Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.996
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. ja gezellig he, ik heb zelf maar wat mee naar bed genomen ben klaarwakker met al die koffie en dochter zit al weer op de fiets. Loopt alles weer een beetje bij jou daar?
  2. ik heb ook lekkere havermoutpannekoekjes hoor super met choc. pasta en dunne schijfjes banaan:P
  3. lady jane

    Woorddomino

    wel bestaan er een hoop zwart-wit denkers
  4. Goeiemorgen frummers, ruiken jullie de koffie al? Gebakken eitjes met spek vandaag omdat het weekend bijna begint. Het buffetje staat klaar, koude dingen in de koelkast en warm in de thermoskannen en warmhoudplaatjes. Eet smakelijk. En Igor, jij deed dat ontbijtje voor Yvonnen zo gezellig met dat liedje erbij, wegens succes geprolongeerd!! Ik duik er straks nog even in en lust ook wel een bakkie op bed. fijne werkdag voor de vroege vogels.
  5. lady jane

    Woorddomino

    terug komt er van alles via mijn herinneringen, maar wel meestal een beetje gekleurd.
  6. Truste Igor ik kom er ook aan:D slaap lekker allen:lips:
  7. :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: grabbelen maar dames
  8. lady jane

    Woorddomino

    maar eerst verdienen; bijvoorbeeld met een fatsoenlijke kamer voor een fatsoenlijke prijs
  9. een zolder voor €75,= per nacht is U belaaitafeld ik ga hier werk van maken! heb nu toch al connecties bij de pliesie
  10. lady jane

    Woorddomino

    had je dus veel te veel
  11. nee Will, hij heeft geen visa of creditc, gewoon overgemaakt, niks terug te halen ik heb net de politie gebeld, hij heeft het goed gedaan meldpunt internet oplichting binnen 24 u volgt aangifte en bundeling als er meer klachten zijn over die knul. we weten meer over hem maar de politie raadt natuurlijk af om er naar toe te gaan ik zit mijn spierballen al te trainen:D ga ff boodschapje doen jullie hoeven je niet druk te maken hoor doe ik wel zoon ziet het geloof ik als leergeld is er vrij lakoniek over
  12. even een SOS voor hier heeft iemand tips: zoon heeft 249 betaald online iets besteld blijkt oplichter, bekend op dat forum ik wil er op af natuurlijk adres is van vader- shoarmatent forum heeft m verwijderd en er zijn meer mensen ingetrapt, schrale troost aangifte gedaan bij forum/politie helpt juridisch loket of is er speciaal iets voor pc-crimininaliteit?:angry:
  13. lady jane

    Treffende uitspraken

    dom zijn is niet niet weten dom zijn is niet weten dat je niet weet onbekend
  14. lady jane

    Woorddomino

    maden passen prima in Dr Franks dieet, barstensvol eiwitten
  15. Heb ik Mata hari weer gemist?
  16. ff Mata Hari nog goeiemorgen wensen hoi hoi MH
  17. regen Bol oeps, dan moet ik gauw de B&B gaan schilderen, morgen komen er mensen dan moet het in orde zijn, ontbijt ik daarna wel. bye maar weer
  18. Spannend Tina, vooral als je je zinnen erop hebt gezet we duimen mee hoor. einde guote diskussie maar weer? de zon schijnt:rose:
  19. Yvonne, incidenteel een berichtje quoten als je bijv. uren na de posting reageert is wel zinvol, of zoals Bor doet (?) een zin die je belangrijk vond eruit lichten. Dar voorkomt misverstanden maar ellenlange berichten of als ineens veel mensen dat gaan doen, daar wor ik zo moe van (Ioor), zeur zeur. Maar als je reageert en met die persoon in gesprek bent, is het duidelijk voor wie het is en als je de naam erbij zet helemaal, toch? Maar als het mensen helpt het wel te doen, ik pas me aan hoor. Zat gister ook wat in de erger-modus en dan is het meestal tijd voor mij wat meer buiten te zijn en wat minder hier. Soort van geestelijk overeten denk ik (ja Fleur, dat kan ook nog:D)
  20. goeiemorgen mensen:rose:
  21. en wat waren de kosten voor dit (heel goeie) consult? ben je net zo'n dure tante als Snoep? of doe je het voor een :sun:je? dag MH sleep tight this night
  22. lady jane

    Woorddomino

    sprokkelen daar is een mooi sprookje van over Wolfwoman, die sprokkelde beenderen
  23. wow Mata hari gewoon eng dit weet je van mij ook zoiets? bibber de bibber
  24. truste Mata Hari
  25. ja papa Soothe:heart: ons kent ons he:D welterusten part II Heintje
×
×
  • Nieuwe aanmaken...