Lars Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Goedemorgen. Alweer vrijdag vandaag. Vandaag maar eens een klein rondje buiten lopen. Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Goedemorgen Lars en de rest die nog komt. Ik wil ook weer proberen te lopen, gisteren niet van gekomen. Mooie dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Gisteren met mijn gewone fototoestel plaatjes geschoten van de parkieten. Het is toch mooier dan van je telefoon. Kleine details zie je beter en je ziet hoe mooi ze eigenlijk zijn Sophie60, nancy, Bob en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Wow! Mooie foto's joh! Echt gaaf! Zo te zien zijn ze wel echt mak en het mannetje is een ondeugende en brutale!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Ja had gisteren een koekje en meneer pikt er rustig een hapje van mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Daar zie ik hem wel voor aan ja, die ogen joh. Die zeggen alles! Het vrouwtje is wel heel nieuwsgierig, maar wat terughoudender als ik het zo zie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Klopt helemaal Sheila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Goedemorgen, drukke dag voor de boeg al valt het vanmorgen nog wel mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Goedemorgen Suikertje weer oefenen vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Goedemorgen Lars, probeer elke dag te oefenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Goeiemorgen. Dagpact: Lars jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Goedemorgen frummers. Hartstikke donker buiten nog en regen, veel regen... Binnen lampjes aan en koffie en thee al klaar. Hier ook een drukke dag voor de boeg, wel te overzien, dus is niet erg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Goedemorgen jowan en Yvonne lekker koffie. Hier nog een dagje rustig aan doen volgende week maar weer wat actie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Net even de draad van gisteren doorgelezen... Heb het gevoel dat de moderator dit keer zelfs hele berichten heeft gewist? Nog vervelender dan stukjes zin verwijderen, maar goed, tis niet anders.... Blij dat @fleurtje en @jopie weer 'nader tot elkaar' zijn gekomen. Hoop trouwens dat Fleur haar fiets tussen boom en auto heeft losgetrokken.... ongeacht de gevolgen voor de auto, wat een klojo . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 @Jannigje, een bericht van jou om stil van te worden. Ik hoop hard, heel hard dat alles zich toch nog ten goede gaat keren. Ik denk aan je, sterkte meis. Mai en Jannigje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 @Lars het valt me al een poosje op dat je tegenwoordig vaak de woorden 'huis' en 'thuis' gebruikt.... mooi is dat. Dat zegt zóveel .... Artax, jij ook een goedemorgen... Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Het is een goede stap geweest @Yvonne Ben in jaren niet zo ontspannen geweest als nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Goedemorgen Kruidje... En ja Lars, dat is te merken, heerlijk hoor, eindelijk thuis dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Goedemorgen, Laatst tijd last van mijn linkeroog. De achterkant van oogbol voelt beurs en daardoor krijg ik soms ook weer pijnscheuten in mijn voorhoofd. Ga internet niet checken, want daar zie je dan meteen de meeste enge verhalen. Groet en hoor het graag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Ik ben blij voor je Lars. En wat een prachtige plaatjes! Herfstig buiten...fijn en niet fijn. Wat is het leven nuchter toch anders..... jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Graag dus advies als jullie hier mee van weten. Overdag gaat het over het algemeen redelijk, pijnscheuten in mijn hoofd is vooral als ik in de nacht wakker wordt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 @toine Misschien clusterhoofdpijn? Ik zou even langs de arts gaan, want dit klinkt wel heel raar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Goedemorgen. Leuke vogels @Lars zien er ondeugend en vrolijk uit. Kan het migraine zijn @toine? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Kan van alles zijn Toinemans, kan een ontsteking zijn, kan uiting van migraine zijn, kan gevolg van bepaalde vorm van stress zijn... en kan natuurlijk ook nog veel erger zoals je zelf al suggereert.. Als het blijft aanhouden gewoon even langs de huisarts gaan. (zegt de persoon die bij alles wat haarzelf aangaat denkt dat het ooit vanzelf wel overgaat... ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden