Spring naar bijdragen

Maandag 3 juli 2017


Sowhat

Aanbevolen berichten

Speciaal ff voor jou binnen..

Doe datte goed suikertjeeeeeuuuhh!!!!! :rose: :rose: :rose: :rose:

Ik weet niet of de eerste dzg perse de moeilijkste is maar gewoon doorbijten bij moeilijke momenten en voor je weet is dag één alweer gepasseerd. Ik kan er door de week nooit zoveel zijn maar denk aan je :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

hoe is het Lars?

Suikertje, ben heel benieuwd. Houd vol! 

Jannigje, ik kan die perioden van af-en opbouw van medicatie. Uitermate nare rijd. Denk aan je.:lips:

druk dagje voor de boeg. Maar wel ok. Even mediteren en dan zoef! 

Waar is Reacher nou toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Suiker. 
Eerste dag zonder.....  zal niet de makkelijkste zijn. 
Maar je kunt het hoor. 
Hoop dat je in het restant van de shag water hebt laten lopen voor je het in de vuilnisbak gooide? 
In ieder geval heeeeeel veel succes... 
 

Ik moet nu echt afsluiten om nog op tijd te zijn... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt Asterix. Ik ga het opnieuw proberen. Bdankt voor de link. Ik moet alleen nu eerst naar het ziekenhuis. Ik voel me nog knap belabberd. Ik zal nog geen uislag gaan horen, maar laat wel nakijken of er een ontsteking zit. Afgelopen weekend in elk geval wel. Het ziet er nu een beetje beter uit. Wel veel pijn. 

Gister giga veel trek gehad, was een stevig gevecht. En dat is knap vervelend. . 

 

Veel succes Suikertje!

bewerkt door Mazzelaartje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach lieve Bor, dat is toch logisch in deze tijd die overloopt van emoties. Ik snap heel goed wat je bedoelt, ik weet dat nog van de tijd dat mijn vader stervende was en was gestorven. Alsof ik in een ander soort bewustzijn was. Heel gefocust op wat er was, de rest van de wereld was ergens in de periferie. 

Morgen is het 3 jaar gelden dat we mijn heit hebben begraven, in Friesland, in zijn en mijn geboorteplaats.

Ik denk aan je :heart:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat van de druk van de ketel halen herken ik overigens ook heel goed. Bij mij "beperkt" het zich tegenwoordig tot chocola, chips ed. Ook niet om blij ben te worden, behalve de weegschaal, die stelt daar wel een leedvermaakachtig genoegen in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net terug van zkh. Ontsteking is op zijn retour. Dat is gunstig. Uitslag nog niet bekend. Ik word morgen besproken. Woensdag bekend. Wel is al bekend dat de uitslag " gecompliceerd" is, zei ze. En dat klinkt niet gunstig. Op van de zenuwen. Maar ik wil absoluut niet drinken, want dan sla ik geheid door. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier even mijn mandje weer in. Ik voel me niet fit. Maar ik wil ook doorzetten. Afkicken valt hier ook zwaar. Maar ik wil alles voor d gezondheid. En geen gezwabber meer. Sterkte linnie. 

bewerkt door Mazzelaartje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...