Spring naar bijdragen

Dinsdag 26 september 2017


Gast

Aanbevolen berichten

Ja, met alleen een blauw T-shirt aan.....
Vis die Wanda heet ken ik niet, titel wel ooit eens gehoord, maar weet niet waar de klepel hangt.

 

De juf is een gescheiden zuid-Italiaanse en ik vind haar leuk om te zien en in haar doen en laten. Bovendien kreeg ik vorige week een 10 van haar....

bewerkt door jowan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha kohtje en jowan. Wat een conversatie.

suiker, wel fijn dat je eens doorgestuurd wordt zeg. Werd wel es tijd

. Enniewee jowan, fijne italiaanse les. En joepie een 10, kreeg je ook een plaatje of stickertje onder je werk? 

Superblij met mijn zonnenscherm. Dat maakt dat ik nu veel vaker buiten op balkon kan zitten. Ik mag maar heel weinig in de zon, dus erg fijn. Kostbaar, maar me een oelewapper voor gespaard. Misschien wel goed dat het allemaal heel traag ging door vve- gedoe. Kon ik langer sparen:D

en net mijn prijsje ( uiteraard dik zelf betaald, maar dat mag de pret niet drukken) van de post#### lot#### gehaald. Een heel blik vol koekjes. Die zijn dus rond 2019/2020 wel op. :D

kortom.. Wat een dag... Nu bekaf .dus een makkelijk maaltje zo. Effe beetje opperdepop.

ieder goede, fijne avond gewenst. 

Kohtje, wel prettig dat de boel een naam heeft. Heb ik inmiddels na dikke 20 jaar en getob jaren ervoor ook. Daardoor zijn er veel kwartjes gevallen. Geeft ook rust. Nog niet veel, maar elk beetje rust is wat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie.

Nee Shei. heb ik niet. Heb er al een paar dagen flinke last van maar neem dat niet zo serieus. Zelfs geen parac., aspro. of wat dan ook in huis, dus eigen schuld dikke.............. juist ja.:( Dacht eerst dat het door het stof kwam. Woon langs een drukke weg, dus flink aan het poetsen geweest, heeft het daar niets mee te maken.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Sheila:

Voor Asterix :rose::sun:

Lekker, dat zonnescherm Herstel, wil ik eigenlijk ook wel. Jij kan het wel betalen met al die kwartjes die bij jou vallen! :P

Nou, me er wel een oeliebol gespaard hoor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Sowhat:

Waar mijn uitbarsting gisteren dan wel goed voor was,is dat ik me realiseerde dat ik me niet meer laat omringen door mensen waar ik een hekel aan heb,niet meer voor de goede vrede het spelletje meespelen.

Het kost me teveel.

Mooi besef! Zo zie je maar, heeft het toch een nut gehad! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De dagen gaan hier snel. Ik vind het fijn in mijn kamer te zijn maar ook in de woonkamer of woonkeuken. Krant lezen kop koffie erbij. Mevrouw x is begonnen met legpuzzel en af en toe help ik. Meneer q kijkt voetbal en hij weet het beter dan de trainer. Leiding z is aan het haken. Alles oke in huize weltevree. Nu de vogels nog wat eten en schoon water en dan droog naar bed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...