Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.996
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. Ha Bol, nee vandaag een "kale" dag zonder sport helaas. Ik kan natuurlijk naar de sportschool als ik afkickverschijnselen krijg:D Heb mensen in de B&B en wacht even af wanneer die uitchecken en dan zie ik wel. Het regent hier, daar word ik vaak een beetje somber van, beetje verwend de laatste tijd denk ik. Verra, ik schrik ook een beetje, zoveel pijnstillers en rust en dan niet beter aan het worden? Misschien is er wel iets beklemd of zo, is er wel een foto gemaakt? Of 2nd opinion? Ik zou het niet helemaal vertrouwen; goed in de gaten houden hoor. Ha die Fleur; interessant van de 2 x WC-gang:D
  2. goeiemorgen mensen even bijlezen.
  3. Wijfie, je moet die trein wel gaande houden he is jouw verantwoording! Misschien na een uurtje weggaan en jezelf beloven dat je in dat uur mag lunchen met alle lekkere hapjes die je maar ziet en lust. En het weer werkt mee, het gaat regenen en dat is voor een tuinfeestganger als jij misschien net de goede reden naar buiten toe om het kort te houden. Dan ben je toch geweest en mag je weer een nuchtere pactdag op je conto bijschrijven. Welterusten en slaap lekker mensen.
  4. lady jane

    Meeting 2011

    Voor de 1e opmerking had ik mijn plaats wel afgestaan Fran maar je doet m teniet bij de 2e helaas, dus op je beurt wachten. Voordeel is wel dat ik mee kan helpen na mijn eigen massage en dan kunnen er 2 tegelijk dus:P Sha en Fran dan maar?, na Jopie natuurlijk.
  5. Ik betrapte mezelf gisteren op dezelfde onnadenkendheid Wijfie; in de super knalde een donker meisje van een jaar of 9, me keihard bijna omver, au dus, mooie donkere kijkers, maar geen sorry en wel lachen, dus jane de vermeende moeder erop aangesproken. Die ging tekeer want het was niet haar dochter en dat had ik niet zo maar aan mogen nemen (terecht dus); ze verwees me naar een andere donkere moeder met de woorden: daar moet je zijn. Norgmaals mijn verhaal, nogmaals verontwaardigde moeder; zij had dezelfde last van dat meisje, maar het was niet haar dochter dus. Eindelijk slim geworden vroeg ik aan het meisje dat nog steeds rondholde wie haar moeder was: een blanke hoogblonde moeder dus, die mij keurig bedankte voor de melding en haar dochter netjes sorry liet zeggen. :$
  6. lady jane

    Treffende uitspraken

    Geluk wordt pas zichtbaar als het voorbij is. Godfried Bomans
  7. Ik denk van alle twee wat Bor dus niet òf òf, maar èn èn. Snoep en Sha, lekker aan het oogsten al! en hier rust in de tent, mijn bankperikelen zijn goed afgelopen nu de sores van zoon nog, die worden hopelijk morgen afgehandeld.
  8. ik ben geloof ik ook wat hyper he voor iemand die aan het mediteren is met 3 mokken koffie in dr donder:D nog maar eens proberen dus
  9. Tina, niet voorkruipen jij he anders moet je achteraan de rij zo doen ze dat in Elysium ook bij de opgietrituelen
  10. thnx Jopie als ik heb ontvangen kan ik ook zaliger geven, ha ha en kan ik Sus helpen op kijn arthrose na heb ik ook gouwe handjes:D
  11. Susana ik was eerste eerlijk is eerlijk en ja ik weet de wereld is niet eerlijk maar jij toch wel? slijm slijm
  12. matten is knokken Joop kom maar op! ik sta nr UNO op de lijst nanananana
  13. lady jane

    Woorddomino

    mijn voorkeur gaat nu uit naar lekker slapen zonder zorgen
  14. lady jane

    Meeting 2011

    massagepact Jane:D (heeft de meeste stress en is dus de grootste uitdaging voor Susana)
  15. Jopie foei, daar kom je wel voor terug he, nou je mag in de rij ik heb nr 1 getrokken wie volgt?
  16. ik ga ook maar ff mediteren op mijn matje rust ik toch uit (zou mijn moeder gezegd hebben) de zon schijnt:rose: tot laters
  17. alles stond er om 00.00 uur nog op Han ik heb de alarmlijn gebeld, maar die konden niks voor me doen blokkeren raadden ze af, dan kan ik zelf niet meer online 5 werkdagen.
  18. nou ik wil de stress wel weggemasseerd hoor jammer dat je zo ver weg zit succes Susana
  19. qua tijd dan Han?
  20. een inhaalslag heet dat Tinus zal ik morgen ook wel hebben:wacko: ik zet nog maar een nieuwe pot, het is druk ineens niks voor mij hoor, in het spitsuur frummen nou ja, nood breekt wet en het is wel gezellig he. Laat Yvon maar ff liggen nog Igor kan ze ook eens uitslapen.
  21. Ik kan om 8 uur bellen, dus ga ik even nog een hazeslaapje proberen, fijne dag Sha, bye:rose:
  22. Susana ook op de fiets lijkt wel uitzwaaiservice vandaag. Nog een pannekoekje?
  23. Het zal wel lonen Sha anders doen ze dit soort dingen niet die goeie ouwe tijd waarin misdaad niet loont waar is die? geintje:D
  24. wel geslapen dus Sha, dankzij martelmatje maar nu niet meer, klaarwakker en in de piekermodus dus.
  25. Ha Susana Sha al weer op de fiets denk ik, of nog onder de douche, werk ze meis, ik ga proberen nog even te doen alsof ik slaap. Iemand heeft gister mijn inloggegevens van de bank veranderd ern ik moet zo gaan bellen, de alarmlijn kon me niet helpen, maar de rekening is niet geplunderd (nog). Waarom ik inlogde vannacht weet ik niet, zeker ongerust door zoons verhaal van internet oplichting, maar er gebeurt dus meer tussen hemel en aarde:o:angry:\ dan wij weten hier down under. wordt vervolgd dus. dag dag
×
×
  • Nieuwe aanmaken...