Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.994
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. daar kan geen soepie tegenop he Prima' die koosnaampjes vd Bol
  2. lady jane

    Hallo Allemaal

    Thee kan ook lekker hoor meis. Ik maak vaak zoethoutthee met verse gember in stukjes erin, dan is het lekker pittig, beetje zoet en ik slaap er heerlijk op. Alleen als je hoge bloeddruk hebt beter niet teveel zoethout en je moet het lekker vinden natuurlijk. Zeker als het kouder weer wordt went het heel snel. gaat goedkomen hoor:present:
  3. Prima, Bolleke heeft ook erg lekkere thee en ik nu ook; 20 kruidenthee vd niotcA wel erg zoet, maar heel troostrijk dus op zo'n moment.
  4. lady jane

    Meeting 2011

    Alleen waar blijft de Bol zelf he staat die nog af te wassen of alle restjes op te eten of lig je uitgeteld op je bed Bol?? t was ook best spannend voor je denk ik he.
  5. Justme, inderdaad hier wat vaker komen en steun vragen, het helpt echt! Goed dat je het nu alsnog meldt, het is nog niet te laat om alsnog trots op jezelf te worden. Als je het weg kunt kiepen dan heb je waarschijnlijk iets doorbroken en een nieuwe keuze gemaakt. Herman van Veen zingt zo mooi: je kunt altijd opnieuw beginnen:moon: (liefde van later) dus krabbel overeind en begin weer met kleine stapjes: zo heb je ook leren lopen, zo kun je ook weer leren fier overeind te blijven na een valpartij(tje) succes!
  6. lady jane

    Meeting 2011

    he ja dichtbij de Cuijp? ennnnneee VM, grappig? wat is er zo grappig aan mij humm??? pas op hoor!
  7. lady jane

    Hallo allemaal

    Welkom hier Yvette, ik lees hoe naar het was maandag en erna en je woorden voor altijd er van af kan ik heel goed begrijpen. Vlak na een dieptepunt voelt dat zo. Wat mij hielp was de stapjes kleiner maken, want altijd en nooit meer, kan ook heel benauwend werken. Gewoon per dag hier even lezen/schrijven en je besluit ik drink vandaag die eerste niet, bewust herhalen. Morgen is het immers weer vandaag en zo rijg je de kralen aaneen tot een mooie sterke ketting, zoals Haddock zo mooi zegt. Het houdt je alert en vele kleine stapjes zijn soms sterker dan een paar reuzestappen die geen nieuwe basis vormen. Het is te doen meis, velen zijn je hier voorgegaan:present:
  8. lady jane

    Hallo Allemaal

    Hoi Patricia, welkom hier. Je staat niet ingelogd dus we kunnen niet zien of jouw profiel open staat, dan zie je je naam in blauwe letters en onderstreept als je forums aanklikt. Dan moet je dat even melden aan de moderator en intussen je privégegevens even weghalen, wel zo safe. Daarvoor moet je profiel aanklikken. Een paars flessen wijn per dag is op alle fronten de moeite om van af te kicken, je kunt er alleen maar beter van worden. Je lijf, je humeur, je vrienden/fam. relaties, je portemonnaie en je eigenwaarde niet te vergeten. ff volhouden, de eerste dagen zijn fysiek meestal het zwaarst, het psychische komt daarna (anders word je maar euforisch he), de beloning komt soms later dan je wilt, maar als je per dag niet drinkt en per dag registreert waarin je je beter voelt, is het zeker te doen. De winst op de langere termijn is uiteraard het grootst, maar ik ben nog elke dag blij dat ik niet meer "hoef"en ben dankzij dit forum daarin geholpen en alert gebleven. Dat kun jij dus ook bereiken, succes! En mocht je een vrouwenhoofd toch leuker staan, ook even via profiel een make-over aan laten meten:D
  9. Ja Rapi, op de heenreis waren idd wat meer mensen met die gratis kaartjes, maar het was nog heel rustig, en op de trerug reis was het zelfs stil. Toch wel lekker, als ik er maar niet verslaafd aan raak:P
  10. Ben ik het eerste weer op honk? Nou ja ook de eerste van huis geloof ik. Voor het eerst van mijn leven eerste klas gereisd, dankzij de NS opwaardeerkaartjes, dus heb gereisd zoals het hoort voor een dame van stand:D Maar het was erg gezellig, in een thuis om jaloers op te zijn, Bol je hebt eer van al je schilderwerk hoor en die tuin jongens (meisjes ook:D) in het echt is het nog mooier dan op de foto's die we zagen. Ik was helaas vóór de soep al weer weg maar Bol kan zó een B&B beginnen hoor.
  11. lady jane

    Meeting 2011

    Hee Ari, wat leuk!! Ja mensen het zit er weer op, heel geslaagd was het. Klein maar select clubje maar erg leuk weer nieuwe gezichten aan de frummers te kunnen plakken. Bol bedankt voor je gastvrijheid en zorg, ik heb het heerlijk gehad en vond het extra uurtje samen met jullie ook heel waardevol.
  12. wij ook nog niet Niwi tot zo ik ben onderweg nu
  13. Ja hoor Toine:rose:sun;sun;sun;sun;sun;sun;sun;sun;sun;sun;sun;sun;sun;sun;sun;sun;sun;sun;sun;sun;sun;sun;sun;sun;sun;sun;sun; die gaat straks doorbreken als we bij Bol zijn kunnen we in die mooie tuin zitten en aan jullie denken
  14. ik heb zwart Gabs misschien laat ik m morgen wel zien bij Bol kunnen ze er allemaal ff op lachuh en nu ga ik zonder hoor Witje heb nu jouw weer virtueel gesproken genoeg stekeligheden voor vandaag:D (flauw he, ok neem ik terug)
  15. valt wel mee hoor Witje ik vind het ouderwets gezellig jammer dat Mups CSI interessanter vindt en ik zo ook plat moet ontbijtje en treinen, vrij vroeg dus ik ga zo ook afsluiten mag jij het licht weer uitdoen truste:lips:
  16. fakirs de baas?
  17. vergeet je sokken niet, held:D:lips: en slaap lekker hoor.
  18. MIJN doorbleoding is zodanig dat ik het helemaal niet meer koud heb nog een leuke bijwerking? of de overgang?:$ maar het doorbloedt je hele lijf, dus wie weet.
  19. en je schijnt ook slippers te kunnen kopen bij de gezondheidswinkel dan geen stekels, maar bolletjes die vibreren en masseren, €50,= maar ze ogen nogal lomp, en als ik dat vind met mijn nep-crocsverslaving wil dat wel wat zeggen.
  20. Mups, ik betaalde € 62,50 voor een matje, kussentje met klitteband (gratis twv €25,=) en verzedkosten. Het is het meer dan waard.
  21. pijn is fijn Witte:D
  22. Gaby zo klinkt het ook wel dat je zo in relaties staat co-afhankelijk ik had dat zelf ook en weet je de eenzaamheid in zo'n relatie is veel erger dan die van het echt alleen zijn. Bij jou is de situatie steeds zo onduidelijk, en dat geeft onrust, afhankelijkheid, eenzaamheid, geen wonder dat je dat allemaal niet wilt voelen. Maar ja net wat Fleur schrijft, eerst voelen en dan helen. Je kunt dat niet overslaan. en je weet ook eigenlijk wel dat je toch voelt he, ook al drink je, het komt wat later, is wat vager en vaak meer fysiek dan psychisch, want eer je daar aan toekomt drink je al weer. (niet jij persoonlijk hoor, ik ook ooit en velen denk ik) en wat me net te binnen schoot, N komt nu ook van alles tegen, zal ook met de relatie en zijn roil daarin bezig zijn. wil je wel echt dat weekje weg? Dat wordt super zwaar lijkt me en erg moeilijk ADB/CDB door te komen.
  23. sorry Mups was in slaap gevallen (geintje) ik leg m in bed, als ik hyper ben begin ik mijn nacht erop. Als ik voel dat ik zo wel kan slapen niet. Word ik snachts wakker en ga ik malen of ben klaarwakker, dan alsnog erop. Ik val er snel op in slaap, maar als ik op mijn zij wil gaan liggen doet dat pijn en ben dan wakker; rol er voorzichtig af en slaap zo verder. it's a miracle:lips:
  24. bij ns krijg je niks voor niks Witte en via de mail kun je niet klagen dus zou het maandag ellenlang aan de foon hangen heb ik geen zin meer in dus ben al blij dat ik op pad kan
  25. kopen jullie beiden een dagkaart bij appie en komen bij mij mijn martelmatje uitproberen, gratis:D wil je wel geloven dat mijn sportkennis gehoord had dat ze wederverkopers zoeken in Ned. voor die dingen? Zal ik me aanmelden noteer ik jullie alvast:P
×
×
  • Nieuwe aanmaken...