kruidenthee67 Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 Ik ben mijn werkplek aan het 'kuisen'...ook best zen...moet oppassen dat ik dan niet een beetje, tja, hoe noem je dat? Weemoedig...euh...wanhopig...gefrustreerd...verdrietig...wordt...structuur aanbrengen, opruimen en opgeruimd houden. Het blijft een ding. Ook hier past een stuk acceptatie...en euh...af en toe hulp aanvaarden van een gestructureerde partner? Nu koken, straks verder. Als het netjes is ben ik weer blij smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 2 minuten geleden zei Adri: Een uil is helendal nogal wel zo tamelijk ook een vogel. Heu.... tja..... goh. Begrijp ik deze zin? Nou niet helemaal, of beter gezegd helemaal niet. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 Kruidenthee, wat je beschrijft herken ik geloof ik wel. Opruimen en opschonen voelen zo vaak als moeten-dingen. Je zelfwaardering stijgt er niet van, niet op de korte termijn... en structuur, nee eerst juist vaak chaos (ik heb de badkamer hier nog op de kop staan.. eh niet vergeten!) Tussendoor gedachten als: heb ik niet iets leukers te doen? Mja.. en het hoort er allemaal bij . Ja: later weer blij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 39 minuten geleden zei Adri: Een uil is helendal nogal wel zo tamelijk ook een vogel. Aaaaaah ... Oehoeboeroe... Klinkt goed Joop... mooi... Nicky, heerlijk dat de masjien het weer doet... Bol... effe een knuf voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 En nu.... eten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 Varkensoor met pastasaus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 19 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 Ik sla over.... *zet backgammon vast klaar* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 Varkensoor? Met pasta? Smakelijk..hier mosselen met frietjes mjam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 Ik ga 13 december naar parijs we gaan 3 nachten rapilos en Bob reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 Heerlijk Lars!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 Ja verheug me er erg op we hebben vandaag geboekt. Spannend is het ook maar ach zal wel goed komen smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 Wat gaaf, Lars. Superfijn voor jou. Heerlijk met je dochters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 19 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 O wat heerlijk Lars! Vast heel gezellig zo in de aanloop naar Kerst. Gaan jullie met zijn drietjes? Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 Ja en we gaan met de trein dubbel feest voor mij NickyLJ80 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 (bewerkt) Hier een rustige middag gehad na de fijne ontmoeting hier met de vriendin .en net genoten van podium witteman. Stom geintje: ik ben nogal allergisch voor hyacinten. Drie gekregen vorige week. Omdat ze nog dicht waren dacht ik ze nog wel even in mn huiskamer te kunnen zetten. Bleken ze vanmorgen een beetje open te gaan. Ik had niet direct door dat ik daarvan zo' n koppijn had en zo enorm veel moet niezen. Ik heb ze verbannen naar t balkon, maar ja , hoe krijg ik die lucht uit mn kamer.?? Volop luchten heeft ( nog) niet geholpen. Ik loop al niezend met giga rode ogen, een loopneus en zakdoeken zijn niet aan te slepen. Maar ik hou t wel droog, dat dus wel... 19 november 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 (bewerkt) raam even wagenwijd open en afzuigkap op de hoogste stand aan? 19 november 2017 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 49 minuten geleden zei Lars: Ik ga 13 december naar parijs we gaan 3 nachten Leuk en fijn, Lars. En overdag gewoon thuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 9 minuten geleden zei lady jane: raam even wagenwijd open en afzuigkap op de hoogste stand aan? Allemaal uitgebreid gedaan, lady jane. Maar helpt ( nog) niet echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 Nee @Kohtje overdag gaan we op pad in parijs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 Kohtje , hoe was het speciale " diner" ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 11 minuten geleden zei Kohtje: Leuk en fijn, Lars. En overdag gewoon thuis? Kohtje, heb je ook adremmetjes gegeten vandaag, of bijdehandjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 Het speciale 'diner' was vooral feestelijk. De adremmetjes toe waren wat aan de weinige kant. Maar al met al was het een leuke hondenverjaardag. En vanmorgen in het bos net niet helemaal droog gehouden, maar bijna wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 november 2017 Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 (bewerkt) Welterusten allemaal. Deze ouwe krant gaat slapen. Bed Is, als t goed Is, al warm. Morgen weer een dag. En nog steeds vrij (wat een luize(n)leven met 32 uur.... wat een verschil, wat een ruimte) Deze min of meer zelf verkozen eenvoud en ook eenzaamheid doet mij goed. Het is echter niet altijd en alleen maar fijn of leuk, en soms verleidt het gemak van de telefoon me dan. Het gevolg Is dat nou net het "voor mij goede" van dit leven totaal verloren gaat: het met zorg en aandacht iedere minuut van de dag bewust (be)leven, in al het kleine, in al het "genoegisgenoeg". Het wordt hooguit een show, een coquetteren met iets...... Maar goed..... ik weet t weer even. Voetjes op de grond. Luisteren. Horen. Ruiken. ... Slaap wel allen. 19 november 2017 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 19 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2017 Slaap lekker jopie. Ik ga hetzelfde doen. Bed in en lezen. Een boek in plaats van internet. Is beter. Fijne avond nog iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden