Antoinnette Geplaatst 3 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 Dank je wel Lars en Herstel. Ik ga vanavond kerrie-zuurkool maken. Hou eigenlijk niet zo van zuurkool, maar met kerrie vind ik het wel lekker en ik kook niet alleen. Gelukkig met een mooie dame, haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 Lars, neem het herstel van longontsteking serieus. Ik heb er een paar jaar geleden eentje gehad. En als de antibiotica aanslaat knap je op zich best snel op, maar het heeft nog maanden geduurd voor ik weer 'de oude' was. Beterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 (bewerkt) Gezellig samen koken, en nog wel met een mooie dame Klinkt lekker @Suikertje, hier traditioneel hutspot ( met rundvlees). Verder " doe" ik niks aan Leidens ontzet hoor. Maar vanaf 1980 , toen ik een relatie met mijn latere man kreeg , was er maar 1 recept dat op 3 oktober werd gegeten. En ach, ik hou die traditie er maar een beetje in. 3 oktober 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 Mijn broer is net om 16.30 gestorven. Het is goed zo, hij had een heel zwaar leven en wilde dat niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 Gecondoleerd Bolletje en veel sterkte gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 Ach bollie dikke knuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 Ach Bolletje, sterkte meis. Gecondoleerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 3 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 Gecondoleerd Bolletje en heel veel sterkte gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 Lieve Bol, sterkte. 'Het is goed zo...' maar toch verdrietig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 Gecondoleerd met je broer Bolletje Lars Beterschap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 Och, wat naar Bolletje, heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 Koken was een succes, mensen vonden het lekker. Morgen electrische deken kopen. Vaak last van koude voeten savonds. Geen goede doorbloeding helaas meer in mijn voeten. Spirit, vervelend zo'n hoge eindafrekening, hoop dat je snel tv kan kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 Och bolletje, gecondoleerd en heel veel sterkte. Ook al zeg je dat het beter is zo, het is toch je broer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 Suikertje, is gewoon zo'n rubberen warmwaterzak niet een goedkopere oplossing tegen koude voeten? Ik heb zelf ook nog zo'n ding ergens en heel soms gebruik ik 'm.. krijg er dan altijd zo'n nostalgisch gevoel bij. Van toen we nog in onverwarmde en van enkel glas voorziene slaapkamertjes moesten slapen en 's morgens ijsbloemen mochten wegademen om te kijken of het misschien gesneeuwd had.... PS. slaap nog steeds in een onverwarmde slaapkamer. Liefst met het raam een beetje open. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 Gecondoleerd @bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 3 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 3 uur geleden zei bolletje: Mijn broer is net om 16.30 gestorven. Het is goed zo, hij had een heel zwaar leven en wilde dat niet meer. Gecondoleerd, bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 Het spijt me van je verlies Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 Ach, bolletje, gecondoleerd. Veel sterkte..... Ach... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 3 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 Lieve Bol,gecondoleerd en veel sterkte en kracht de komende tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 Bolletje heel veel sterkte Meld me droog af zoals het eruit ziet morgen naar huis lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 3 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 Ook ik meld me droog te kooi, de rust. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 Droog, welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 lieve Bol, gecondoleerd en alle kracht die je nodig hebt wens ik je toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 Volledig abracadabra voor mij spirit, wat je daar schrijft. Echt volledig. Lieve bol.... wat verdrietig toch. Sterkte vrouw. Was de lunchroom wat? Hier nog klein stukkie rijden naar waar ik morgenochtend moet zijn (de tandarts) en dan ook slapen. Lekkere dienst gedraaid. Of t zo moet wezen kreeg ik vandaag (8 jaar ingeschreven) voor het eerst een betaalbaar flatje in ijmuiden aangeboden. Heb t voor nu voorbij laten gaan, te snel, te veel tegelijk en niet de juiste manier voor mij (nooit het aanbod laten bepalen, eerst moet de behoefte echt bestaan)..... maar wie weet later. Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2017 Dank jullie wel allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden