Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.996
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. Jan gefeliciteerd 2 x dus met je verjaardag (die was al eerder toch?) en met je niet drinken. restjes weggooien of -geven dan maar?
  2. prachtig Woman maar ik mis die sprankeling in je ogen zo jammer dat het plaatje niet kompleet kan zijn he maar dit is al heel erg de moeite waard.
  3. Bij Bol 14 augustus Soothe krijgen we eindelijk dat optreden waar we al 2 jaar op wachten
  4. kom je ook kijken Soothe? mag je op de 1e rij!
  5. Wil je gelooft niet in mission impossible, dat zou nog een uitdaging kunnen zijn, maar in sprookjes en helaas ze leefden nog lang en gelukkig dat einde bestaat niet, dan begint het pas en wat tina schreef, als je gelukkig bent (denkt te zijn) dan mag je dus wel een glaasJE (of 2, 3 enz) omdat dat de gezelligheid verhoogt. Bij jou van binnen is de knop niet om, Witte ziet dat heel goed en alles wat wij hier schrijven en jij zo dankbaar aanvaardt, lijkt in een bodemloze put te vallen. Jammer eigenlijk dat je die psych zo snel hebt losgelaten, die was misschien verder met je gekomen.
  6. Je draait het om denk ik Wil, je stelt geluk als voorwaarde om daarna je verantwoording te nemen denk het eens andersom, je gaat eerst je drankprobleem radikaal aanpakken en dan heb je meer kans op geluk of op een eerlijk leven met gelukkige momenten en net als iedereen ook tegenslagen erbij,
  7. Daar hoef je je toch niet voor te schamen Verra, maar wat ik probeerde te zeggen is dat dit drama niet jouw drama is. Drinken helpt je niet, en je zoon nog minder. Sorry als ik erg streng klink, maar als je niet meer drinkt, of wilt drinken, dan komen dit soort ongelukken binnen in je emotie-wereld, en dat is juist goed. Stel je voor dat het niet zo was, dat zou pas erg zijn. Maar jij kunt, net als jouw kind, die emoties nuchter aangaan, dan ben je ook een goed voorbeeld voor hem straks. Ik hoop dat je alsnog kunt stoppen nu:heart:
  8. ook niet verkeerd Gabs!
  9. nee Noor, 20 min. treinen de rest fietsend zowel in Gouda als in Den haag, best te doen hoor, en mooie route daar.
  10. ha ha Noor, gelijke posting ech niee dus:D
  11. Ik zoethoutthee met verse gember Gunn urenlang getrokken en ook erg kruidig en lekkerrrr:P
  12. niks geen spanking Wil, vind je veels te lekker!
  13. met de trein en vouwfiets ben ik met een uurtje over Noor, best te doen, toch/
  14. Daar had ik dus finaal overheen gelezen Wil??......... hup met de billen bloot, kom op biechten jongen!
  15. lady jane

    Woorddomino

    groeien is goed, zo lang het maar geestelijk blijft:D en niet in de breedte is
  16. Helemaal waar Senna en morgen sta je fit op en ben je al wat sterker! En elke dag is er weer een. Je zult merken wat een rust het geeft om niet meer met drank bezig te blijven, als je eenmaal gewend bent dat je leven weer om andere leukere dingen kan gaan draaien.
  17. Tja Wil, ik ga hier niet weg voorlopig hoor:P
  18. zooooeeeeeeefffffffffffff Noor, alsjeblieft en ja ik kook graag, dus liever niet zoveel tegelijk. Morgen ga ik naar het strand en van daaruit door naar een cursus, helemaal geen tijd om te eten eigenlijk. Komt wel goed hoor, luxeprobleempje eigenlijk:)
  19. Een heleboel zelfs noor tis net als bij erwtensoep; ik kan nooit gewoon genoeg maken, maar eindig altijd met 2 x zoveel als ik van plan was. Het wordt wel 6 x de eigen volume he dat spul, en dan nog alle toevoegingen erin. en mijn diepvries ziot vol, anders kon ik daar porties in doen, maar dit wordtvoorlopig elke dag couscous dus. gelukkig kan het ook opgewarmd en met mijn gegrilde paprika's en aubergines erbij, jammie jammie.
  20. Gunn, gebrek aan je culinaire opvoeding hoor, ik biep meteen een portie over! zoefffffffff niks zo makkelijk als couscous, google maar eens
  21. Ja Sha, was gezellig, we sloten het seizoen af en dan mogen partners en kinderen er ook bij, iedereen neemt wat mee dus ook lekker afgesloten. vrijdag nog één training en s avonds komen ze bij mij voor ons halfjaarlijks sauna avondje en dan is het ook qua volleybal vakantie helaas. Gelukkig heb ik mijn strandcluppie nog, anders zou ik echt droog komen te staan:)
  22. lady jane

    Woorddomino

    naar kan ik me voelen als ik teveel krantenkoppen achter elkaar lees
  23. Verra, vreselijk verhaal zeg ik hoop ook dat je er wat afstand van kunt nemen en er zijn voor je zoon misschien bedoelt Witte jou ook(?) maar geen reden om te gaan drinken he!!
  24. is je choc. al op Sha? ik vond dat wel leuk te lezen na het consumerenverhaal van Jopie het consuminderen van jou;)
  25. Goeienavond saam, nog iemand belangstelling voor een grote schaal couscoussalade? Ruilen met wat van jou Gunn?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...