Spring naar bijdragen

Dinsdag, 8 augustus 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Lieve Spirt, als je je zo voelt en je kan aan niets anders meer denken; ga dan naar de arts. De enige manier in mijn ogen om uit te sluiten.

Lieve mensen, vanaf vandaag doe ik ook mee met het weekpact. Dit kan inhouden dat ik soms hier niet ben, of me niet afmeld, maar dat houdt zeker niet in dat ik drink:) Ik drink niet meer, namelijk ;).

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Sita2:

Lieve mensen, vanaf vandaag doe ik ook mee met het weekpact. Dit kan inhouden dat ik soms hier niet ben, of me niet afmeld, maar dat houdt zeker niet in dat ik drink:) Ik drink niet meer, namelijk ;).

Hoi, Ik zie dat je drie weken drankloos bent.

Even zeggen dat dat heel goed is.:rose:

Ga zo voort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik oefen met die gitaar. Stukjes van 40 jaar geleden. Wat Is het toch wonderlijk hoe sommige grepen nóg gewoon ergens in dat geheugen vastliggen. Natuurlijk klinkt t nog nergens naar..... maar fijn om te doen. Echt. 

En heel anders dan toen: bange puber die alleen maar geen fouten wilde maken. Niet musiceerde. Wat dat betreft Is t nu al mooier dan t toen ooit geweest Is.  

Wonderlijk om te bemerken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Asterix:

Goed dat je het zegt Soothe, mijn gitaar ligt al een jaartje op zolder.
Nog meer empathie kan ik niet aan, hehehe.

Jij bent ook lekker bezig vandaag. Ai lof it. Grijns. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net de stoute schoenen aangetrokken en de 24 uurslijn van de aa gebeld. Een erg fijn en constructief gesprek gehad met goede adviezen. De goede man heeft me uit mijn moedeloosheid weten te trekken. Nog steeds helemaal niet fit maar dit voelt toch al anders. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe ik heb net je link gelezen dat klopt ook,  en wat te zeggen wat het met je vingers doet ze blijven in beweging goed voor atritis of een soortgelijke reuma zelf speel ik quatre main en moet ook rekening houden met m,n andere speler goed voor de hersenen :D

goed dat je hebt gebeld herstel en er wat aan heb gehad 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Lars:

Er word aardig gezaagd hier dus ga ik ook maar even. Heb opeens een aanval van allergie of iets dergelijks. Hoofd vol watten tranende en jeukende ogen niezen of juist net niet kunnen niezen. Nooit eerder gehad. Sita wat ben jij heerlijk positief :heart:

Klinkt als hooikoorts

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Bor:

Goedemorgen..

Dagpact :

jowan 

Lars 

Momentum 

Tinto

Nicky

Kohtje

Rapilos

Bor

Muffin

Zet me bij het dagpact na periodes van ups and downs, droge en natte dagen. Maar ga vanavond maar eens een keertje bij de AA langs, we kijken wel. voel me mentaal een wrak en daar moet verandering in komen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...