Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.994
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. sterkte jopie:heart:
  2. Yvette, als je jezelf niet vertrouwt, niet gaan of iemand meenemen aan wie je belooft niets te drinken, die kan dan sociale controle uitoefenen en drinkt dan ook niet natuurlijk om jou te steunen. maar maak het jezelf niet te moeilijk, leuke dingen blijven terugkomen en als je je ze de dag erna nog herinnert blijft die herinnering ook leuk:D
  3. goeiemorgen mensen:rose:
  4. Hier vandaan ook een lekker nachtje gewenst succes met de nachtploeg lees jullie morgen wel weer trust:lips:
  5. Hoi hoi nog niet bijgelezen maar las je net tatum zie het als een kompliment dat dochter vriendinnen meeneemt je huis is net als jij goed genoeg en dochter voelt zich er thuis pak een boek of een filmpje en geniet mee zou ik zeggen ik had er 15 vrijdag een hele invasie maar ik heb haar gezegd op te ruimen, na afloop dus en dat gebeurde:rose: mi casa est tu casa of zoiets:D
  6. goeie grauwe morgen mensen:( Gabs, heb een heerlijke zonnige vakantie meis absorbeer de zon ook maar een beetje voor ons:rose:
  7. en ik jullie een goede welterusten:lips:
  8. Wat zijn jouw klachten dan Fleur?
  9. Heerlijk om de ladida Isa weer te lezen en deze keer minder euforie en meer realisme kon wel eens de ommekeer zijn Isa:heart: geniet ervan he meis. je hebt er hard voor geknokt. en ik ga lekker spinnen, strand en beachen vanavond zwaar leven heb ik toch:$ morgen weer in de serieuze stand, vandaag nog ff niet. fijne dag allemaal
  10. Is jullie wandeling nog doorgegaan Joris en Spike? Aagje.
  11. goodmorning frummers:rose: hier strakblauw strandweer!
  12. Ik kom ook even welterusten zeggen enne Wil, kan het niet zijn dat je maag op de moto gewoon wat in de verdrukking zit? ff goed stretchen en rusten er was ook een sauna zag ik in de gauwigheid gister, ook niet verkeerd (ach je doet wat voor een beetje aandacht he) slaap lekker allen:lips:
  13. zei de gek;)
  14. helemaal mee eens Joop zouwen meer mensen moeten doen:D
  15. Leuk he Tatum en Jopie zo even het virtuele weg en gewoon face to face Misschien een nieuw plantje benamen Hannah met de mooie ogen?
  16. Nee Jopie, ik heb ooit, 8 maanden zwanger achterop een motor gezeten doodsangsten uitgestaan leuk om naar te kijken, dat wel:D
  17. Lekker gelunched?
  18. Dus die heeft er oog voor! ga je nog wat mee beleven Jopie:P Hier ook nog naar het strand geweest nadat Will op zijn moto wegzoefde sjonge wate een gevaarte; 450 kg blinkend staal. Halverwege de middag ging het dreigen (regen) maar wij waren midden in een stevige pot volley en ja dan ga je niet stoppen, 1/2 uurtje later was het weer stralend en het strand nagenoeg leeg:rose: en ik nu lekker schoon en rozig, heerlijk, morgen nog één dag om het af te leren en dan begint school, ritme zoeken en regen accepteren weer.
  19. en nu in de actie-modus bye
  20. zeker in het sprookjesbos gebleven?
  21. U2 Igor.
  22. lady jane

    Treffende uitspraken

    Je huis wordt je thuis wanneer je het deelt met anderen. Ed van den Bergen
  23. kon je ons toch niet missen Bol???
  24. wat een anti-climax Igor arme Mups hier regent het pijpestelen zo ineens:o niks beachen dus
  25. tsjaaaaaaaaaaaaaaaaa Jopie!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...