Spring naar bijdragen

Maandag 3 juli 2017


Sowhat

Aanbevolen berichten

Ja,zo gaat dat meestal,je hebt de drankduivel weer wakker gemaakt.

De trek wordt door drinken alleen maar sterker,wij kunnen niet 1 avond of 1 dag drinken,wij willen meer!

1 glas is teveel en 10 is te weinig.

bewerkt door Sowhat
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lars heeft de drank je dan zoveel geluk gebracht in je leven? 
Als je nergens anders aan kan denken moet het wel heel tof zijn geweest.

Je moet je mind set veranderen Lars. Je vindt nog steeds dat je iets ontnomen is,
inplaats dat je denkt de drank is uit de weg, omdat het m'n leven verwoest.
Natuurlijk maakt het je losser, ontspannener en luchtiger in de omgang.

Allemaal korte termijn Lars. Uiteindelijk trek je aan het kortste eind en ben je de verliezer.

Waarom gaat dat er niet bij je in? Alcoholisme Lars. Je pint je vast op kortstondig genoegen
inplaats naar een beter leven op lange termijn te streven.

Wil er werkelijk iets veranderen, dan moet je echt feiten en fictie scheiden.

Lars en drank is een slechte combi. 

Actie Lars. Hulp kan je altijd krijgen, maar jij moet er van doordrongen zijn dat het troep is
en het écht niet meer willen.

Denk maar eens heel diep na!

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei spirit:

Als ik een rem zou hebben, zou ik met drank wel kunnen dealen. Vind het wel altijd gezelliger met drank, ik kom meer los, ik ben minder verlegen, de geremdheid gaat een beetje weg.

Als ik heel eerlijk ben, is dat het enige wat ik aan drank mis, wat daarna gebeurd, de black-outs en de katers, die kunnen mij gestolen worden.

Ik ben nog steeds jaloers op mensen, die wel kunnen drinken, die het wel gezellig bij een paar glazen kunnen houden, of gewoon een keertje dronken zijn en daarna weer gewoon verder gaan. Bij mij is gebleken, dat ik dat niet kan en ja, dat vind best jammer.

Misschien went het ooit, om meteen weg te gaan bij gezellige dingen, waar gedronken word, maar ik heb er nog steeds moeite mee.

Moet er nog mee om leren gaan, denk ik. Vooral niets opzoeken, waar gedronken word, geen situaties creeen. Het maakt mij tot nu toe een beetje verdrietig.

Ik moet er denk ik nog iets voor in de plaats leren vinden, maar ik mis echt de gezellige momenten, gewoon een paar glazen drinken, maarja, daarvoor zit ik hier.

Ik kan het niet...

Daarom Spirit heeft het helemaal geen nut om zo met drank bezig te zijn. Zo jij schrijft zijn dat berichtjes van iemand die aan het begin staat van het droog willen  worden.

Ik lees nog zoveel hunkering naar drank. Een oudgediende zoals jij zou hele andere berichtjes moeten schrijven. Dat maakt mij tot nu toe een beetje verdrietig.

Ik lees hier niet iemand die nou zo graag van de drank af wil maar iemand die, als het weer fout is gegaan, wel wil stoppen. Ik vind het zo jammer dat je dat gevoel niet heel lang kan vast houden. Maar echt willen stoppen dat voel ik niet. Sorry meis.:heart:

 

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees hier, en leer...

morgen sowieso naar oude moeder in x , hier anderhalf uurvandaan.  Of ik nou beroerd in de valystaxi zit of op mijn bank.... Hier heftige dag gehad, maar ook moois... Een lieve buurvrouw in de flat nodigde me uit ff te komen. Das mooi. 

Nog 2 nachten slapen dan weet ik de uitslag. Vanavond geen druppel behalve theedruppeltjes:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee bolletje, slapen is een beetje een rampje. En de stress is hoog en veroorzaakt ook de nodige lichamelijke auwtjes, pijntjes, zeertjes. 

Bedankt. In elk geval geen drankavond. 

K ga straks vroeg rondje hondje doen en dan wat liggen. Al dan niet met slapen. Dank je wel. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag ik vragen wat je mankeert Mazzelaartje? Sorry dat ik het vraag maar ik kan niet alles meer lezen. Als je het moeilijk vind hoef je niet te antwoorden hoor.

Rot hé leven in onzekerheid? En wat goed dat je er geen drankavond van maakt. Elk nadeel hep z'n voordeel:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...