Yvonne Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Jij ook een goedemorgen Quinn En jaaaa, mooie foto's van leuke huisgenootjes Lars!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Dat heb ik ook Yvonne, denk altijd gaat vanzelf wel weer over, wat het vaak ook doet, maar goed wacht nog even tot maandag, heb ik het dan nog toch maar even langs de huisarts.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 "thuisgenootjes" bedoelt Yvonne vast Lars Heerlijk je zo te lezen idd, wat een mooie basis voor je toekomst. goeiemorgen frummers, zo met zus dagje saunaaien. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Dagpact: Lars jowan Artax Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Toine die steken, zeker achter de oogbol betekenen bij mij vaak spanningen en veel prakkiseren. Had er veel last van na mijn herseninfarct maar hoefde me geen zorgen te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 toch maar geen risico nemen Toinemanski, laten onderzoeken dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Ik lees net dat Eberhard van der Laan is overleden... Word ik even heel stil van. Een mooi mens, heel mooi mens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Zojuist zei Yvonne: Ik lees net dat Eberhard van der Laan is overleden... Word ik even heel stil van. Een mooi mens, heel mooi mens. Ja, ik kom er ook net achter. Hij zag er ook wel heel slecht uit de laatste tijd..... R.I.P. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Goedemorgen! Die volle maan gisteren was een loeder @Mai! Wat n nacht! Er lag een blije naaktslak te glunderen in de hal. Onder begeleiding van mijn hoge snerpende gil is hij met een boogje terug de bosjes in gezwiept. Hij had wel een mooie streep op zijn ruggetje maar dat is geen reden om huisvredebreuk te plegen. Aan mijn filosofen heb ik ook niks, die hebben m waarschijnlijk n lift mee naar binnen gegeven. Dat was mijn avontuur alweer. Nu nagruwelend naar t werk. Mooie foto s trouwens Lars! Ik zie n nieuwe hobby ontluiken! Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 R.I.P Eberhard van der Laan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Bol had je dan ook van die pijn scheuten die dan van achter je oog naar voorkant van hoofd komen. Heb dit vooral in de nacht, maar goed wacht even tot maandag en dan ga ik naar de dokter. Moet ook maar weer eens wat gezonder gaan leven en wat gaan sporten enzo en niet alleen maar werk werk werk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 6 minuten geleden zei lady jane: toch maar geen risico nemen Toinemanski, laten onderzoeken dus. Uiteraard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Ja Toine dat had ik ook, en soms nog. Toen ik naar de arts ging in het revalidatiecentrum en die mij uitlegde dat dit normaal is als je je hoofd veel belast, werd ik wat rustiger. Maar had de bevestiging van de arts nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Lieve Lady Jane, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne dag gewenst in de sauna met je zus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 @lady jane Van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Goedemorgen allemaal. Dagpact: Lars jowan Artax Reacher Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Oh lady jane, ben je jarig vandaag? Dan uiteraard van harte gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Lars, als ik zo die foto's van je parkietjes zie denk ik dat je twee mannetjes hebt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Helemaal niet gezien... Jane, van harte meis. Ik hoop dat je een hartstikke fijne dag met jouw zus zult hebben en dat er een mooi nieuw jaar op jou ligt te wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Goedemorgen allen. Koffie en boterham. Regen op t dakje, wind tegen de zijkant. Vandaag maar even over me heen laten komen. Aan plannen die ik niet waarmaak heeft niemand wat. Fijne dag jane. Geniet ervan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 30 minuten geleden zei Kohtje: Goedemorgen allemaal. Dagpact: Lars jowan Artax Reacher Kohtje Francoise Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 @lady jane Proficiat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 (bewerkt) Mogguh koffie Fijne dag lieve jane en "de rest" natuurlijk ook Ego temmen of niet wat is wijsheid 6 oktober 2017 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Van harte Lady Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden