Spring naar bijdragen

21-12-2011 en wat wij daar aan hebben


luciene

Aanbevolen berichten

21 December 2012

Veel verhalen doen de ronde over wat er zal gaan gebeuren op 21 december 2012. De één zegt dat de wereld zal vergaan en de ander zegt dat het een einde is van een bepaald tijdperk. In dit artikel kun je lezen wat de goede boodschap is van 21 december 2012. Nee, de wereld vergaat niet en ja, de wereld gaat over naar een volgend tijdperk.

Stukje geschiedenis

Misschien heb je wel eens gehoord van Atlantis. Dat was een continent wat duizenden jaren geleden zou moeten hebben bestaan. Daarvoor was er Lemurië, veel minder bekend. Lemurië was een continent op aarde wat nog veel groter was dan Atlantis. Tevens was de beschaving van Lemurië veel hoger dan de beschaving van Atlantis. Deze beschaving bestond uit positiviteit, liefde, mededogen en bewustzijn. Nu heb ik mij laten vertellen dat er in 2007 vanuit Lemurië bepaalde verschijningen cq intelligenties zijn geweest, bij gewone mensen zoals jij en ik. Die intelligenties wilden ons mensen helpen om over te gaan naar het nieuwe tijdperk wat definitief begint op 21 december 2012. D.m.v. het transformeren van onze aura’s gaan we van het huidige tijdperk, het Vissentijdperk over naar de nieuwe tijd, het Aquariustijdperk.

Wat betekent het voor ons

Hoe gaat een dergelijke transformatie nu in zijn werk en hoe ontvang je deze Aquarius Energie? Dit gebeurt d.m.v. het behandelen van de 7 hoofd-chakra’s. In 7 behandelingen die ieder 7 minuten duren worden de chakra’s verbreedt en getransformeerd naar het Aquarius-niveau. In één sessie kunnen er, met een tussenpauze van minimaal 7 minuten, 2 chakra’s behandeld worden. Voordat de volgende twee chakra’s behandeld kunnen worden moet er een nacht rust zijn. Als je snel wilt kun je dus in één week tijd getransformeerd zijn. Wilt je er langer over doen kan er 1 behandeling per week gedaan worden. Maar binnen 7 x 7 dagen (49) moet de gehele transformatie gedaan zijn. Als er langer over gedaan zou worden zou de energie stagneren. Afhankelijk van hoe jij je tot dusver ontwikkeld heeft op spiritueel gebied zult je wanneer je getransformeerd bent een hoger bewustzijn krijgen. De Aquarius-Energie wordt ook wel Shafierha-Energie genoemd (Sha = Goddelijke Adem, fierha = Liefde, zuiver). Wanneer jij je nog helemaal niet op spiritueel gebied hebt ontwikkeld zul je op fysiek niveau op deze Energie reageren.

Wat geeft het voor gevoel

Van mensen die deze transformatie hebben ondergaan had ik gehoord dat zij heel anders in het leven staan, ik nu dus ook. Als je eerst tegen allerlei dingen aanliep en steeds het gevoel had van: “het leven schiet maar niet op, ik loop steeds vast, niets lukt enz. enz.”, lijkt alles nu door te stromen en raken dingen je niet meer, waar jij je eerst vreselijk over op zou winden. Nare dingen die je vanuit een vorig leven of vanuit dit leven meeneemt kunnen nog wel naar boven komen. Die kunnen door de ‘transformatiewerker Shafierha Energie’ middels een regressie weggenomen worden.

En hoe nu verder

Mensen die het gevoel hebben dat zij op een dood spoor zitten, met steeds maar dingen die niet lukken, zouden zeer geholpen kunnen zijn bij het laten transformeren van hun chakra’s en om alle blokkades, die een mens maar kan hebben, op te laten ruimen. Het leuke is dat je er helemaal niet in hoeft te ‘geloven’ want het werkt sowieso. Wij als mensen maken het natuurlijk maar zelden mee dat je een tijdperkverwisseling mee maakt. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel voor het plaatsen van deze post, Luciene! Dit soort dingen vind ik heel interessant en ik ben heel benieuwd hoe het verder zal gaan met je. (Zou je me/ons op de hoogte willen houden?) Ook heb ik even gelezen op de links die je geeft.

Ooit heb ik gelezen dat de overgang van het vissen- naar het aquariustijdperk een gigantisch interessant en groots gebeuren is. Dat er daarom zoveel zielen nu geïncarneerd zijn op aarde. (Vanmorgen in de supermarkt had ik daar weer aardig last van, van die overbevolking... ;))

Zelf hou ik het voor nu bij "mijn" sjamaan. Ook hij ruimt blokkades op waar je zelf niet bij kunt of wilt komen. Ik denk al jarenlang dat er meer is gebeurd dan ik me kan herinneren. In 3 x zou alles weer goed doorstromen. Hij ruimt een heleboel troep op, terwijl hij in trance in de "abstracte lagen" kijkt, samen met zijn gids. Hij ziet dus niet wát hij opruimt. Hij verwerkt het ter plekke, blijft er niet mee zitten. Zelf ga je daarna ook een "wiebelige" periode in, omdat je zelf ook moet leren van je emoties. En bij dat laatste ligt voor mij dus een groot probleem. Ondanks vele therapieën die ik heb gevolgd, zowel GGZ als alternatief, heb ik nooit goed geleerd om met mijn gevoelens om te gaan. Drank "hielp" me daarbij (not, dus). Zelfs al lijkt het dat ik goed kan huilen met drank op, toch schijnt het te blokkeren. Dus is mijn behandeling een extra stok achter de deur!

Op zich zou ik heel graag willen weten of er inderdaad méér is gebeurd, wat ik heb weggestopt, maar hij zegt dat je het soms niet hóeft te weten. Dat opruimen genoeg is. En je concentreren op Nu. Niet in dat verleden blijven hangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Kore,

Ik heb de linken er bij gezet om de bron te vermelden waar deze informatie uitgebreider te vinden is. Op de dagdraad heb ik een eigen ervaring vermeld. Er waren twee mensen die interesse hadden in dit verhaal. Daar ik er zelf zo ontzettend enthousiast over ben dacht ik dat het interessant zou kunnen zijn, ook voor anderen. Zoals ik onderaan het stukje zet: ik gun het iedereen. Maar het laatste wat ik wil is wie dan ook hiermee een ongemakkelijk gevoel geven.

ik zal de linken weghalen.

Wel wil ik nog even ingaan op je vraag: Is die transformatie gratis? Bijna wel maar nee niet helemaal. Maar er is niet zo heel veel gratis in dit leven. Als je vandaag de dag een hulpvraag hebt richting de geestelijke gezondheidzorg moet je stevig in de buidel tasten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees je stukje ook kritisch Luciene,

en met interesse.

Heb zelf ook veel gedaan met sjamanisme, healing en chakra's

maar wat me nu steeds meer opvalt is dat spriritualteit en

spiritualien niet goed samengaan. Wij hebben onze blokkades en trauma's

opgedaan en het kost ons moeite en energie om dingen te verwerken en

weer geheeld te worden. Natuurlijk is het goed daar hulp bij te halen, en

ons te realiseren dat ook dit een zwaar en langdurig proces kan zijn.

Er bestaat in mijn opinie niet een wondermiddel of persoon die ons even snel

transformeert. Wat zou de zin zijn van een instanttransformatie vraag ik me af.

Ik moet er eerlijk bijzeggen dat ik ook hallelujah ervaringen heb meegemaakt

hoor en razend onder de indruk ben geweest van bepaalde personen, goeroes,

sjamanen en therapeuten. En ieder heeft zijn/haar sporen nagelaten, en die

ervaringen heb ik als waardevol gezien en gevoeld. Maar na verloop van tijd beklijfden ze niet, want van tijd tot bleef ik drinken. nu ik niet meer drink en de

ervaringen alsnog een plek geef, merk ik dat mijn leven misschien wel wat minder spriritueel lijkt, maar dat mijn ervaringen juist door het meer aardse ervan dat

wel degelijk zijn. Zoals een groepsdeelnemer ooit zei: ik verwacht 2 sprituele leiders die mij gaan leren over vuur te lopen en krijg een vers ouderpaar met een

poep en pieskind in hun kielzog. Na het ritueel was hij ervan overtuigd dat dat

poep en pieskind een getransformeerde Tibetaanse monnik was en had hij een zeer spirituele ervaring achter de rug, zei hij.

Het kind glimlachte slechts.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil graag toch nog proberen om hier iets aan toe te voegen. Ik ben natuurlijk niet de deskundige in deze maar zal het proberen in mijn eigen woorden:

Het transformeren van de ene tijd naar de andere tijd is geen wondermiddel of zo. Als je het in gewone woorden zou willen zeggen bv met een pc: je wordt als het ware ge-upgrade van xp naar windows 7.

Iedereen weet dat er verschillende tijdperken zijn. Al heel lang geleden is er voorspeld dat er een wisseling van tijdperk zal zijn rond deze tijd en volgens de kalender van de Maja's valt dat op 21 december 2012.

In het vissentijdperk stond het lijden veel meer centraal. Maar in het aquariustijdperk zullen dingen heel anders gaan. De liefde zal in dit tijdperk meer centraal staan. Ook al wordt je niet getransformeerd op den duur zijn er alleen nog maar aquariustijdperk mensen op aarde. Simpelweg omdat de mensen uit het vissentijdperk uiteindelijk zullen sterven. Om het jezelf dus makkelijker te maken kun je de nieuwe energie ontvangen van mensen die ook getransformeerd zijn. Ik heb er geen opleiding voor gehad (dus weet niet voldoende hoe) maar feitelijk kan ik mijn nieuwe energie ook doorgeven aan anderen.

De Aquariusenergie is van een andere frequentie. In de middeleeuwen leefden mensen ook op een heel andere manier als wij nu. Ik kan alleen zeggen dat het voor mij zoveel heeft veranderd. Er is zoveel van me afgegleden. Privé wil ik daar best nog wel wat meer over vertellen maar nu laat ik het even hierbij.

Ps. het is natuurlijk 2012 en geen 2011 :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: luciene
Nou Haddock, nou moet je niet zo zeuren, daar er iemand problemen mee leek te hebben, heb ik ze uit eigen beweging onmiddelijk weggehaald. Dit valt onder de categotie: oude koeien!!quote>


Ach joh, we eten in nederland meestal ouwe koeien.
Ik had het gelezen en minzaam glimlachend afgedaan met zoiets van: laat ze toch.
Maar daarom vind ik nog wel dat er niets mis is met Kore's reactie. Ook niet met de jouwe trouwens, het verwijderen van de links.
Dus toen heb ik Kore even laten weten dat ik het zeker met haar eens ben, al maak ik me er verder weinig druk om.

Ben nu wel heel benieuwd wat Jane verwijderd heeft, maar dat zal ik wel nooit weten.
Such is life.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even een reactie:

Ik ervaar mijzelf ook als een spiritueel mens....

Maar er is zoveel kaf onder het koren

op de spirituele markt van welzijn en geluk

dat het wel zaak is om kritisch te zijn.

Het is niet zomaar even iets....

Bij de forumregels staat:

" plaats geen commerciele reclame"

Ik vond die site commercieel.

Ik heb geen oordeel over de inhoud gegeven.

Wat daar nou " Bah! " aan is¿¿¿¿¿

Ik wens jullie verder alle goeds

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@spike Coaching voor levensvragen? Waar zie jij die dan?

Overigens mag je dit ook wel gewoon tegen mijzelf aanhouden, jouw bericht: ..... zie het vaak dat als mensen ene verslaving opgeven er een ander voor in de plaats komt..... Bedoel je dat ik hiermee een andere verslaving voor de alcohol in de plaats heb gezet?

Of komt dit gewoon omdat je toch al niet je weekend hebt (zie de dagdraad van vandaag)

Ik zou het prettig vinden wanneer we hier gewoon over zouden kunnen communiceren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel fijn dat er weer zo'n draad is waar het gaat over niet allerdaagse dingen.

Ook ik ben heel erg geinteresseerd in alles wat te maken heeft met het paranormale, de Mayakalender enz.

Tja waar Atlantis is geweest weet men nog steeds niet zeker. Sommigen zeggen in de midd. zee, anderen beweren dat het in Mexico geweest is maar een ding staat vast, de maya's waren op astrologisch gebied, heel erg ver.

Dat er inteligenties zijn die ons komen helpen, daar heb ik nog niet van gehoord, waar zouden deze wezens vandaan komen dan? Zouden het buitenaardse wezens kunnen zijn die in tijd en ruimte kunnen reizen????

Dat er dingen aan het veranderen zijn daar ben ik heilig van overtuigd maar dat ik in mijn korte leven mee zou moeten maken dat de wereld vergaat, daar geloof ik niet in.

Wel dat de mens grote veranderingen zal ondergaan. En misschien ook maar goed, ik hoop dat onze ogen eens open gaan en dat we niet zo maar door kunnen gaan.

Wel merk ik dat er veel meer new age kinderen zijn. En dat doet me goed.

Hopelijk blijft dit draadje druk bezocht door mensen die net als ik interesse hebben in deze onderwerpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol schrijft: Dat er inteligenties zijn die ons komen helpen, daar heb ik nog niet van gehoord, waar zouden deze wezens vandaan komen dan? Zouden het buitenaardse wezens kunnen zijn die in tijd en ruimte kunnen reizen????quote>


Wat ik daar over gelezen heb is het volgende:

In de zomer van 2007 maakten wij (die gewone mensen: noot luciene) een aantal bijzonder wonderbaarlijke verschijningen mee. Achteraf hebben wij pas echt beseft wat er gebeurd was.
Vroeg in de avond zaten we samen rustig en ontspannen in de tuin. We keken we over weilanden naar de horizon. Toen zagen wij plotseling een groot aantal gekleurde licht-bollen van zo’n 70 centimeter en groter in doorsnede voor ons in de horizon en de lucht opdoemen. Het waren prachtige stralende kleuren: kleuren die normaliter alleen maar door middel van helderziendheid zijn waar te nemen. Het begon met rose. Er verschenen steeds meer bollen die onze richting op kwamen. Daarna zagen we ook blauwe, groene, gele, rode, paarse en violette bollen verschijnen.
Overal waar wij keken, waren vele duizenden licht-bollen. Zelfs tot vlak voor ons. We zagen dat ze voor ons in het gazon zakten. Het was ongelofelijk en adembenemend. En de bollen bleven maar komen. Overal waar wij keken, zagen wij alleen maar van deze bollen: het moeten er vele tienduizenden zijn geweest ! De verschijningen van deze lichtbollen duurden zon twintig minuten en toen verdwenen de bollen weer. In het verleden hebben wij wel vaker lichtbollen gezien, zoals orbs en entiteiten. Soms wel honderd stuks. Maar deze lichtbollen zagen er écht bijzonder mooi uit en waren van een totaal andere orde. Vooral ook het gevoel dat wij hierbij hadden, was totaal anders. Tienduizenden bollen: dat moest toch iets heel anders, iets heel nieuws zijnWij hebben onderzocht wat dit voor een verschijnsel moest zijn en ontdekten dat kennelijk intelligenties met een zeer hoog bewustzijn zich door middel van deze licht energie bollen aan ons manifesteerden.

Zij gaven te kennen dat zij afkomstig waren uit het tijdperk van Lemurië; dit is het tijdperk vóór Atlantis. Lemurië was een continent op aarde, maar veel groter dan Atlantis. Door de inwerking van vulkanen en aarbevingen is Lemurië na verloop van tijd in zee verzonken. In feite was Lemurië het allereerste werelddeel op deze aarde waar de eerste mensen leefden. Vóór die tijd was de aarde niet bewoonbaar: er was enkel water. De beschaving van Atlantis staat bekend als heel hoog, maar die van Lemurië was nog veel hoger en bestond alleen maar uit Positiviteit, Liefde, Mededogen en Bewustzijn - van bijzonder hoog niveau.

7 Verschijningen
En de volgende keer s’avonds scheen de zon weer. Toen kwam een aantal kleinere gekleurde lichtbollen door de ruiten de woning binnen. Wij gingen naar buiten en daar verschenen de bollen andermaal. Weer in de zelfde prachtige kleuren en in zeer grote getale. Nu waren er ook veel kleinere bollen en de bollen naderden ons nu tot op onze kleding. Enerzijds heel erg prachtig maar anderzijds ook een beetje eng, want wij wisten niet wat ons te wachten stond. Maar het verschijnsel was weer overweldigend mooi en zeer indrukwekkend gekoppeld aan een zeer sterke serene rust van alléén het NU. Na deze keer werd aangegeven dat de bollen in totaal 7 keer zouden verschijnen en dat nú nog voor ons de mogelijkheid aanwezig was om te stoppen, want zouden wij doorgaan, dan was er geen weg meer terug ! Het voelde voor ons goed aan en wij besloten door te gaan. Een volgende avond verschenen de prachtig gekleurde bollen weer in zeer grote getale voor ons. De gehele lucht voor ons was compleet gevuld met deze bollen!

Bij deze derde keer zagen wij dat de verschillend gekleurde bollen nu verder naar ons toe kwamen en via onze voeten naar de benen gingen en verder door het hele lichaam. Het duurde ongeveer een half uur. We hadden verbinding met deze energie. De frequentie van deze energie bestaat uit kleuren en deze energie heelt veel sterker dan alle energie te voren. Het gaf een gevoel van ongekende Gelukzaligheid en Vredigheid, een gevoel van totale Rust. In deze periode bleef dit gevoel van ons constant op dit sterke niveau. Ondanks dat wij allebei met beide benen stevig op aarde staan, hadden wij het gevoel dat we op wolken liepen. In de weken daarop verschenen de bollen nog vier maal en drongen de bollen met hun prachtige kleuren telkens door onze gehele aura. Iedere keer kwam er vanuit de intelligenties een boodschap naar ons toe. Bij de zevende maal kwamen er uiteindelijk ook allemaal gouden bollen naar ons toe. Dit was bijzonder indrukwekkend. Goud als betekenis van het totaal van alle kleuren. De totale vervolmaking vanuit de Goddelijke Liefdes wereld.
_____________________________________________________________

En weet je wat het is Bol, ik ben er niet bij geweest dus ik kan er niets over zeggen. Met mijn nuchtere hoofd zou ik zeggen: ja,ja, aan de andere kant als een mens niets wil geloven, dan is er ook niets. Ik moet dan denken aan het volgende verhaal (vast wel bekend)

Tijdens een grote overstroming komt een diepgelovige man op het dak van zijn huis terecht. Er komt een bootje langs met een paar geredde mensen, en ze roepen: "kom, je kunt er nog wel bij", waarop de man antwoordt: "Nee, God komt mij redden!". Later, als het water nog hoger is gestegen komt er een helikopter overvliegen die hem mee wil nemen, maar de man blijft halsstarrig volhouden: "Nee, ik wacht tot God mij komt redden". Tenslotte verdrinkt de man. In de hemel roept hij God boos ter verantwoording: "Ik vertrouwde erop dat u me zou komen redden..." waarop God antwoordt: "Ach, Ik stuurde je een boot, ik stuurde je een helikopter, en jij zegt dat ik je niet kwam redden?"

ik bedoel maar soms ligt de waarheid voor je neus maar willen we die niet zien. :heart:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...