Lidia, ik zit dus meestal met mijn vouwfiets op het balkon en maak het regelmatig mee dat mensen luid komen bellen daar. Toen ik er wat van zei, was het: ik ben net al weggestuurd in de stiltecoupé. Heb ik wel gezegd dat ik me ook op het balkon er niet door kon concentreren op mijn boek. Niet dat het hielp, maar was ik het wel kwijt.