Spring naar bijdragen

Woensdag, 21 juni 2017

jowan

Aanbevolen berichten

Die hebben duidelijk een andere arbeidsethos dan jij Rapilos!  :D Moet je voor die acht weken wel betalen? 

Jammer dat het nog niet beter gaat met de schouder/arm Kohtje. Dat wilde ik nog even zeggen. Een les in verduren van heb ik jou daar. 

Veel zieken op het werk, compenseren dan maar :mellow:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Bor. Nu nog zelf gelukkiger worden en dan zijn we er weer. Ikzelf heb het gevoel dat het helemaal niets met die beroerte te maken heeft. Dat was echt een peulenschilletje vergeleken met de winterdepressie. Had eigenlijk gehoopt dat ik goeie medicatie zou krijgen maar nee. Eerst de Lorazepam afbouwen dus dat zijn we aan het doen, dan proberen stabiel te worden en dan verder met behandelen. pppffffft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeie wereld yoga dag vandaag

plaatje van tientallen mensen op het strand in yoga tenue mogen jullie erbij denken, het laat zich hier niet plaatsen door mij;)

Maar het strand is de beste plek om te zijn deze warme dagen. Mits het valt te regelen uiteraard.

toch nog wat wel gelukt;strand1.jpg

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een goede morgen allemaal.

Dagpact:

jowan

Lars

Zbb

Aardappelkroketje

Rosa

Reacher

Kohtje

Ik sta als zevende op het lijstje... dat brengt geluk, dus gaat het me vandaag misschien wel lukken om geen alcohol te nuttigen.
Maar als iemand anders op de zevende plek wil gaan staan vind ik dat ook goed, dan vaar ik wel op vertrouwen dat het gaat lukken.
En op wilskracht natuurlijk, hahaha....      :unsure: (sorry)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Lars:

Ik wil het en wel nu en op de manier zoals ik in gedachten heb. Ik zie ook vaak alleen maar de negatieve dingen. Wat ik niet meer kan. Toch zijn er ook wel positieve dingen. Is er op bepaalde vlakken wel groei te zien. Ik ben alleen zo bang voor wat er gaat komen. De regie uit handen geven maakt me nog banger. Dat ik er geen controle meer over heb. 

Lars, jongen, de regie uit handen geven wil niet zeggen dat je denkvermogen stopt.
Je hebt altijd de mogelijkheid om je mening, je ervaring, je gevoel bij dingen
te delen met degenen die jouw regie hebben 'overgenomen'.
Controle hoeft niet te betekenen dat je alles wilt laten verlopen zoals je dat in je hoofd hebt maar
dat je mét 'bijstuurmogelijkheid' vertrouwen hebt in de mensen om je heen.
Loslaten hoeft niet te betekenen dat je alles maar op z'n beloop laat maar
dat je je openstelt vóór en keuzes maakt úít de mogelijkheden die je aangereikt worden.

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hou nou eens op met jezelf steeds af te zwepen. Verslaving is een ziekte, geen morele tekortkomimg.

Je kunt er vaak niets aan doen dat je die ziekte hebt, maar je kunt er wel wat aan doen. En dat is je verantwoordelijkheid.
Ga naar AA of koop en lees het basisboek, dat biedt zoveel herkenning en aanknopingspunten!
Sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei bolletje:

Nu nog zelf gelukkiger worden en dan zijn we er weer. Ikzelf heb het gevoel dat het helemaal niets met die beroerte te maken heeft. Dat was echt een peulenschilletje vergeleken met de winterdepressie.

Deze zin raakt mij enorm Bolletje!! Ik heb nooit een beroerte gehad, dus ik kan niet vergelijken, maar jij wel. Heel lang geleden zei een college die MS had dat zij vond dat zij geluk had als zij zichzelf vergeleek met mij, MS tegenover depressief zijn. Ik was toen geschokt, nu eigenlijk weer. Ik vind depressief zijn vreselijk moeilijk, jij bevestigt voor mij weer hoe moeilijk het is of kan zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...