Spring naar bijdragen

Maandag 3 juli 2017


Sowhat

Aanbevolen berichten

ja dat mag.

ik heb in 2012 borstkanker gekregen, in 2014 een recidive van de borstkanker, in 2014 ook  schildklierkanker,dus operaties, chemo's, bestralingen en quarantaine vanwege de "slok"voor de schildklier (is interne bestraling, zeg maar)  in 2013 en 14 verbrijzelde onderbenen door een hartkwaal, zo bleek later. Dus rolstoel etc etc. Daarna gedotterd en al jaren een spierziekte. Vorig jaar longvlek en mislukte punctie (werd een klaplong)  en vorig jaar in een kliniek vanwege de alcohol., daarna weer veel terugvallen. nu sinds kort weer eindelijk droog en bezoeker van aa groep in mijn regio. twee maal per week en therapie bij brijder.

Zo , dit was medisch centrum west aflevering 87;)

 

ik was en ben erg blij vandaag met wat lieve reacties van mensen in mijn nog nieuwe buurt (ben verhuisd vanuit een eengezinswoning in een dorpje naar een nieuwbouwflat meer centraal gelegen) . Samen met mijn ukkepukhondje. Sinds 2010 ben ik alleen na het overlijden van mijn man.

 

bewerkt door Mazzelaartje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

God Mazzelaartje wat een puinhoop zeg. Laat ik dan iets anders vragen wat voor 'n merk is jouw hondje? Ik heb 2 tsjiwafwaf's m'n alles, en al voel ik me s'ochtends nog zo rot, als ik die wipkontjes uit bed zie springen en ze huppelend naar achter rennen, kan ik toch niets anders dan heerlijk genieten.

Ik hoop dat jij dat ook hebt. En ik ben heel blij dat ik in Nederland woon, ik maak ook gebruik van o.a. valys. Tja dan mogen we toch van geluk spreken.

Nou ik wens jou een hele fijne  rustige nacht toe.

En de rest ook.:moon::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bah Suikertje. Ik ken het van stoppen met roken. Mijn ervaring is dat het een stuk scheelt als het echt een besluit is. Maar toch... kom op! Het gaat uit je systeem. Ongelofelijk maar waar. Gek is dat. Het is heel anders dan stoppen met drinken. Op andere momenten lastiger of eenvoudiger. Maar het kan. 

Mazzelaartje, wat een verhaal. Nog even wachten. Sterkte. Lekker even rusten. 

Ook hier rotdag. Het wil even niet, nou ja. Morgen weer een nieuwe kans.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lika, hopelijk morgen een betere dag voor jou? Ja, je hebt dagen.....

 

suikertje... Toch weer een dag zonder roken. En wie weet helpt een hulpmiddltje. Ik stopte 11 jaar geleden met nicotinepleisters. Kort maar wel even een hulpje

 

bolletje.. Een maltezertje die te klein is uitgevallen. Nog geen drie kilo. Ze heeft donders door dat het effe niet zo lekker met me gaat. Tja, uiteraard voelt ze mijn onrust.  En meestal rijd ikzelf in mijn autootje. Nu ff te veel van het goede. Dus blij met valys. 

Ik ga zo naar mijn mandje, droog dus. Ff warme melk, paracetamol en dan hopelijk een beetje pitten. Groet, tot morgen allen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...