-
Aantal bijdragen
55.996 -
Geregistreerd
-
Laatst bezocht
-
Gewonnen dagen
355
Soort bijdrage
Profielen
Forums
Kalender
Alles door lady jane geplaatst
-
Zaterdag 13 augustus 2011
discussie antwoordde op een Rae van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
bij ns krijg je niks voor niks Witte en via de mail kun je niet klagen dus zou het maandag ellenlang aan de foon hangen heb ik geen zin meer in dus ben al blij dat ik op pad kan -
Zaterdag 13 augustus 2011
discussie antwoordde op een Rae van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
kopen jullie beiden een dagkaart bij appie en komen bij mij mijn martelmatje uitproberen, gratis:D wil je wel geloven dat mijn sportkennis gehoord had dat ze wederverkopers zoeken in Ned. voor die dingen? Zal ik me aanmelden noteer ik jullie alvast:P -
Zaterdag 13 augustus 2011
discussie antwoordde op een Rae van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Misschien, zelfs al hoort het bij de bijwerkingen van de Refu, dan nog beter doorgaan, die bijwerkingen schijn weg te trekken en dan blijft de gewone werking over. Nu opgeven is idd de deur weer open zetten naar drinken, en je getwijfel nu zorgt ervoor dat die deur al op een kiertje staat, dus dichtgooien dat ding en je halfje braaf innemen, morgen ben je daar blij mee en over een week of 2 ben je weer trots op jezelf:present: wij nu al! -
Zaterdag 13 augustus 2011
discussie antwoordde op een Rae van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
he he 2 uur erover gedaan om mn dagkaart op mijn lappie te krijgen en uit te printen intussen al bij de ns wezen klagen want kreeg melding van hackers en NS en AH zijn beiden pas maandag bereikbaar, lekker handig als je op zondag met die kaart wilt reizen. Maar met hulp van dingen uitproberen en uiteindelijk een hulpvaardige buurman heeftdeze dame haar E-kaart uitgeprint en wel klaarliggen, pfff wat een bevalling voor een A-technische digi-beet -
Ik niet mar maar nu wel ff naar jou:):) en ga gauw mijn mandje opzoeken ben hardstikke moe van een dag in de sauna liters vocht krijtgeraakt en er weer aangedronken zoooo vermoeiend wat zal ik slapen jullie ook straks een fijne truste gewenst:lips:
-
Wie missen we al een tijdje?
discussie antwoordde op een smart van lady jane in Thema's rondom alcohol
Ik mis Tasseke al weer veel te lang!!! -
Ha die Marjo hoest met je?
-
Hoi hoi, ook even op honk:D Gunn je gaat hier sterker uitkomen maar moet er wel ff doorheen! Wij duwen wel hoor als je even stokt, maar wel hier komen en melden dus, net zoals je dat nu doet.
-
Goeiemorgen mensen, lekker weinig te lezen, hoop dat dat een goed teken is. Ik ga lekker saunaaien vandaag en lees vanavond wel bij, ik loop een beetje achter voor mijn doen, maar dat is soms ook niet verkeerd he. ff afstand van jullie:)
-
Ik kom ook even truste wensen een lange dag geweest mooi afscheid van mijn oom en met 10 man zijn flat ontruimd en schoongemaakt bekaf dus nu maar heel voldaan. even naar Deer Hunter kijken om om te schakelen naar een verdiend enachtrust, slaap lekker voor straks:lips:
-
Woensdag 10 augustus 2011
discussie antwoordde op een Susana van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
in the west het westen is de richting die staat voor wijsheid Fleur:heart: en ik kom alleen welterusten zeggen drukke dagen voor de boeg, de jongste broer van mijn vader is als laatste vd fam. overleden; geen partner, kinderen, niemand, dus de neven en nichten mogen zorgen dat dit weekend zijn flat leeg en schoon wordt opgeleverd, morgen na de crematie meteen de handen uit de mouwen dus en de rest van het weekend ook. Hoop dat er nog een Alb.Cuijpie inzit:P slaap lekker allen:lips: -
Ik kwam even truste zeggen, dochter kwam waarempel al 21.45 thuis van een feest, maar werd wat rusteloos en na wat gedoe op die Blackberry ging ze binnen 1/2 uur weer terug. daar ga ik dus niet op wachten, ik moet om 8 uur een ontbijtje paraat hebben voor mijn gasten. Slaap lekker allemaal:lips:
-
Lytse, iedereen weet het al, maar ik drink erg vaak zoethoutthee met een flink stuk gember erin gehakt, hoe langer het trekt (4 zakjes op 2 ltr) hoe lekkerder.
-
In n A5 envelop samen met een boekje bonnen
-
Hier schijnt de zon, lekker warm, alleen harde wind. Jij woont duidelijk niet in het Groene
-
ik zit op Italianen te wachten die om 16 u zouden inchecken dat jullie het weten, ik kan zo weer weg zijn zaken voor de meisjes he.
-
soepje Prima? lekker pindasoepje ofzo
-
ik neem geen slaapzak mee hoor heb wel net op het meetingdraadje tip voor goedkoop reizen gezet , misschien voor jou ook een manier om je parkeerbon terug te verdienen.
-
jemig Tinus wat zondegeld daar had je wel een taxi voor kunnen nemen:D nou ja gebeurd is gebeurd volgende keer lekker fietsen he.
-
sterkte met alles meis en dat pact dat staat
-
wat zijn we braaf he rae?
-
Je gaat GEEN wijn halen Lydia want zonder slaap je veel beter koop dan maar liever een fakirmatje dan slaap je nog veel beter bij thema's meditatie ff kijken het loont:heart:
-
Voor de meetinggangers per trein bij Appie kun je een voucher kopen om voor €14,= een dagkaart te kopen voor NS!!! en als je zoals ik een voordeelurenkaart heb, heb je ook nog bonnen ontvangen voor een gratis medereiziger en 2 om van 2e naar 1e klas te gaan, dus ik zie jullie wel in de 1e klas van Utrecht naar Eindhoven??? awel, mijn vader was een Zeeuw en ons Zeeuwen benne zuunig eejh?
-
Nou breek je hoofd er maar niet over, het belangrijkste is dat je bewezen hebt sterker te zijn dan de trek. Hoe het ook kwam. En je bent nu gewaarschuwd voor een volgende keer, het is nooit helemaal vanzelfsprekend. Wie weet wat voor voornemens die toerist had:D
-
Ha die Eks, fijn dat je er weer bent, ik las dat je het zwaarder had qua trek dan de laatste vakantie; misschien dat je toen trek verwachtte en nu niet meer zo?
