur Rapport Geplaatst 19 november 2017 O wat heerlijk Lars! Vast heel gezellig zo in de aanloop naar Kerst. Gaan jullie met zijn drietjes? Lars reageerde hierop 1
Lars Geplaatst 19 november 2017 Rapport Geplaatst 19 november 2017 Ja en we gaan met de trein dubbel feest voor mij NickyLJ80 reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 19 november 2017 Rapport Geplaatst 19 november 2017 (bewerkt) raam even wagenwijd open en afzuigkap op de hoogste stand aan? 19 november 2017 bewerkt door lady jane
Kohtje Geplaatst 19 november 2017 Rapport Geplaatst 19 november 2017 49 minuten geleden zei Lars: Ik ga 13 december naar parijs we gaan 3 nachten Leuk en fijn, Lars. En overdag gewoon thuis?
Lars Geplaatst 19 november 2017 Rapport Geplaatst 19 november 2017 Nee @Kohtje overdag gaan we op pad in parijs
Kohtje Geplaatst 19 november 2017 Rapport Geplaatst 19 november 2017 Het speciale 'diner' was vooral feestelijk. De adremmetjes toe waren wat aan de weinige kant. Maar al met al was het een leuke hondenverjaardag. En vanmorgen in het bos net niet helemaal droog gehouden, maar bijna wel...
NickyLJ80 Geplaatst 19 november 2017 Auteur Rapport Geplaatst 19 november 2017 Slaap lekker jopie. Ik ga hetzelfde doen. Bed in en lezen. Een boek in plaats van internet. Is beter. Fijne avond nog iedereen
Reacher Geplaatst 19 november 2017 Rapport Geplaatst 19 november 2017 4 minuten geleden zei NickyLJ80: Slaap lekker jopie. Ik ga hetzelfde doen. Bed in en lezen. Een boek in plaats van internet. Is beter. Fijne avond nog iedereen Nou lekker zijn jullie! Heb ik net mijn backgammon nagels geslepen... Fijn dat je trip naar Parijs door gaat @Lars, beetje (veel) eng, maar die trein trip heb je vast in de pocket. Sterkte met die geur in huis Herstel. Ik ga ook iets anders doen. Ik heb ook best een leven naast internet. Heus wel. smart en Lars reageerden hierop 2
smart Geplaatst 19 november 2017 Rapport Geplaatst 19 november 2017 Da's vroeg in bed! Hier nog met thee en haakwerk voor de tv. Boek naast bed.... Fijne avond nog!
Lika Geplaatst 19 november 2017 Rapport Geplaatst 19 november 2017 Ik ga slapen. Slaap lekker. Parijs...ook zin in!
haddock Geplaatst 19 november 2017 Rapport Geplaatst 19 november 2017 Ik wor al helemaal blij van Bianca...... Reacher reageerde hierop 1
Pelle2 Geplaatst 19 november 2017 Rapport Geplaatst 19 november 2017 Ik meld me droog af, welterusten. smart reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden