Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.994
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. lady jane

    opname

    Als je nog leest Richard: het het goed en dan wordt het steeds beter en ooit wordt dat weer best:present:
  2. Slaap lekker jan:lips:
  3. lady jane

    ook een nieuwkomer

    Hallo kristel, welkom hier.Zomaar advies geven kan ik je niet, wel kan ik je aanraden de online therapie hier te doen via home van Alcoholdebaas.nl Daar krijg je individuele begeleiding en leer je inzien waar jouw triggers zitten, wat helpende gedachten en handelingen zijn voor je en een plan maken hoe nu verder. Je staat nu bij de Ditjes en datjes een beetje verloren, misschien dat de moderator je naar Wie is wie kan verslepen, daar krijg je vast meer berichtjes. Op de dagdraad kun je wel mee komen schrijven en wie weet wat dat voor je oplevert. Veel succes!
  4. Volgens mij de meesten wel gabs, want ik wel:D goeiemorgen mensen en het is droog! ik ga even spinnen en intussen denken aan al die postings die steeds zoveel bij me oproepen, herkenning, de zorgzame moeder uithangen, irritaties soms, ongeduld, vertedering, herkenning enz enz. Soms sta ik er mee op en soms ga ik er mee naar bed. Tijd voor wat afstand misschien?? eens even over prakkedenken straks dan maar. dag dag
  5. lady jane

    24 juli 2011

    ode aan de klussende vrouw! je maintiendrai slaap lekker
  6. lady jane

    24 juli 2011

    Frans Ned. ondertiteld en ik geloof zonder reclames tussendoor. ik ben er weg mee Hannah:heart:
  7. lady jane

    24 juli 2011

    21.05 u op TV5 Story of Women met Isabelle Huppert. Je kunt ff opzoeken op TVgids.nl geloof ik
  8. lady jane

    24 juli 2011

    Isa droom maar lekker vd ladida-Isa die is er nog hoor ff ver te zoeken en zeker weer terug te vinden:heart:
  9. lady jane

    24 juli 2011

    Ik heb een heerlijke dag gehad, lekker door de regen naar Voorburg en fanatiek gevolleyd, we waren met 9 mensen, normaal is 6 op de zondag, dus dit weer is wel ergens goed voor. Ik kreeg de tip om mijn trap in de lak te zetten met bootlak (in Den haag heet het Jacht-lak:D, tsja) omdat je in ned. alleen nog vloerlak op waterbasis kan krijgen en die is minder sterk en niet geschikt op terp.verf Ik mocht met vouwfiets en al meerijden naar een doehetzelfwinkel, die zijn daar gewoon open op zondag, en ik werd tot de voordeur thuisgebracht! De trap is nu klaar, lekker in de sauna geweest en een 5sterrenfilm voor de boeg straks op TV5, wat wil een mens nog meer? Ja dat zonnetje dus:rose:
  10. lady jane

    24 juli 2011

    Morgen is het droog en de rest vd week komt de zon weer vaker, we hebben het ergste weer ff gehad. Hannah, als je de ouders vd vriendin kent zou ik die even bellen. Heimwee is een sterk gevoel, dat soms maar kort duurt, en pubers zijn erg zwart wit he. Misschien haar een leuk dagje/weekend in het vooruitzich stellen kan ook, zeker als jij dat wilt en kunt, maar laat je niet uitspelen hoor.
  11. lady jane

    Woorddomino

    moeilijk maar niet onmogelijk dus zie het maar als een uitdaging!
  12. fulltime zijn er hier weinigen hoor meis fijn je weer te lezen en nautuurlijk dat het zo goed met je gaat!
  13. lady jane

    Hallo allemaal

    Aaltje, ook hier een warm welkom en als ik je goed las, ben je al bijna een jaar droog, top! Ik hoop dat je je hier snel thuis zult voelen en lekker mee komt schrijven. Het houdt je scherp en over alcohol schrijf/praat je het makkelijkst met anderen die ook ABD willen zijn en blijven.
  14. lady jane

    Treffende uitspraken

    Alles verandert; niets vergaat. Ovidius.
  15. lady jane

    24 juli 2011

    Jopie:heart:
  16. lady jane

    24 juli 2011

    met kleine oogjes wel ja:D
  17. lady jane

    24 juli 2011

    zo hee goeiemorgen het regent zeker? wat een produktie al ik ben er net pas uit. ff bijlezen en dan gauw de calorieen van gister er af gaan werken/spelen.
  18. lady jane

    23 juli

    Ha Sha mijn pijltje schiet steeds uit mijn venster dus ik kom me alleen droogmelden voor Prima's dagpact. heb een heerlijk live-cooking avond gehad heel veel gangen, gewokt, gegrild en gebakken en toetjes, sjonge wat kan ik eten als ik niet drink het mocht vandaag en ik kon ervan genieten ook nu van mijn bedje dus truste:lips:
  19. lady jane

    23 juli

    Romantisch toch, Dewa! Ik ga mijn trap de 2e volle laag geven.
  20. joepsie de woopsy ik win nooit wat!! wat was de prijs ook al weer Bol? aha, de slinger dus hartelijk bedankt en veel plezier met woopsy we komen de 14e wel op kraamvisite:musicnote:
  21. lady jane

    Treffende uitspraken

    's morgens gezond ontwaken is al een overwinning op de dood. Arthur Aashe.
  22. lady jane

    23 juli

    Ik doe mee aan het dagpact Prima, heb vanavond een etentje en niet dat ik daarbij wil drinken maar ik vind het wel lastig te zien als anderen daar teveel en te snel bij drinken dan denk ik wel eens iets van if you can't beat them, join them, zoiets dus. Primula Jane
  23. lady jane

    23 juli

    Ha die Bol, kun je een beetje slapen of maar je gaaitje nog geen herrie? en heb je al een naam of het geslacht nog niet uitgezocht?
  24. lady jane

    23 juli

    Ja he, daar vallen onze eigen dingen bij in het niet. niet dat ze minder worden, maar toch wel even de betrekkelijkheid van inzien.
  25. lady jane

    23 juli

    goeiemorgen mensen wat een drama in Noorwegen, ik lees het net pas. Wat één mens toch teweeg kan brengen, pfffff even hier bijlezen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...