-
Aantal bijdragen
55.996 -
Geregistreerd
-
Laatst bezocht
-
Gewonnen dagen
355
Soort bijdrage
Profielen
Forums
Kalender
Alles door lady jane geplaatst
-
Maandag 15 augustus 2011
discussie antwoordde op een Nien van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Toineman en Justme: :light::present::light::musicnote::light::present::light::musicnote::light::present::light::musicnote::light::present::light: van harte gefelciteerd met jullie verjaardag, de zon heeft besloten het voor jullie een feestelijke dag te maken, geniet ervan!! Sha meis, een heerlijke vakantie, met ook heerlijk weer, en vooral lekker eten daar, en ook daar schijnt die kopenen ploert meedogenloos, goeie zonnebrand mee dus! Zal je missen!, jij ons hopelijk niet, want lijkt me fijner voor je, dan ben je echt los. Laat alles ff achter hier meid, je hebt het zo nodig en vooral verdiend. -
Zondag 14 augustus 2011
discussie antwoordde op een Yvonne van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Mensen ik moet nog wat uitgestelde butklusjes doen vanavond, helaas nu of niet meer dus. slaap lekker straks:lips: -
Zondag 14 augustus 2011
discussie antwoordde op een Yvonne van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
daar kan geen soepie tegenop he Prima' die koosnaampjes vd Bol -
Thee kan ook lekker hoor meis. Ik maak vaak zoethoutthee met verse gember in stukjes erin, dan is het lekker pittig, beetje zoet en ik slaap er heerlijk op. Alleen als je hoge bloeddruk hebt beter niet teveel zoethout en je moet het lekker vinden natuurlijk. Zeker als het kouder weer wordt went het heel snel. gaat goedkomen hoor:present:
-
Zondag 14 augustus 2011
discussie antwoordde op een Yvonne van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Prima, Bolleke heeft ook erg lekkere thee en ik nu ook; 20 kruidenthee vd niotcA wel erg zoet, maar heel troostrijk dus op zo'n moment. -
Alleen waar blijft de Bol zelf he staat die nog af te wassen of alle restjes op te eten of lig je uitgeteld op je bed Bol?? t was ook best spannend voor je denk ik he.
-
Zondag 14 augustus 2011
discussie antwoordde op een Yvonne van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Justme, inderdaad hier wat vaker komen en steun vragen, het helpt echt! Goed dat je het nu alsnog meldt, het is nog niet te laat om alsnog trots op jezelf te worden. Als je het weg kunt kiepen dan heb je waarschijnlijk iets doorbroken en een nieuwe keuze gemaakt. Herman van Veen zingt zo mooi: je kunt altijd opnieuw beginnen:moon: (liefde van later) dus krabbel overeind en begin weer met kleine stapjes: zo heb je ook leren lopen, zo kun je ook weer leren fier overeind te blijven na een valpartij(tje) succes! -
he ja dichtbij de Cuijp? ennnnneee VM, grappig? wat is er zo grappig aan mij humm??? pas op hoor!
-
Welkom hier Yvette, ik lees hoe naar het was maandag en erna en je woorden voor altijd er van af kan ik heel goed begrijpen. Vlak na een dieptepunt voelt dat zo. Wat mij hielp was de stapjes kleiner maken, want altijd en nooit meer, kan ook heel benauwend werken. Gewoon per dag hier even lezen/schrijven en je besluit ik drink vandaag die eerste niet, bewust herhalen. Morgen is het immers weer vandaag en zo rijg je de kralen aaneen tot een mooie sterke ketting, zoals Haddock zo mooi zegt. Het houdt je alert en vele kleine stapjes zijn soms sterker dan een paar reuzestappen die geen nieuwe basis vormen. Het is te doen meis, velen zijn je hier voorgegaan:present:
-
Hoi Patricia, welkom hier. Je staat niet ingelogd dus we kunnen niet zien of jouw profiel open staat, dan zie je je naam in blauwe letters en onderstreept als je forums aanklikt. Dan moet je dat even melden aan de moderator en intussen je privégegevens even weghalen, wel zo safe. Daarvoor moet je profiel aanklikken. Een paars flessen wijn per dag is op alle fronten de moeite om van af te kicken, je kunt er alleen maar beter van worden. Je lijf, je humeur, je vrienden/fam. relaties, je portemonnaie en je eigenwaarde niet te vergeten. ff volhouden, de eerste dagen zijn fysiek meestal het zwaarst, het psychische komt daarna (anders word je maar euforisch he), de beloning komt soms later dan je wilt, maar als je per dag niet drinkt en per dag registreert waarin je je beter voelt, is het zeker te doen. De winst op de langere termijn is uiteraard het grootst, maar ik ben nog elke dag blij dat ik niet meer "hoef"en ben dankzij dit forum daarin geholpen en alert gebleven. Dat kun jij dus ook bereiken, succes! En mocht je een vrouwenhoofd toch leuker staan, ook even via profiel een make-over aan laten meten:D
-
Zondag 14 augustus 2011
discussie antwoordde op een Yvonne van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Ja Rapi, op de heenreis waren idd wat meer mensen met die gratis kaartjes, maar het was nog heel rustig, en op de trerug reis was het zelfs stil. Toch wel lekker, als ik er maar niet verslaafd aan raak:P -
Zondag 14 augustus 2011
discussie antwoordde op een Yvonne van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Ben ik het eerste weer op honk? Nou ja ook de eerste van huis geloof ik. Voor het eerst van mijn leven eerste klas gereisd, dankzij de NS opwaardeerkaartjes, dus heb gereisd zoals het hoort voor een dame van stand:D Maar het was erg gezellig, in een thuis om jaloers op te zijn, Bol je hebt eer van al je schilderwerk hoor en die tuin jongens (meisjes ook:D) in het echt is het nog mooier dan op de foto's die we zagen. Ik was helaas vóór de soep al weer weg maar Bol kan zó een B&B beginnen hoor. -
Hee Ari, wat leuk!! Ja mensen het zit er weer op, heel geslaagd was het. Klein maar select clubje maar erg leuk weer nieuwe gezichten aan de frummers te kunnen plakken. Bol bedankt voor je gastvrijheid en zorg, ik heb het heerlijk gehad en vond het extra uurtje samen met jullie ook heel waardevol.
-
Zondag 14 augustus 2011
discussie antwoordde op een Yvonne van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
wij ook nog niet Niwi tot zo ik ben onderweg nu -
Zondag 14 augustus 2011
discussie antwoordde op een Yvonne van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Ja hoor Toine:rose:sun;sun;sun;sun;sun;sun;sun;sun;sun;sun;sun;sun;sun;sun;sun;sun;sun;sun;sun;sun;sun;sun;sun;sun;sun;sun;sun; die gaat straks doorbreken als we bij Bol zijn kunnen we in die mooie tuin zitten en aan jullie denken -
Zaterdag 13 augustus 2011
discussie antwoordde op een Rae van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
ik heb zwart Gabs misschien laat ik m morgen wel zien bij Bol kunnen ze er allemaal ff op lachuh en nu ga ik zonder hoor Witje heb nu jouw weer virtueel gesproken genoeg stekeligheden voor vandaag:D (flauw he, ok neem ik terug) -
Zaterdag 13 augustus 2011
discussie antwoordde op een Rae van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
valt wel mee hoor Witje ik vind het ouderwets gezellig jammer dat Mups CSI interessanter vindt en ik zo ook plat moet ontbijtje en treinen, vrij vroeg dus ik ga zo ook afsluiten mag jij het licht weer uitdoen truste:lips: -
Zaterdag 13 augustus 2011
discussie antwoordde op een Rae van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
fakirs de baas? -
Zaterdag 13 augustus 2011
discussie antwoordde op een Rae van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
vergeet je sokken niet, held:D:lips: en slaap lekker hoor. -
Zaterdag 13 augustus 2011
discussie antwoordde op een Rae van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
MIJN doorbleoding is zodanig dat ik het helemaal niet meer koud heb nog een leuke bijwerking? of de overgang?:$ maar het doorbloedt je hele lijf, dus wie weet. -
Zaterdag 13 augustus 2011
discussie antwoordde op een Rae van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
en je schijnt ook slippers te kunnen kopen bij de gezondheidswinkel dan geen stekels, maar bolletjes die vibreren en masseren, €50,= maar ze ogen nogal lomp, en als ik dat vind met mijn nep-crocsverslaving wil dat wel wat zeggen. -
Zaterdag 13 augustus 2011
discussie antwoordde op een Rae van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Mups, ik betaalde € 62,50 voor een matje, kussentje met klitteband (gratis twv €25,=) en verzedkosten. Het is het meer dan waard. -
Zaterdag 13 augustus 2011
discussie antwoordde op een Rae van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
pijn is fijn Witte:D -
Zaterdag 13 augustus 2011
discussie antwoordde op een Rae van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Gaby zo klinkt het ook wel dat je zo in relaties staat co-afhankelijk ik had dat zelf ook en weet je de eenzaamheid in zo'n relatie is veel erger dan die van het echt alleen zijn. Bij jou is de situatie steeds zo onduidelijk, en dat geeft onrust, afhankelijkheid, eenzaamheid, geen wonder dat je dat allemaal niet wilt voelen. Maar ja net wat Fleur schrijft, eerst voelen en dan helen. Je kunt dat niet overslaan. en je weet ook eigenlijk wel dat je toch voelt he, ook al drink je, het komt wat later, is wat vager en vaak meer fysiek dan psychisch, want eer je daar aan toekomt drink je al weer. (niet jij persoonlijk hoor, ik ook ooit en velen denk ik) en wat me net te binnen schoot, N komt nu ook van alles tegen, zal ook met de relatie en zijn roil daarin bezig zijn. wil je wel echt dat weekje weg? Dat wordt super zwaar lijkt me en erg moeilijk ADB/CDB door te komen. -
Zaterdag 13 augustus 2011
discussie antwoordde op een Rae van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
sorry Mups was in slaap gevallen (geintje) ik leg m in bed, als ik hyper ben begin ik mijn nacht erop. Als ik voel dat ik zo wel kan slapen niet. Word ik snachts wakker en ga ik malen of ben klaarwakker, dan alsnog erop. Ik val er snel op in slaap, maar als ik op mijn zij wil gaan liggen doet dat pijn en ben dan wakker; rol er voorzichtig af en slaap zo verder. it's a miracle:lips:
