Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.996
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. Lien: AD is Anti Depressiva
  2. Slokje. klasse!!! en Dinah, moet je nuchter komen voor de onderzoeken? Of iets anders doen ter voorbereiding?
  3. goeiemorgen mensen:rose:
  4. en de film was leuk Marc:P
  5. adda girl Lien:present:
  6. Toi toi toi Max!
  7. de badkamer is leeg ff een zuurstofmasker zoeken voor de deodampen, pffffff arme boys daar op dat feest.
  8. een keer is genoeg hoor draaikont, soms is iemand al niet meer ingelogd en dan moet je wachten op antwoord. De huiskamer is als je forums aanklikt en dan op ditjes en datjes klikt, per dag wordt daar een nieuw draadje aangemaakt door degene die als eerste inlogt en wil schrijven. Een soort van virtuele huiskamer, waar altijs wel iemand is die je kan steunen, of om mee te kletsen. En je kind wordt niet zomaar weggehaald hoor, je huisarts is wel wat gewend en zal je ongetwijfeld goed kunnen helpen en een verwijzing maken voor de training als je die wilt doen, dan vergoedt je verzekering het n. Iemand die zijn problemen onder ogen ziet en bereid is er iets aan te gaan doen, dat is iemand die een huisarts blij maakt denk ik.
  9. jaag jij mijn dochter en vriendin dan even uit de badkamer marc? ik kan mijn sauna niet in omdat ze aan het optutten en omkleden zijn, pfffffffff pubers. zo ga ik 20.15 u dus niet halen.
  10. lady jane

    dagboek

    welkom weegschaal, als je de ADB training hier doet krijg je een alcohol schriftje om bij te houden. Om dat hier op de draad te zetten, zou misschien betekenen dat je minder eerlijk bent dan wanneer je dat alleen voor jezelf en je begeleider doet. Je hoeft dan ook niet vergelijkingen met anderen te maken, want het is geen kompetitie. je doet het voor jezelf. Meestal weet je zowiezo al dat je teveel drinkt als je hier komt, dus het is belangrijk om, met hulp als dat kan, zicht te krijgen hoe je drinkgedrag is, in welke omstandigheden je je niet aan je eigen afspraken kunt houden en wat jouw specifieke triggers zijn. En dan later welke gedachten en handelingen helpend zijn om ander gedrag te ontwikkelen en andere plaatsen en mensen op te zoeken dan degene die het drinken bevorderen. Ik heb hier veel aan gehad en meerderen hier met mij. Persoonlijk zou ik het hier niet invullen. Dit is een openbaar forum en iedereen kan dus meelezen. Je hebt het jarenlang bezocht schrijf je, dus je had kennelijk een reden om niet ingelogd te zijn en zelf te schrijven. Weet je ook wat je over de drempel haalde?
  11. Woman, als dat niet kan toevallig, sta je dan wel open dat je op afspraak op een rustig moment ook bij je arts terecht kan? Ik heb het gevoel dat je al zo gegroeid bent de laatste 'tijd dat je misschien al meer kunt dan je dacht?
  12. Welkom Draaikont, ja jij weet beter je bent je gezondheid aan het vernielen en eigenlijk zie ik maar één hulpmiddel: stoppen. geen katers meer hebben is al een heel duidelijk signaal, verhoogde leverwaarden ook natuurlijk, en door verminderde weerstand kun je van alles gaan mankeren. neem deze signalen alsjeblieft serieus, je bent nog zo jong, je lijf kan herstellen, ontgiften en je een nieuwe kans geven. Mag jij wel zorgen dat je die kans neemt en houdt! Het zijn waarschijnlijk afkickverschijnselen als je een dag niet drinkt, maar als je je zorgen maakt is het mischien toch tijd om je arts in vertrouwen te nemen zodat je een soeciaal op alofol gerichte diagnose krijgt. De ziekte van Pfeiffer duurt meestal erg lang, een jaar of zo, en als je blijft drinken zal dat eerder nog langer gaan duren. Ik ben geneigd te zeggen please help jezelf. met dit forum, een goede behandeling en genoeg motivatie bij jou moet het kunnen lukken. Succes!
  13. nog iemand een tip voor ruwe lippen? ik word melig ga Tatum na apen ff fietsen zonder knupke helaas maar wel met stevige bovenbenen ook helaas;)
  14. Tatum je kunt ook een gelzadel of zelfs voor een paar euro een gelzadeldekje kopen of een schapenwollen dekje je moet er even doorheeb, wennen aan het zadel, eelt op de billen:D
  15. ja Han, helemaal klaar en hardstikke rusteloos nu, al ff het park in geweest, maar de muziek trok me niet al is de sfeer altijd leuk bij die concerten. normaal, verdien ik er een paar uur strand/fietsen of zoiets mee, nu heb ik zelfs extra klussen gedaan en nog niet blij ervan.pfff. dochter is nu naar vrienden dus ik kan wel een paar uur weg nu de afspraken weer gemaakt zijn. en jij ook zoiets?
  16. Tobbertje en Sailor???
  17. lady jane

    Woorddomino

    grenzen bewaken is nu een heftig oefenpunt voor mij.
  18. Herkenning alom Fleur en erkennen dan ook maar. ook aan de klus dus.
  19. gelijk oversteken, ongezien Fleur? die kamerts dan he, niet de dochters.
  20. Hij staat al de hele maand op scherp Niwi, niet gemerkt? Zeker niet uitgeslapen:D ik zie nu pas dat het 4 uur is! pfff, arme Niwi
  21. lady jane

    Treffende uitspraken

    Tegen de tijd dat je ontdekt, dat ouders ook maar gewone mensen zijn, moet je dat voor je eigen kinderen verbergen. Toon Verhoeven.
  22. Hoi Marc, ik zie dat jij zo stiekumpjes ook je eerste maand erop hebt zitten he! Goed gevoel geeft dat he, ff wat slingers er nog bij hoor; :sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun:
  23. ech nieehh Niwi van die wekker en Will, ik heb ochtendhumeur!!! en dan 5 uur, moet er niet aan denken. Wel grappig, mijn cursus gister werd besloten met een roddel-ritueel moest ik even aan denken toen ik jullie schrijven over mij las. Er lagen allemaal kadootjes op de tafel, ééntje met de rug naar de groep en tafel toe zodat je het geroddel goed kon hooren, maar niet wist welk kadootje ze aanwezen dat bij je zou gaan passen. We hebben ons rot gelachen want allemaal onzindingetjes natuurlijk en sommigen kregen er wel 3 en eentje werd helemaal versierd met van die gekleurde pijpenraggers waar je diertjes van kunt maken. Die moest op de foto natuurlijk. Leuk hoe je een best zware training speels kunt maken en roddelen ineens heel anders is.
  24. goeiemorgen lieve mensen even bijlezen, wat een productie voor de vroege zondagmorgen alweer!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...