Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.994
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. Wil, ik ben het met Fleur eens kom op joh!!
  2. Janneke ik vraag je toch niet iets waarom je moet liegen? misschien lekker gaan slapen nu meis morgen is er weer een dag:heart: ik ga mijn bedje wel opzoeken hard gewerkt vandaag slaap lekker frummers:lips:
  3. Fleur oefent voor Heintje 4 en dan mag ze Ollander worden na de integratie natuurlijk
  4. goeiemoddag mensen. Gabs, als ik jou zo lees steeds, weet je het prima te verwoorden zonder agressie gewoon hoe je het ervaart. Als je nou eens een paar van je postings uitprint en daar een nieuw bericht van maakt en dat in een mooie kaart schrijft voor je buurman. En erbij zet dat je er graag in overleg uit wilt komen en dat dat waarschijnlijk ook prima kan. Dan kun je je alsnog bij een bakkie koffie over jouw en zijn wensen praten, hij heeft het al op papier en jij hoeft je niet onder te laten sneeuwen want hebt je boodschap overgebracht. Ik schrijf vaak lijstjes en kleine briefjes om te zorgen dat ik de hoofdlijnen niet uit het oog verlies bij spannende dingen. Soms spiek ik, en soms is het genoeg het opgeschreven te hebben. En je bent zo goed bezig met, nee zonder bedoel ik, drank vergeet je niet eens lekker trots te zijn! Die badjas is een mooi kado/ankerpunt daarvoor.
  5. lady jane

    woensdag 20 juli

    en slaap lekker overige frummers:lips:
  6. lady jane

    woensdag 20 juli

    slaap ze Witte echo echo:lips:
  7. lady jane

    Woorddomino

    prefereer is wel een erg sjiek woord hoor jaap
  8. lady jane

    woensdag 20 juli

    oei Gabs hoog tijd om eens wat van je af te praten meis want als jij jezelf al niet serieus neemt kun je ook niet verwachten dat die anderen dat wel doen he. misschien met buurman eens tijdens een kop koffie elk een wensen/klachtenlijstje invullen? of elk 3 prioiteiten waar de ander rekening mee kan houden?
  9. lady jane

    woensdag 20 juli

    Nou dan heb je m hier weggelokt U wordt bedankt en U kunt wel gaan:D ik dus maar fietsen met mijn maatje what a job!!!!
  10. lady jane

    Treffende uitspraken

    Mensen verwachten teveel en doen te weinig. A. Tate.
  11. lady jane

    Meditatiepact

    en voor Verrandering
  12. lady jane

    woensdag 20 juli

    Verra, het gaat om waar je je goed bij voelt, en dit is geen fase om je echt druk te maken om je gewicht. Je zult merken dat alles nog een poos in onbalans is, je lichaam moet zich nog restten, je psyche doet ook van alles met je en je stofwisseling heeft een eigen ritme. Een snelle stofwisseling geeft een heel ander figuur dan een trage (helaas voor mij). Geef jezelf en je lichaam de tijd, het gaat allemaal goed komen. Voor het slapen, zie bij thema's het meditatiepact, ik heb in mijn matje een wondermiddel ontdekt. ff doorbijten en dan zijn slapeloze nachten niet meer nodig. En het versnelt nog het ontgiftingsproces ook. Googlen maar.
  13. lady jane

    woensdag 20 juli

    goeiemorgen frummers:rose: een beetje magertjes; maar hij schijnt weer!
  14. lady jane

    Woorddomino

    AAp-broodje
  15. lady jane

    dinsdag 19 juli

    nou met dit beeld op mijn netvlies moet ik toch lekker in kunnen slapen welterusten frummers:lips:
  16. lady jane

    Woorddomino

    show can start, go on, so show us!
  17. lady jane

    dinsdag 19 juli

    ach wat lief bam ik weet ff niet op wie ik het meest sjaloers ben op de kitten of op de mamsiepoes wat een rijk gevoel, brings back sweet memories
  18. lady jane

    dinsdag 19 juli

    Ik denk Sha dat Snoep je met je eigen wapen versloeg jij chanteerde haar en zij jou zaten jullie samen in die tang en nu er samen weer uit
  19. lady jane

    Woorddomino

    huppelen 3 x gebruiken wat zegt dat over jou Bammie Bammie boterhammie?
  20. lady jane

    dinsdag 19 juli

    wees maar niet bang hoor hij heeft vergeten te tracteren komt morgen nog, denk ik:P
  21. lady jane

    dinsdag 19 juli

    Ik voel me diep geraakt hier ben ontroerd van Sha's verhaal, de worsteling, het "maatschap" , de overwinning weer en het inzien van wat je geleerd hebt. Ik denk meis, dat je af en toe zo diep moet gaan, het kan helaas niet anders. En uiteindelijk heb JIJ (in mijn beleving) door die stopdatum al een kreet uitegzonden om hulp, misschien veel onbewuster dan je denkt, maar jouw Snoep kent jou en is alert. trok aan de bel, zoals ze weet dat jij dat ook voor haar zou doen. En ik waardeer het erg dat je je verhaal hier doet Sha, dank je wel. Niwi van jouw posting werd ik erg verdrietig. Ik ken je als iemand die erg graag mensen helpt met jouw ervaringen. Ik vind het triest dat niet de bedoeling, maar de manier waarop nu verkeerd valst bij sommigen. Ik weet van mezelf ook dat wanneer ik me kwetsbaar voel, de toon waarop iets gezegd of geschreven wordt, bij mij helemaal verkeerd valt. En dan duurt het vaak lang voor ik echt naar de inhoud van de boodschap kan kijken en nog langer eer ik er wat mee kan doen. Ik denk dat je ook bij de AA wel eens mensen treft die afhaken op iemand, op iets, of een reden nodig lijken te hebben om weg te gaan, weer te gaan drinken, of een zondebok te zoeken. Ik bedoel daar niet iemand hier mee, ik bedoel dat ook in RL dit soort situaties voor problemen zorgen. maar zowel daar als hier zijn problemen er om op te lossen of bespreekbaar te maken. Virtueel is dat misschien iets lastiger, maar de ervaring heeft geleerd dat je altijd op dingen terug kunt komen. Het forum gaat wel door, met of zonder jou (dat bedoel ik niet rot) dat is de realiteit, drukte, niveau, onenigheid, alles komt en gaat en komt weer, het lijkt wel nodig af en toe. Hier wegblijven op deze manier, houdt het on-af. Kijk als je weggaat na 7 augustus kan ik me voorstellen dat je je jubileum als hoogtepunt neemt, waarop het mooi afscheid nemen is. Maar misschien vergeet je, dat je hier niet alleen komt en hier ook iets te halen hebt. Hier mag je een voorbeeld zijn, kun je raad geven, een buddy zijn, een woestijnvos, je wordt gewaardeerd. misschien niet door iedereen evenveel, door sommigen misschien niet, maar that's life. Hierop afknappen is een reactie van het ego. Heel menselijk, niks mis mee, daar heb ik ook dagelijks last van(, wie niet zou ik haast willen zeggen, of zijn er hier al "verlichte mensen" onder ons? Ik zou je willen vragen niwi, lik je wonden, slaap er een nachtje over en neem pas later een besluit, liefs na de meeting, maar laat het jouw eigen keus zijn. Dit vanavond was dat ook natuurlijk, maar misschien snap je wat ik bedoel. Na onze reacties, zoiets.
  22. lady jane

    Voorstellen

    Welkom hier Misschien, gun jezelf de tijd, je ontdekt met mildheid naar jezelf steeds een stikje meer dat je kunt worden wie je voor het drinken eigenlijk al was. Dat zal met ups en downs gaan, maar ik denk dat het je mee zal vallen. En met die nieuwe basis kun je veel aan, wat je met drank verdronk. ik hoop je nog vaker hier te lezen en vooral hoe het met je gaat; succes!
  23. lady jane

    dinsdag 19 juli

    ooohhhh Yvonne heb jij onze har al in het echie gezien??????????? Aagje:D
  24. lady jane

    Woorddomino

    moe lijk ik ook wel eens, het leven valt soms niet mee:D
  25. lady jane

    dinsdag 19 juli

    wow Jopie, die kende ik nog niet wat een stem, prachtig! thnx
×
×
  • Nieuwe aanmaken...