-
Aantal bijdragen
55.996 -
Geregistreerd
-
Laatst bezocht
-
Gewonnen dagen
355
Soort bijdrage
Profielen
Forums
Kalender
Alles door lady jane geplaatst
-
Goeie morgen mensen de zon schijnt hier heerlijk en ik kom net mijn bed uit rollen.
-
slaap lekker wie nog leest:lips:
-
De eenzaamheid is een stille storm, die al onze dode takken afbreekt. Kahlil Gibran.
-
na een half jaar dit weekend de mist in
discussie antwoordde op een Summer van lady jane in Tips en adviezen
Summer, vroeger lijnde ik op die manier; ging ik de fout in, dan gaf ik het op, het was immers toch al mislukt. tegenwoordig denk ik, jammer van die vergissing, maar ik ga door met waar ik mee bezig was, vóór ik de fout in ging. En dat bevalt me veel beter, want doordat het zo lang ook goed ging, pak ik die draad ook weer makkelijker op. Dat is het voorwerk waar je positief, ook met drinken, gebruik van kunt maken. Die leegte die er nu is, gaat weer over, net als trek. gebruik het niet als reden om jezelf nog verder de put in te praten/drinken, want dan kun je echt de fout in gaan. maak van deze uitglijder geen terugval:heart: -
Hoi Dar, ik weet helemaal niets van PC's maar mijn zoon heeft me laatst op afstand van mijn printerproblemen afgeholpen via: www.teamviewer.com je expert kan tegelijk met jou chatten op een klein zijschermpje en alsof hij jou is in jouw computer zoeken, nadat jij een speciale toestemmingscode hebt ingevoerd. Je moet dan die persoon wel goed vertrouwen. Misschien kun je hier iets mee, ik hoop het!
-
Een yoga oefening. Lig op je rug op de grond. Span je voeten 20 tellen aan en ontspan 20 tellen; idem onderbenen bovenbenen billen onderrug (buik intrekken) bovenrug(borst vooruit) handen tot vuisten onderarmen in de grond duwen bovenarmen idem schouders optrekken en weer laten zakken achterhoofd tegen de grond duwen gezicht helemaal aanspannen, kaken vast je mond zover als je kunt opensperren en steeds weer 20 tellen ontspannen na de aanspanfase. Terwijl je aan het tellen bent, gaan je gedachten weg en concentreer je je op de oefening. Na afloop kunt je onog eben liggen en de gewaarwordingen in je lichaam voelen. Niets forceren, als je te ongeduldig bent, doe je eerst 10 tellen. Voelt het niet kompleet dan kun je alles herhalen. Ik heb ooit 3 x alles moeten doen in een hele stressvolle periode, maar werken deed te wel uiteindelijk. En bij thema's-meditatiepact staat mijn fakirtmatje uitgebreid beschreven die haalt mij door de stekels onmiddelijk uit mijn hoofd en in mijn lijf, binnen 2 min. ben ik ontspannen en niet veel later slaap ik.
-
Mups:heart:
-
Goeie grijze morgen! en al weer bijna tijd voor de spinningles, ben nog niet helemaal wakker. Max, wat een proefwerk, maar je bent geslaagd!
-
morgenstond heeft goud in de mond
-
En een warm welkom Maxy, ik tikte al taxy, en dat is grappige genoeg dus wat ik wilde schrijven met een glaasje taxy, maar dan wat anders geschreven is het echt net zo gezellig met je benen op tafel of in de bank en een boek op schoot. Het is ff de knop om, anders niet. de rest zit tussen je oren. En de volgende dag weet je ook nog wat je gelezen hebt of het slot van die leuke film.
-
berenjagers maken er een zware sport van, doe mij maar volleybal op de zondag
-
Hoi Jap, welkom hier, mij heeft het enorm geholpen hier elke dag me even te melden, ieders proces te lezen, het mijne er uit te filteren en steeds weer de conclusie trekken dat het voor mij zoveel fijner is niet te drinken dat ik echt niet meer wil! En 58 is ook een leeftijd dat je eindelijk wel eens mag gaan oogsten, toch? Succes voor jou en ik hoop je vaak te lezen.
-
De aarde biedt voldoende om ieders behoefte te bevredigen, maar niet ieders hebzucht. Mahatma Gandhi.
-
Niets.
-
Zaterdag 6 augustus 2011
discussie antwoordde op een Yvonne van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Rae:heart: klinkt krachtig! Mooie draad vandaag, Gunn ik hoop dat je m terugleest helemaal liefst ook van de anderen. die put heb je nu wel lang genoeg van onderaf bekeken! slaap lekker mensen ook Niets! -
Zaterdag 6 augustus 2011
discussie antwoordde op een Yvonne van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Goeiemorgen mensen:rose: Fleur, je bent duidelijk hoor, je schrijft zoals je denkt en misschien bent ook. Ik heb dat soort gevechten ook soms in mijn hoofd en herken het wel. Gisteren was vrijdagavond, misschien voorjeen juist een drinkavond? Bij mij wel. En dat geeft soms wat onrust. maar hier schrijf je het toch van je af, dat ruimt hopelijk wat op in jezelf. En per dag is het beste wat je doen kunt. Vandaag maken we er dus weer het beste van:heart: en nu ff bijlezen. -
Vrijdag 5 augustus 2011
discussie antwoordde op een Yvonne van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Snoeppie, fijne week zal je missen ook:heart: -
Vrijdag 5 augustus 2011
discussie antwoordde op een Yvonne van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Goeiemorgen mensen, geen zon, althans niet buiten. ff bijlezen en dan naar de trein racen fijne dag! -
Donderdag 4 augustus 2011
discussie antwoordde op een Yvonne van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
jij ook meis en wie nog meeleest straks welterusten:lips: -
tegenover al dat tegenvallen valt er gelukkig heel veel mee
-
Zelfs als je ontvelde polsen en enkels hebt overgehouden aan je familiebanden moet je je blijven afvragen wat je waard bent zonder familie. S. Mileer.
-
Donderdag 4 augustus 2011
discussie antwoordde op een Yvonne van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
ik kan wel een bal meenemen Bol das al genoeg om te beginselen bij te brengen (deed ik als overblijfmoeder ook bij mijn kinderen:D) en een net heb ik niet. Trouwens dan heb je ook 2 palen nodig, of wil jij ook wel voor paal gaan staan? -
Donderdag 4 augustus 2011
discussie antwoordde op een Yvonne van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Ha prima, ja ik was nog even aan het bijlezen, bloos bloos sjonge ik voel me nog beter dan jarig als ik jullie allemaal zo lees, en wat Witte schreef, ja ik zie het ook zo, geven en nemen en zo voel ik jullie soms als een extra virtuele familie, waar van alles in gebeurt en waar je je aan op kunt trekken, in mee kunt laten trekken ook, en soms even afstand van kunt nemen als dat rust geeft. Ik heb vandaag heerlijk op het strand gevolleyed, het weer kwam moeizaam op gang en op de terugreis begon het te regenen, maar ik heb de dag goed uitgebuit en kaner weer even tegen. Rapi, ik hobbel niet meer hoor, ik begin het huppelen weer te ontdekken! en Dhen, woordenvrouw uit verre oorden:heart: Toine het loont echt, ik heb er ook lang over gedaan eer de somberte naar de achtergrond ging, en soms is ie er nog, maar hij beheerst mij niet meer en dan is het ok, alles komt en gaat, net als eb en vloed, ik zou niet kompleet zijn zonder die sombere momenten en probeer dan de goeie extra te waarderen. -
Donderdag 4 augustus 2011
discussie antwoordde op een Yvonne van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Goeiemorgen mensen de zon schijnt en ja ik ga mijn 2e jaardag maar eens op het strand vieren. De wekker stond vroeg voor een saunadagje maar ineens schijnt de zon volop en als ik de keus heb dan wordt het strand. Voor jullie ook een fijne dag, liefst ADB natuurlijk. En Isa, vandaag valt hopelijk mee voor je, je hebt gisteren al het ergste gehad dus ik gin je dat de opluchting overheerst en je er weer volop voor kunt gaan en straks het ladida gevoel weer hebt:moon: en bedankt voor alle wensen en slingers geeft wel een extra feestelijk gevoel, zo'n start. bye -
sleep tight:lips:
