Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.994
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. ik heb van 82% Joris, maar die is dus niet zo verslavend lekker als melk met hazelnoten:P maar af en toe een klein stukje precies zoals ik het altijd zou willen kunnen:D
  2. An ik heb bij tips even het "suikers"draadje omhooggehaald in feite heeft een groot deel vd westerse mensheid een suikerverslaving, als je nagaat dat alle witte meel-soorten, pasta's enz in ons lichaam omgezet worden in suiker, en dan nog alle suikers die toegevoegd worden aan eten, zelfs aan chips, vleeswaren enz. En je raadt zeker al waar alcohol om draait? Omgezette loze suikers;)
  3. De helende reis, Brandon Bays
  4. lady jane

    Woorddomino

    hé! jaap had het toevallig wel over erg eiwitrijk en gezond voedsel, voor sommige culturen dan toch.
  5. Nou ik heb een saaie lege dag voor de boek hield m open voor strand maar verkeerd gegokt weer misschien idd de sportschool, eerst maar eens de bieb en de markt, ook leuk en gisteravond tot laat gevolleyed, en morgen weer ik kom niks tekort op dat vlak hoor! zorg voor jezelf:D
  6. lady jane

    Treffende uitspraken

    Het leven is zo eenvoudig, maar de mensen hebben het zo vreemd en zo ingewikkeld gemaakt. Onbekend.
  7. Goeimorgen mensen prima Eftelingdag Susana, geniet ze! en Sowhat, best autorijdweer ook heb een heerlijke vakantie en veilig weer terug, in alle opzichten:)
  8. een latertje voor mijn doen slaap lekker voor wie nog op is:lips:
  9. Veel plezier Jaap!
  10. neem me niet kwalijk: 1/2 jaar komt van mij, maar ik lees nu dat de vraag van Jopie gaat over 2 jaar, dus ik weet niet hoe ik daarbij kom. Als je me goed terugleest bb dan ben ik positief over baclofen, maar jouw reacties zijn alsof je je aangevallen voelt. Ik vind deze diskussie weinig zinvol op deze manier en kan niet goed overweg met de toonzetting, dus ik trek me hieruit terug.
  11. Ronald, ik denk dat je niet vandaag al een antwoord op je vraag moet willen, wat maakt één dag nu uit in je proces om ADB te worden. Je kunt wachten tot je huisarts of arts vd verslavingszorge er weer is. En je kunt hier, via Forums, de laatste draad: vraag het de hulpverlener, je vraag stellen. Waarschijnlijk is het antwoord dan objectief en deskundig.
  12. nou zennnnnnnnnnn dan maar ben er weg mee dag!
  13. Alles bezinnen daar is 1/2 jaar idd tekort voor zover ben ik nog steeds niet en ben al heel wat jaartjes bezig. Maar in 1/2 jaar niet drinken kun je veel bereiken en wel een nieuwe basis leggen. Verspeelde energie vind ik niet fijn om te lezen bb, jammer.
  14. in elk geval even "rust" pas je wel op, je mag erna niet rijden iemand meenemen dus we willen je morgen hier weer lezen hoor!
  15. en je krijgt even een roesje he:D
  16. lady jane

    Treffende uitspraken

    Een kettingrokend jongmens is een nicotiener. L.Verbeek
  17. lady jane

    Woorddomino

    hoofdsmurf klinkt als..........hoofdluis
  18. lady jane

    Voorstellen

    Hoi Beetle, welkom hier en er valt hier veel te halen. Wel geregeld komen dus en liefst ook mee gaan schrijven, we hebben een virtuele huiskamer, daar is meestal aandacht en steun voor je. Misschien beter even je naam weghalen, dit is een openbaar forum!
  19. sterkte ermee Wil, geen pretje lijkt me.
  20. lady jane

    Woorddomino

    over smaak valt niet te smurfen
  21. Ik vind je erg cru in je postings bb je vult in dat iemand na 1/2 jaar op zijn bek gaat en bent erg cynisch. Als baclofen zelf niet verslavend is (en dat is geloof ik niet zo) dan kun je in 1/2 jaar slikken, gecombineerd met werken aan jezelf/je verleden/de oorzaken waarom je dronk, wel degelijk geestelijk groeien en fysiek tot rust komen. Dan heb je aan kracht, moed en wijsheid gewonnen en dan kan het zomaar zijn dat je baclofen niet meer nodig hebt. Ik doe het nu ook zonder, maar als ik ervan had geweten, wie weet, dat ik het wel een poos geslikt zou hebben. ik snap dat jij dit een risico vindt en dat misschien niet zo aandurft, maar iedereen is verschillend. Ik kan niet voor Bor invullen, maar misschien schrikt jouw schrijven haar of een ander af en dat kan toch niet je bedoeling zijn?
  22. nope:)
  23. Fruitvlieg, je zin over ergens voor vechten zonder eindstreep en daar 95% vd tijd geen moeite mee hebben, maar dat die 5% je volledig in de greep kunnnen houden, zo herkenbaar, daar moet ik nog wat mee. bedankt.
  24. Dhen; dipjes hebben vaak een slechte timing he! daarom komen we er vaak weer sterker uit:heart: bubbele overwinning of zoiets.
  25. lady jane

    Alweer een nieuwe frummer

    Welkom hier weer dan henk, heftig lijkt me dat die paniekaanvallen, werden die ook door de drank versterkt/of veroorzaakt zelfs? Ik kan me voorstellen dat je conclusie nu, na bijna 30 drinkjaren, is niet meer te drinken. ik hoop dat het je de rust geeft om je leven weer op te pakken, met en zonder stress; het is echt beter te doen zonder drank. Succes!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...