bolletje Geplaatst 26 september 2017 Rapport Share Geplaatst 26 september 2017 Goeie morgen, Ik zag dat je je van het jaarpact wil laten afhalen Sowhat. Jammer toch van die 4-1/2 jaar. Is er geen mogelijkheid om het anders te doen waardoor je toch daar kan blijven staan? Mij zou me de moed in m'n schoenen zakken. pppfffttt. Heb je vannacht wel wat kunnen slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 september 2017 Rapport Share Geplaatst 26 september 2017 Goedemorgen frummers. Beetje mist hier, maar een zonnetje dat haar best al doet.... Een nieuwe dag, nieuwe ballen, nieuwe kansen... Maar eerst een bakje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 26 september 2017 Rapport Share Geplaatst 26 september 2017 Ach lieve Bol,die jaren zijn niet weg,het is geen wedstrijd. Gewoon weer dag 1 kruidenthee67, lady jane en Lars reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 september 2017 Rapport Share Geplaatst 26 september 2017 Toppie Sowhat wat ben jij sterk. Je even laten lachen kan ook geen kwaad hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 september 2017 Rapport Share Geplaatst 26 september 2017 hahahaha... zit hier te schudden van het lachen om de kale kerstboom en de pruimenmoes van Lars en Fleurtje.... Ik ken trouwens nog wel iemand (hoewel, hij is inmiddels al jaren dood... ) die na zijn 65 nog 6 kinderen op de wereld zette waarvan de jongste op zijn 83e .... dus Lars... er zou nog hoop voor je zijn hoor. Maar hou het toch maar bij die vogelbaby'tjes Goed dat je aan de koffie zit Sowhat. Had trouwens ook niet anders verwacht van jou. Vandaag dus een drukke dag voor je: bellen!!! Schoon schip maken... Dag 1 van de rest van je leven.... Lars en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 september 2017 Rapport Share Geplaatst 26 september 2017 Dagpact: Lars jowan Reacher Kwam even kijken hoe het met Sowhat is. Fijn te horen dat je gisteren al gestopt bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 september 2017 Rapport Share Geplaatst 26 september 2017 17 minuten geleden zei Yvonne: Goedemorgen frummers. Beetje mist hier, maar een zonnetje dat haar best al doet.... Een nieuwe dag, nieuwe ballen, nieuwe kansen... Ik lees hier een verborgen boodschap aan @Lars Yvonne, Sowhat en Lars reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 september 2017 Rapport Share Geplaatst 26 september 2017 Ik kijk naar Homeland en ben inmiddels gepokt en gemazeld in het lezen van geheime boodschappen Ik ga spioneren op het werk. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 september 2017 Rapport Share Geplaatst 26 september 2017 hahaha... fijne dag Reacher.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 september 2017 Rapport Share Geplaatst 26 september 2017 goeie mistige morgen frummers. Dat straks de zon maar weer doorpiept. Sowhat, je bent door een hel gegaan, hoop dat je er gelauterd uitkwam en weet wat je nu te doen staat. stap voor stap meis. Een stapje in de berm laat jou niet afwijken van je pad♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 september 2017 Rapport Share Geplaatst 26 september 2017 Misschien iets voor een ander forum Toch is het voor mij een probleem. Plassen gaat ook heel moeizaam maar durf er niet mee naar een dokter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 september 2017 Rapport Share Geplaatst 26 september 2017 36 minuten geleden zei bolletje: Goeie morgen, Ik zag dat je je van het jaarpact wil laten afhalen Sowhat. Jammer toch van die 4-1/2 jaar. Is er geen mogelijkheid om het anders te doen waardoor je toch daar kan blijven staan? Mij zou me de moed in m'n schoenen zakken. pppfffttt. Heb je vannacht wel wat kunnen slapen? Kijk bolletje, dat is nou mijn persoonlijke bezwaar tegen het jaarpact.. en gelukkig ziet Sowhat ook in dat het geen wedstrijd is. Voor mij zou het misschien ook een belemmering zijn om een onverhoopte terugval te melden.... liever per dag, dan is in elk geval het ego minder gekwetst als het eens mis zou gaan. Die langere cleantijd is geen verdienste maar slechts een gevolg. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 september 2017 Rapport Share Geplaatst 26 september 2017 O ja, per dag. Goedemorgen trouwens. Dagpact: Lars jowan Reacher Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 september 2017 Rapport Share Geplaatst 26 september 2017 @Lars Het is een vrij veel voorkomend probleem bij mannen op een bepaalde leeftijd, niets om je voor te schamen! Ik weet niet goed wat ze eraan kunnen doen, maar ik zou het zeker even laten checken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 september 2017 Rapport Share Geplaatst 26 september 2017 Doen hoor Lars. Dat van die kerstboom ... geen idee, maar moeilijk plassen wel even naar laten kijken. Kees had er ook last van en heeft nu medicijnen die daar een hele hoop aan verhelpen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 september 2017 Rapport Share Geplaatst 26 september 2017 En nu weg, is al weer veel te laat.. Mensen, maak er een mooie dag van... dag dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 september 2017 Rapport Share Geplaatst 26 september 2017 10 minuten geleden zei Lars: Misschien iets voor een ander forum Toch is het voor mij een probleem. Plassen gaat ook heel moeizaam maar durf er niet mee naar een dokter Toch maar wel doen Lars, het kan simpel te verhelpen zijn, en als het dat niet is, is het toch zaak zo snel mogelijk aan te pakken. Ik ken aardig wat mannen op leeftijd bij wie maar net op tijd actie werd ondernomen en daardoor een zwaarder traject hadden dan nodig. Wel goed gekomen gelukkig, maar nu heb je er last van, dus beter niet je kop in t zand steken joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 september 2017 Rapport Share Geplaatst 26 september 2017 Kohtje ik zie het jaarpact ook absoluut niet als een wedstrijd. Geen wedstrijd naar anderen of naar mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 september 2017 Rapport Share Geplaatst 26 september 2017 (bewerkt) Goedemorgen allen. Respect hoe je je herpakt, @Sowhat. En sterkte. Ja, dag 1, geen wedstrijd. Zoals een vriend zei toen ik hem complimenteerde over zijn lange cleantijd ten opzichte van mijn vele terugvallen enzo.... we zijn allen maar 1 armlengte verwijderd van het eerste glas. hij demonstreerde dat met het verhaal van twee verslaafden in herstel die de armen naast elkaar legden en constateerden dat dat bij beiden hetzelfde was, ongeacht de cleantijd. hier een letterlijk pijnlijk nachtje. Ook geen kop in t zand steken. Binnenkort extra controle bij de huisarts. Alles wordt grotendeels nu gegooid op de EDS. Lopen gaat slecht, maar dat deert me niet zo erg als de vele pijn op de borst en rug. Want de angst voor weer...die rotziekte..... Zit er hard in. Das niet goed. Vanochtend vrij rustig aan met kleine klusjes thuis en vanmiddag wordt eindelijk mn zonnescherm geinstalleerd op mn balkon. Kan ik meer in de schaduw zitten en hopelijk veel meer gebruik maken van mijn balkon. Na een dik jaar wachten op toestemming en daarna op levering dan eindelijk zover. 26 september 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 september 2017 Rapport Share Geplaatst 26 september 2017 32 minuten geleden zei Kohtje: O ja, per dag. Goedemorgen trouwens. Dagpact: Lars jowan Reacher Kohtje Francoise Goedemorgen allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 september 2017 Rapport Share Geplaatst 26 september 2017 (bewerkt) Dagpact: Lars jowan Reacher Kohtje Francoise Herstel 26 september 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 september 2017 Rapport Share Geplaatst 26 september 2017 Geknoei weer, terwijl ik het wel goed op mn schermpje krijg. Gekopieerd en toch weer citeer erhasl. Sanp t niet. Nou ja, wel ff goed zo. Ik sta iig op het dagpact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 26 september 2017 Rapport Share Geplaatst 26 september 2017 (bewerkt) Goedemorgen. Ik log even in om Sowhat een hart onder de riem te steken. Bij dezen. Ik heb veel bewondering voor jouw kracht. En ik wil je ook bedanken, Sowhat, dat je jouw verhaal hier gisteren hebt gedeeld. Ik was er echt even stil van. Het maakt mij, zoals jowan denk ik zou zeggen, "nederig". Dat is even goed voor me. Dank je wel dus en veel liefs en hugs van Yo 26 september 2017 bewerkt door Yogajuf kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 september 2017 Rapport Share Geplaatst 26 september 2017 een hele goede morgen allemaal, Hier een heerlijk dagje vrij Sowhat, Toch ook even een knuffel van mij Fijn je hier weer te lezen, met een kopje koffie Buiten mistig helaas, maar moet beter worden vandaag Ochtendgym en geheugentrainer zit er ook al weer op Lars, Hoeveel mannen denk je dat de dokter dagelijks op zijn spreekuur krijgt met klachten zoals die van jou ? Nou dan ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 26 september 2017 Rapport Share Geplaatst 26 september 2017 Niets is menselijker dan een uitglijder, Sowhat, dus so what? Van mij mag je gewoon doortellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden