jowan Geplaatst 27 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2017 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2017 Goedemorgen, weer een rustig dagje voor de boeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2017 Goedemorgen. Word weer eenmloi dagje met het weer. Dagpact: jowan Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2017 Gisteren naar huis wezen kijken. Was er tevreden over. Ruime kamers werkwijze spreekt mij aan. Bob, Sita2, Jannigje en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 27 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2017 Goedemorgen en een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2017 Goedemorgen Lars, wat voor dagje bedoel je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2017 Dat het mooi weer word Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2017 Klinkt goed Lars, in september is het toch beschikbaar he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2017 Goedemorgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2017 Ja dan is het nieuwe huis klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2017 Goedemorgen. Hier weer een drukke dag voor de boeg. Ik ga maar snel in de benen. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2017 Ha allen! Wat fijn Lars! Suikertje: voor jou Bor, zit je al op stoppen met roken draad? Of stel je het toch nog even uit? Waar is koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2017 1 uur geleden zei Lars: Goedemorgen. Word weer eenmloi dagje met het weer. Dagpact: jowan Lars Zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2017 (bewerkt) Een goede dag allemaal. Dagpact: jowan Lars Zbb Kohtje 27 juni 2017 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2017 Hier is de koffie... heb me verslapen En jaaaa, volgens mij wordt het weer een mooie dag... Goedemorgen frummers.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2017 1 maand.... hartstikke goed Zbb.... jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2017 Vanavond naar Xavier Rudd. Lekker muziekie. Ga met de auto, dus drink niet. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2017 Voor mij mooi op tijd hoor Yvonne, dank je voor de thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2017 (bewerkt) Goeie morgen iedereen. Gisteren heeeeeerlijk gegeten in een restaurant. World kitchen geloof ik dat dat heet. Zoveel eten en drinken, ik keek m'n ogen uit. Jannigje hoe is het nu met jou? 27 juni 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2017 een hele goede morgen allemaal, Hier een vrij dagje vandaag Erg lekker ! Fijn, Bollie, dat je zo lekker gegeten hebt gisteren Daar kan je weer even op teren he Lars, Wat goed, een nieuwe woning.. Hoop voor je, dat het wat wordt ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2017 Ja het was echt heel erg lekker Rapske. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2017 'The Letter' is ook mooi, Bor. Veel mooie muziek. Heb hier ooit gemeld, ergens in 2006 of 2007 dat ik hem 'ontdekt' had. Was van begin af aan gecharmeerd. Nu eindelijk live. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 27 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2017 52 minuten geleden zei Jannigje: Goedemorgen Ik wist dat je dit ging zeggen, mijn ESP werkt weer! Oh, iedereen een goede morgen. Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2017 (bewerkt) Gelukkig Asterix, van sommige "zekerheden" moet je op aan kunnen hè? Anders wordt het leven veel te ingewikkeld. 27 juni 2017 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden