Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.996
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. ik log nu uit
  2. Bor zit je te drinken, laat dat ff weten svp ik zit me op te vreten hier
  3. wat een wijze moeder had jij Jopie
  4. mijn pb's komen terug Bor ik weet niet of ik iets fout deed of je me geblokkeerd hebt ik heb je mn nr gestuurd je mag bellen
  5. Bor, als je leest weet je wel wat je losmaakt? en dan niet meer reageren kom op zeg.
  6. dat riekt naar chantage Bor kom op meid ik wil er graag voor je zijn maar je bent volwassen he
  7. lady jane

    Treffende uitspraken

    Wat waardevol is, is niet hetzelfde als wat waarde heeft. Han van Eijbergen.
  8. lady jane

    Treffende uitspraken

    en hoe toepasselijk nu, voor die inzender.
  9. lady jane

    voorstellen

    Prachtig weer dus voor de Efteling Lien, hoop dat je het leuk had/hebt! En Senna, eet ze strakjes, je zult zien dat je alle smaken veel beter proeft zonder alcohol, zelfs het toetje!
  10. Dees, dat is diezelfde vriendin van een poos terug toch? Je ziet aan haar hoe het niet moet en zij kan aan jou zien hoe het ook kan. Laat je niet meezuigen in haar energie meid, want zo iemand zuigt je leeg. Het is fijn dat je er voor haar bent en ik hoop dat je je eigen grenzen tegelijkertijd ook kunt bewaken, want ook jij bent nog kwetsbaar.
  11. Bor, dat je steeds komt delen prima, maar die rotzinnetjes van laat maar en never mind vind ik wat flauw. het gaat om trek, wat heb je nodig?
  12. Ik heb nog wel een lekker stuk chocolade over anders, voor mijn fietsmaatje gekocht, maar hij heeft er maar 2 stukken van op. Ik krijg net onverwacht 2 gasten uit Brazilie, leuk joh, moeder en zoon(18) zo kan het ook gaan dus, als ze de puberteit hebben gehad he, er is nog hoop! En wat zo leuk is, ik had een bakje met yerba maté klaargezet als verassing, en die vrouw is door haar grootmoeder ermee opgevoed, elke dag yerba maté. Grappig he. Gelukkig is het weer mooi weer, dus ze gaan lekker de omgeving verkennen, de kaasmarkt morgen bezoeken en vrijdag weer verder. ik ben wel blij eindelijk weer eens gasten te hebben na een week of 5, begon al te wanhopen.
  13. lady jane

    Opnieuw voorstellen: Joris

    Joris waarom 1 juli 2011??? Vandaag is een veel mooiere dag om te stoppen:heart: hup, wegkiepen die troep morgen ben je weer trots op jezelf 2 dagen winst
  14. ppppppppppfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Ya, idd liever niet, maar las jou aan het eind pas he:D Bor, wil je svp even bij die aankondiging dat je gaat drinken nu vermelden dat je het uiteindelijk niet gedaan hebt ik kreeg echt kramp in mijn lijf en las de rest dus ook heel verkrampt, en dan is de helft verwijderd dus echt heel vervelend. ik snap hoe het ging en ben blij met de afloop, maar ik lees braaf van begin bij en niet iedereen hoeft er zo weer door, hoop ik. Verder ben ik erg blij dat je niet gedronken hebt, want dan zou je precies BJZ bevestiging geven waarom de zaak afliep zoals het liep. Wel goedkoper misschien om adv.kosten te sparen dat dan weer wel. maar please maak een pact met jezelf: JE GAAT NIET DRINKEN!!!
  15. Goeimiddag mensen oei wat is er al weer veel geschreven, eerst maar weer bijlezen!
  16. lady jane

    Woorddomino

    maken we gauw dat we uitgelogd en naar bed gaan
  17. Nou dan zal ik ook maar eens gaan kijken of de slaapkamer wat is afgekoeld met 3 ramen open. slaap lekker:lips:
  18. filmpie kijken
  19. Hier is het over, dus ik weet nu ongeveer waar jij woont:D
  20. lady jane

    Treffende uitspraken

    Haan tegen hen: maak alsjeblieft geen ruzie waar de eieren bij zijn. Wiet van Broeckhoven
  21. couscoussalade hebben Dhen? heb nog zat over.
  22. weet ik niet als er een koper is, krijg ik urgentiepunten maar het staat nog niet te koop hoor ben aan het voorbereiden
  23. ik ook zou niet alleen moeten zijn nu he noyu gelukkig heb ik jullie mijn 2e familie:heart:
  24. kwou dat ik erbij paste bij die kat ben wel bang dus van onweer, pfff
  25. Bij Bol en Desi is het nog veel erger dan bij ons Tina, we boffen nog;)
×
×
  • Nieuwe aanmaken...