-
Aantal bijdragen
55.994 -
Geregistreerd
-
Laatst bezocht
-
Gewonnen dagen
355
Soort bijdrage
Profielen
Forums
Kalender
Alles door lady jane geplaatst
-
Meiskeeeeeeeeee:heart:
-
Ik had de belse primeur van een goed jaar:P
-
alleen de vrouwelijke hannah:D Will;)
-
Hier schijnt de zon, beetje waterig dus eerst een wasje dan is het net alsof ik werken en plezier kan kombineren:D
-
MarQ dat is een heel bijzonder museum en ik denk een must voor iedereen die wel eens denkt een buitenbeentje te zijn. Ik heb niet zoveel met musea, maar om al die genieen te zien, die juist door hun stoornis hun leven aan hun passies wijdden kan een enorme opsteker zijn. En de eenzaamheid krijg je erbij kado he:(
-
Goeiemorgen mensen, Gabs, dat gaat komen hoor je werkt er hard genoeg aan. Ga je in je vakantie ook de refu doorslikken? Dan heb je echt vakantie en komt als herboren terug; zul je zien dat je na zo'n prestatie het thuis ook beter aankunt. Zo heb ik het wel ervaren want vakantie was altijd een soort van time-out van mijn best zo te doen. Nu heb ik gewoon vakantie en hoef er niet eens meer voor op reis, nou ja dagjes strand wel dus. Gauw brood snmeren, boodschappen doen en huppakee:rose::rose:sun;:rose:sun;
-
Vrijdag 19 - 08 - 2011
discussie antwoordde op een Susana van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
hoi hoi ff binnenpiepen, er komt zo een hele mooie film op Ned.2 23.35 u; Still Life daarna gauw naar bed slaap lekker vast en ja Lidia hier ook ineens topdrukte raar maar waar overlappende boekingen vaak helaas dus moest er al een paar nee verkopen was nog niet echt vaak gebeurd. truste:lips: -
Vrijdag 19 - 08 - 2011
discussie antwoordde op een Susana van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Sha.....???????????????? ben jij niet met vakantie/ -
Vrijdag 19 - 08 - 2011
discussie antwoordde op een Susana van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Ik dacht al, van Toine een glas wijn van Janneke een pul bier waar zijn we hier??? Han, heerlijk voor je, ik hoop dat je de zee gaat zien het wordt zo'n heerlijk strandweer dit weekend, ik verheug me dr ook al helemaal op. -
Vrijdag 19 - 08 - 2011
discussie antwoordde op een Susana van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Goeiemorgen mensen, het komt niet vaak voor dat ik op blz. 1 binnen kom zeilen. Susana je hebt een zeer wijze moeder:heart: zo moeder zo dochter? -
donderdag 18 augustus
discussie antwoordde op een albertina van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
drie keer is scheepsrecht Woman;) ik zit nog een nachtwake uit met 12 pubers in the house de vloer dreunt er af en toe bijna uit dit wordt martelen met en zonder matje slapen zal het voorlopig niet worden goed boek en warme melk dan maar weer eens en morgen lekker van me af meppen op de 1e training in de zaal maar weer, dat helpt ook meestal wel voor jullie dus slaap lekker:lips: ik waak wel meteen over jullie mee:) -
Ha die Morningstar niks geen tips meer jij gaat gewoon geen kater meer kweken nu nieuwe naam, nieuwe start, nieuw fit mens:present:
-
donderdag 18 augustus
discussie antwoordde op een albertina van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Denker hoi, je gaat lekker he!!! Bol, ik heb vandaag een klein wondertje in het vooruitzicht mijn dochter komt naar de sportschool, als ik klaar ben met Pilates gaan we samen cardio-toestellen doen. Haar sportvriendin is in luf:heart: en mijn meis heeft pas 2 x gesport vd 3 maanden, dus duur kadootje van mij geworden; ik sprak haar erop aan gister en zei dat ze misschien de helft zelf moet gaan betalen anders en ipv de nukkige reaktie die ik verwachtte zei ze ik wil best een keertje met jou mee. Nou de koe bij de horens dus en gelijk vandaag maar. Nu maar hopen dat ze zich niet verslaapt, het is een nachtbrakertje geworden in de vakantie en ik begin om 10 uur al. Maar hoop doet leven he. -
donderdag 18 augustus
discussie antwoordde op een albertina van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Goeie morgen mensen Bako, sterkte joh, ik leef met je mee en voel me wat machteloos als ik je zo lees, kan het me zo indenken. En de krachtige Bako van hiervoor is niet weg he, nu de schaamte voorbij en er weer vol tegenaan! -
Bako, wat erg voor je wat kunnen we voor je doen?
-
Goeiemorgen mensen Bor ook:D ff bijlezen veel geschreven al.
-
Dinsdag 16 augustus 2011
discussie antwoordde op een Yvonne van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
En hoe later op de avond............... een hele zware dag gehad emotioneel, en voor het eerst helemaal niet eens gedacht normaal zou ik nu gaan drinken. Net als Witte gefietst en nog wat strand meegepikt en daar over mijn trubbles gesproken wijze raad gekregen en paar goeie inzichten gehad nu nog Coco eren " inzicht zonder handeling brengt geen verandering" en dat is het moeilijkste deel voor een type als ik werk aan de winkel dus maar wel op één dag uit de paniekmodus en weer in de (beetje) vertrouwen modus. crisis als kans zal ik maar denken en nu die kans nog grijpen. Dinah meis, mocht je nog lezen; veel sterkte morgen en bij de operatie donderdag:heart: en voor ons: lekker slapen:lips: -
Maandag 15 augustus 2011
discussie antwoordde op een Nien van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
mooi Gabs ik ben nog niet bijgelezen maar wens jullie alvast welterusten en morgen fit weer op:lips: -
Maandag 15 augustus 2011
discussie antwoordde op een Nien van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
kan dat wel trouwens die nick in mijn bericht van iemand die niet meer schrijft hier ik kan het beter weghalen he nu je weet wie ik bedoel -
Maandag 15 augustus 2011
discussie antwoordde op een Nien van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Nou ik lig bij de watertoren op je te wachtenB) -
Maandag 15 augustus 2011
discussie antwoordde op een Nien van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Ha die Bol, nee die kent Ari weer niet dat was iemand anders van vorig jaar. kijk het is dus toch ergens goed voor om bij het meubilair te gaan horen:$ nu echt losweken voor vandaag -
Maandag 15 augustus 2011
discussie antwoordde op een Nien van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Niwi:D ik jullie ook niet hoor! -
Maandag 15 augustus 2011
discussie antwoordde op een Nien van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Ari, wat heerlijk jou weer eens te lezen:D bij jou hoop ik zeker dat geen bericht goed bericht is het afkicken van hier is mij nog steeds niet gelukt.:$ maar gelukkig heb ik ook gezonde verslavingen he. Rae, je gaat goed en ik merk dat ik het een beetje eng vind dat je het drinken van je financien laat afhangen. Kan dat niet andersom? Elke keer dat er geld is en je niet drinkt iets fijners als beloning of in bewaring geven voor iets dat je echt graag wil? Ben zo spinnen en naar het strand, jippie, eindelijk weer eens, alle plannen omgegooid en de zon is mijn prioriteit vandaag. heb een fijne dag mensen. -
Maandag 15 augustus 2011
discussie antwoordde op een Nien van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Toineman en Justme: :light::present::light::musicnote::light::present::light::musicnote::light::present::light::musicnote::light::present::light: van harte gefelciteerd met jullie verjaardag, de zon heeft besloten het voor jullie een feestelijke dag te maken, geniet ervan!! Sha meis, een heerlijke vakantie, met ook heerlijk weer, en vooral lekker eten daar, en ook daar schijnt die kopenen ploert meedogenloos, goeie zonnebrand mee dus! Zal je missen!, jij ons hopelijk niet, want lijkt me fijner voor je, dan ben je echt los. Laat alles ff achter hier meid, je hebt het zo nodig en vooral verdiend. -
Zondag 14 augustus 2011
discussie antwoordde op een Yvonne van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Mensen ik moet nog wat uitgestelde butklusjes doen vanavond, helaas nu of niet meer dus. slaap lekker straks:lips:
