Ik heb een heerlijke dag gehad, lekker door de regen naar Voorburg en fanatiek gevolleyd, we waren met 9 mensen, normaal is 6 op de zondag, dus dit weer is wel ergens goed voor. Ik kreeg de tip om mijn trap in de lak te zetten met bootlak (in Den haag heet het Jacht-lak:D, tsja) omdat je in ned. alleen nog vloerlak op waterbasis kan krijgen en die is minder sterk en niet geschikt op terp.verf Ik mocht met vouwfiets en al meerijden naar een doehetzelfwinkel, die zijn daar gewoon open op zondag, en ik werd tot de voordeur thuisgebracht! De trap is nu klaar, lekker in de sauna geweest en een 5sterrenfilm voor de boeg straks op TV5, wat wil een mens nog meer? Ja dat zonnetje dus:rose: