Gast Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Waarvoor oppassn? Ik lig op bed. Voor die alcoholvrije wijn gister? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SuzanneB Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Ik schrok ook al Herstel! Ik last ook gisterenavond. Gelukkig alcohol vrij. Triggert dat bij jou niet? Om toch wijn te drinken? Lijkt mij zelf een moeilijke combi. (ik heb het ook wel eens in een zwangerschap gedronken en vond het overigens ook niet te pruimen haha) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Ik zal het ook niet meer drinken. Ik ben gedotterd. Heb hartkwaal. Goede vriend laat nu hondje uit. Woont andere kant van de woonplaats. Erg lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Ik las het bericht ook anders Jopie, ik dacht dat je zelf een fles wijn nodig had na het fietsrondje om te ontspannen. Maar het is de vriendin. Kan me voorstellen dat je daar verdrietig om bent. Mijn vriend is een actieve alcoholist, maakt het inderdaad moeilijk om te combineren met alle nieuwe inzichten die ik in het drankmisbruik heb inmiddels. Wil hem graag behoeden, maarja. Is ook raar: als ik een dronken man zie zwalken op tv van de dronkenschap dan vind mijn vriend dat een grappig gezicht. Maar ik zie iemand met een hersenbeschadiging door drankmisbruik die op dat moment ernstig ziek is. En vind dat treurig. Twee verschillende visies. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 En weer verder aan het werk. Bolletje jij lijkt vast niet op grof vuil mallerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Oh ja: beterschap Herstel. Hou je wel je telefoon naast je bed en daardoor een lijntje met de buitenwereld? Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Aardige vriend komt vanavond rond 8 uur terug voor nog een uitlaatrondje. Superlief. De alcoholvrije wijn de rest weggegooid. Doe ik niet meer. Ik wil geen risico lopen dat dat triggert en niet dat dat misschien ook fout werkt. Nu verder in bed. Is effe niet anders. Bedankt mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Ja doe ik Reacher. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 De Bolle is kapot maar de tuin is mooi mensen. Sita2 en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Fijn Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SuzanneB Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 @spirit welke limonade drink jij dan? Ik ben nog wat zoekend. Ik drink normaal alleen thee. En wijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Ik ben er weer een beetje. Pffff. Net fijn telefoongesprek gehad. Veel van aan het leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Hier een combinatie van appel en rode kers gevonden; ijskoud met ijsklontjes erg lekker! Water met mint en limoen, ook erg lekker. Denk veel aan drank als beloning na een onrustige nacht en drukke dag, maar doe het niet. Ik meld me hier als ik in de verleiding kom. Nu thee met honing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SuzanneB Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Sourcy zal ik eens naar kijken, thanks. Ik zat ook te denken om wat verse citroen of limoen te halen. Nu ook lekker thee! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Ik meld me geslaagd af voor het dagpact. Welterusten voor straks. Lika, smart en Sita2 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 (bewerkt) Hier ook aan de thee. Rondje hondje is me weer zelf gelukt. Ben nog flink gammel maar ik krabbel weer op met een wijze les, me niet meer zo te laten " inpakken" en vernederen. En weer duidelijk dat lichaam en geest 1 zijn. Mijn rikketik is weer redelijk rustig. Droge avond dus. Truste. En dank voor jullie support. 21 juli 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Ik laat om de dag een grote pot groene thee met smaakje afkoelen en daarna in de koelkast, hoeft zelfs geen honing meer in en ik kom mooi van die thee voorraad af. Ook rooibosthee, mintthee, Moroc, sterremint zoethout met gemberwortel smaken koud verrukkelijk en hebben geen calorieen. Sita2 en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Ik ga slapen, ging goed vandaag met me. smart, lady jane en Jannigje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Fijn Suikertje! Lady Jane, ik ga dat proberen met die thee. Supertip. rustig aan Herstel.... ik ga nog even lezen. Ben weer gekalmeerd na drukke week. Heb vandaag wel weer lol. Om van alles. Mooi! lady jane, smart en Sita2 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SuzanneB Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Goede tip van die thee! Ga ik proberen. Op naar dag 8. Ik ga mijn bedje in. Slaap lekker allen. Sita2 en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gazel Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Goedemorgen allemaal, Vandaag een dagje vrij na veel dagen werken..dus lig nog lekker in mijn mandje. En ben niet brak! Wat een verademing....Gewoon fris en fruitig eens wat rondlezen hier. Heerlijk die herkenning....er gaat een wereld voor me open! Voorheen besprak ik mijn drankgebruik alleen met mijn man en een hele goede vriendin.....nu ineens zoveel mensen die met het zelfde dealen....ieder op zijn of haar manier. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gazel Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Weltrusten allemaal....op naar de zaterdag Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Slaap goed allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Bolletje! Je mag zo niet van jan geven zenne . Doe t de volgende dagen maar wat rustiger aan. Waren t knappe tuinmannen? . Mijn ex was/is hovenier..verschrikkelijk knappe man maar daar was t ook mee gezegd. Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn..laten we t daarop houden. Ik maakte vroeger wel eens zelf een drankje met gember, munt en limoen. Daarna zo'n flesje gekocht met infuser (of hoe t ook mag noemen). Niet slecht.. rapilos en Yvonne reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Miss moet ik de cola ook es wat meer laten en experimenteren met sapjes. Een ex-collega maakte van tijd tot tijd van die kruidendrankjes. Was ook best lekker, maar ken r zelf geen bal van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden