jowan Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Goedemorgen. Kijk dat is weer ouderwets jowan die de dag opent Dagpact: jowan Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Goedemorgen vroege vogels. Dagpact : jowan Lars Momentum Mooie dinsdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Goedemorgen.... Wordt waar eens een regenachtig dagje brr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 40 minuten geleden zei Momentum: Goedemorgen vroege vogels. Dagpact : jowan Lars Momentum Tinto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Goedemorgen! Slome start voor mij... moe, beetje hoofdpijn... Even aan de koffie en hopen dat het zo beter gaat. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Goedemorgen frummers. Heerlijk geslapen, nog steeds aan het bijslapen lijkt het wel. Buiten is het bewolkt en er schijnt een heel pak regen aan te komen. Volgens buienradar hier pas aan het eind van de dag, dus met een beetje mazzel nog even lekker in de zon straks. Maar eerst een bakje maar. Fijn je weer te lezen jowan. En ik hoop dat je snel weer prima in je vel zult steken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Lees dat Sita de drie weken grens over is gegaan.... dat verdient een bloemetje... top. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Hier schijnt het zonnetje, een verrassing want ik ging uit van een regenbui. Ik neem dit vrolijke zonnetje lekker mee in mijn hoofd vandaag Dagpact : jowan Lars Momentum Tinto Nicky Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Hartstikke goed Nicky. Lekker even van genieten zolang hij schijnt. Dag twee voor jou vandaag he? Top. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Goedemorgen, lekker zonnetje hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Dank voor de koffie Yvonne, Lars, kom op he, probeer de kleine dingen te waarderen. Hier hoofdpijn, maar ben erg blij dat ik vandaag gesprek heb met psycholoog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Goedemorgen. Wind en zon. Blij dat je er weer bent jowan. Momentum word ik ook zo blij van. Dat komt omdat toen ik hier begon Momentum altijd de dag opende. Voor mij is Momentum bijzonder. Maak er iets van vandaag. Ik doe ook mijn best. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Goeiemorgen Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Goeie morgen beste mensen, Barslecht geslapen hier. Sinds m'n infarct is het nog slechter dan voorheen. Ik lig 6-7 uur wakker voor ik in slaap val. Niet leuk meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Een goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Een goede morgen allemaal. Dagpact : jowan Lars Momentum Tinto Nicky Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Bah Bolletje, bah, bah, bah. Ik slaap mijn hele leven moeilijk in. Heb me er aan overgegeven en ga dus vroeg naar bed om toch voldoende te slapen, want ik heb wel veel slaap nodig... ik vind het altijd zo jammer van mijn tijd. maar wat jij beschrijft is van een geheel andere orde. Heel vervelend. Kan me voorstellen dat je daarvan baalt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Hoe gaat het thuis Asterix? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Goedemorgen allemaal, Ik ben ook weer boven water Zondagavond thuis gekomen van de wandel vakantie Gisteren meteen weer vol aan het werk Dat had ik niet moeten doen, want erg moe nog Vanochtend 1 client gehad, was erg snel klaar gelukkig Vanavond 2 uurtjes werken Had ik ook niet zo moeten plannen, want zoooo geen zin in Niet veel gedronken in de vakantie, maar dus ook niet droog Zal me maar weer op het dagpact zetten vandaag En vanmiddag nog een tukkie doen of zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 38 minuten geleden zei Kohtje: Een goede morgen allemaal. Dagpact : jowan Lars Momentum Tinto Nicky Kohtje Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Goedemorgen allemaal. Ik heb een gitaar geleend van mijn zoon (eerst kijken of t wat wordt voordat ik koop), daar nieuwe snaren voor besteld, die erop gezet, mijn bladmuziek van 40 jaar geleden opgezocht (....en toen waren We dikke 2 weken verder....laat het verlangen rijpen.....Rustig ....). Gisteren paar uur begonnen met oefenen. Eelt is er in ieder geval nog onvoldoende. Benieuwd. Wel binnen en met de deur dicht want of mijn "buren" dít geknars en gehaspel nou op prijs stellen....dat denk ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Niet zo geweldig @Lika. De afbouw van de AD die mevrouw hier moet doormaken is een heftige rit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 (bewerkt) Hoe gaat het met jou zelf dan, Asterix? 8 augustus 2017 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden