Een kombi misschien Zus, maar wat maakt het uit. Eerst de onrust die het lijf uit moet, daardoor kan het zijn dat je niet slaapt. Dat had die vriendin ook. Gewoon open staan voor wat er komt, en dat accepteren, ik vermoed dat als je dat doet het snel goed gaat en je de pijn ook voolt veranderen in tintelen en stromen van energie. Ik ben een sauna en sportfanaat en ken dat al van die 2, dus mijn matje was heel anders voor me; ik slaap er soms uren op. 10 min. is nog niet voorgekomen:D en ik ben blij dat ik mweer terug heb mijn stekelig vriendje:P