Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.994
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. lady jane

    dinsdag 19 juli

    Toppie MarQ!
  2. lady jane

    dinsdag 19 juli

    Isa, ik kan het wel via de secr. die de tel. opneemt, je kunt het zelfs per mail proberen. Alleen als de huisarts er niet mee eens is zal ze je willen spreken, via de tel. bespaar je hen ook juist tijd/werk. Ik zou even bellen, nee heb je..........ja kun je krijgen.
  3. lady jane

    dinsdag 19 juli

    Harry, van harte jongen en je slinger staat bij de domino ik was een beetje verdwaald. een hele fijne dag, ..... dag:)
  4. lady jane

    Woorddomino

    Harry van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je deze dag ADB viert ( met ons uiteraard.) :light::moon::sun::light::musicnote::light::moon::sun::light::musicnote::light::moon::sun::light::musicnote::light::moon::sun::light: fijne dag
  5. lady jane

    Woorddomino

    leven zal Harry nog lang:moon:, hiep hiep hiep hoeraahh!, voor Harry:D
  6. ons kent ons:D truste Heina
  7. ja hoor als ikzelf in de actie ga dan is die al half weg maar éér ik in de actie ga, pfffffffffff
  8. niet echt ik heb zelf maar gebeld en het is opgelost inmiddels
  9. nou ik zou om 21.30 gebeld worden en zit me op te vreten van frustratie dus van slapen komt voorlopig niks en van dat tel. ook niet ben ik bang.
  10. ha Mups ik ga nog niet slapen hoor jij wel?
  11. Igor:heart:
  12. lady jane

    Treffende uitspraken

    Vriendschap verdubbelt vreugde en halveert smart. Francis Bacon
  13. Jopie en Tina:heart: thnx Dhen, je mag meer dan de helft van wat er hier valt bij jullie is het weer het andere uiterste he. Nu ff zelf wat vocht produceren en kwijtraken, liefhebbers?
  14. good rainy morning frummers, gauw bijlezen en dan naar de spinning door weer en wind, brrrrrrrrrrrrrr vakantie?
  15. lady jane

    zondag 17 juli

    en welterusten Witje en de rest Mara bedankt voor herman:heart: grote fan van slaap lekker:lips:
  16. Ik vond het leuk te zien Anton, maar ik denk dat Hafid nog best een lange weg te gaan heeft.
  17. Zuske, het gaat overwegend goed dus met je, dat is fijn om te lezen. je kunt ADB zijn en hier komen, toch? zoals ik je lees tenminste wel. Het feit dat je meelas en hier reageert zegt toch wel iets, dus geef er maar gewoon aan toe. Je kunt heel goed schrijven dat je soms drinkt zonder echt reclame te maken voor drank. Ik lees dat je liefst die uitschieters niet zoun willen dus je hebt een mooi doel om na te streven:present:
  18. lady jane

    zondag 17 juli

    Ha Mara, ook hier nogmaals een welkom, je weet wat je aan het forum had ooit en nu weet je ook dat het te kostbaar was om weer kwijt te raken, dat ADB zijn bedoel ik, dus deze poging kan lest best worden!!!!
  19. lady jane

    Woorddomino

    Jane was duidelijk niet snel genoeg voor Rae:D
  20. lady jane

    Woorddomino

    wel nee dat kon je niet want het ging over Rae, toch?
  21. lady jane

    zondag 17 juli

    haute cuisine Sowhat dan praat je meestal niet over snel en lekker? smaakvol bedoel je? 5 sterren ofzo très bon?
  22. lady jane

    zondag 17 juli

    schizofrene lucht hier in de achtertuin strakblauw en zon aan de voorkant pikzwart en somber aan beide kanten regent het pijpestelen en helaas geen regenboog
  23. lady jane

    Beste mensen

    Hallo Mara, na die betere jaren en deze minder goede periode blijven er dus de beste jaren die je nog tegoed hebt over. Ga dr voor, hoe sneller hoe beter:present:
  24. lady jane

    zondag 17 juli

    met zo'n onderschrift? zet r maar gauw een uitroepteken achter dan:D
  25. lady jane

    zondag 17 juli

    Lekker he Toine 20 kg afvallen dan kun je nog watr frikandelletjes in het vet gooien, das toch maar mooi de winst van niet drinken, heb hier nog wat bitterballen, ook lekker:P
×
×
  • Nieuwe aanmaken...