-
Aantal bijdragen
55.994 -
Geregistreerd
-
Laatst bezocht
-
Gewonnen dagen
355
Soort bijdrage
Profielen
Forums
Kalender
Alles door lady jane geplaatst
-
donderdag 8 september
discussie antwoordde op een Madelief van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
domme Bol denken dat Spikey wegblijft:D ik ga gauw beachen voor het weer regent duimen jullie mee? thnx -
donderdag 8 september
discussie antwoordde op een Madelief van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
geen herfstreces Spike heb mensen voor 5 nachten! vrij uniek in deze tijd van het jaar dus de zomer was te stil, dat wel maar nog 2 boekingen in sept. mag niet klagen dus -
donderdag 8 september
discussie antwoordde op een Madelief van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
moet wel Spike anders had hij jou niet gemist he (neem ik aan) -
donderdag 8 september
discussie antwoordde op een Madelief van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Nee hoor Lytse hier nog een giga digibeet; ik heb gewoon opnieuw www.alcoholdebaas.nl getikt en via inloggen en forum de dagdraad aangeklikt en gauw op favorieten gezet, de oude favo's verwijderd en klaar, fluitje van een cent, zelfs voor mij:D -
donderdag 8 september
discussie antwoordde op een Madelief van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Hannah, ik had net een gedicht geplaatst gisteren, bij gedichtsels, hierover. weet alles van het loslaten en verliezen van kinderen helaas, ook pas nog in de spanning gezeten om dochter. Gelukkig heeft ook zij juist gekozen (voor beide ouders) en kon ik ik achteraf denken dat ik haar meer had mogen vertrouwen. maar in mijn proces van angst haar kwijt te raken kreeg ik wel de raad om het te laten gebeuren als zij zo koos, want afdwingen kan niet. Ik besefte toen dat mijn liefde dus op de proef werd gesteld op onvoorwaardelijkheid. En uiteindelijk had ik dat gekund weet ik nu, ondanks de pijn. Het heeft een funktie gehad en ik ben weer een stapje verder op loslaatgebied. Ik denk dat jouw situatie anders is, maar de basisprincipes verschillen misschien niet zoveel. Wat wel een groot verschil voor mij is nu, is dat mijn paniek minder diep ging en angsten aan te gaan waren omdat ik niet meer drink. In het verleden flipte ik ook en ging dan meer drinken. De cirkel werd dan een neerwaartse spiraal. Nu gaat ie precies andersom, omhoog. En dochter en ik sporten nu af en toe samen in de sportschool, zijn samen aan het oogsten:heart: Ik wens je veel sterkte en wijsheid. -
donderdag 8 september
discussie antwoordde op een Madelief van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Drinken is toch ook een "gedoe"Lilly en niet drinken is niet gemakkelijk in het begin toch zeker, gelukkig wordt het steeds meer mijn nieuwe gewoonte:rose: Gaby, jij vertelt het vanuit je ervaring, geweldig meid van AA, (via BB) naar ZZ ook jij komt er:heart: -
hebt U al eens een ei gelegd?; ik alleen symbolisch
-
Niets leren wij zo laat en verleren wij zo vroeg, als toe te geven dat we ongelijk hebben. Marie von Ebner-Eschenbach
-
donderdag 8 september
discussie antwoordde op een Madelief van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Ook een goeiemorgen uit het groene hart droog, maar niet echt mooi nog. Lilly, het lijkt me het beste om wel te gaan gewoon om alles een kans te geven je wilt er helemaal voor gaan toch? En nu is niet toen, er kunnen wel overwegend starters zijn net als jij en dan zou je je nu de kan op aansluiting ontzien, dat kan niet de bedoeling zijn. Maar merk je dat je oneigenlijke redenen gebruikt om iets niet te doen? Misschien handiger om eigenlijke redenen te vinden om iets positiefs voor jezelf wel te doen:heart: en het forum blijft wel en de internetbehandeling is een mogelijkheid en individuele therapie om uit te zoeken waarom je dronk/drinkt en zo zijn er vast nog meer dingen te doen stap voor stap op je weg vooruit -
Woensdag 7 september 2011
discussie antwoordde op een Marc van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
slaap lekker frumpies en Madelief, ik hoop dat je toch nog lekker gegeten hebt:P en nu met een warme melk maar weer naar boven want mijn gasten willen ook vroeg ontbijten verry good kitchen here zei de 80 jarige Indiase dame toch leuk he nighty night night:heart: -
Je kinderen zijn je kinderen niet... ‘En een vrouw, die een kindje aan haar boezem drukte, zei tot Almoestafa, de uitverkorene en geliefde: Spreek tot ons over kinderen. En hij zeide: Je kinderen zijn je kinderen niet. Zij zijn de zonen en dochters van ‘s levens hunkering naar zichzelf Zij komen door je, maar zijn niet van je, en hoewel ze bij je zijn, behoren ze je niet toe. Jij moogt hun geven van je liefde, maar niet van je gedachten, want zij hebben hun eigen gedachten. Jij moogt hun lichamen huisvesten, maar niet hun zielen, want hun zielen toeven in het huis van morgen, dat je niet bezoeken kunt - zelfs niet in je dromen. Je moogt proberen hun gelijke te worden, maar tracht hen niet aan je gelijk te maken. Want het leven gaat niet terug, noch blijft het dralen bij gisteren. Jullie bent de bogen, waarmee je kinderen als levende pijlen worden weggeschoten. De boogschutter ziet het doel op de weg van het oneindige en buigt je met zijn kracht opdat zijn pijlen snel en ver zullen vliegen. Laat het gebogen worden door de hand van de boogschutter een vreugde voor je zijn: want zoals hij de vliegende pijl liefheeft, zo mint hij ook de boog die standvastig is.’ Uit: Kahlil Gibran, De Profeet Naar de Inhoudsopgave To the Tabel of contents
-
middagdutje mn zoon?;:$
-
Woensdag 7 september 2011
discussie antwoordde op een Marc van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Hann de kans dat je "zonder" niet flipt is groter dan "met":heart: grijp je kans meis en Marjo vindt het vast gezellig als je meedoet -
dan loopt je mailbox wel snel vol Vicks je kunt toch gewoon ff elke dag hier lezen zit je meteen in de huiskamer en hoef je het niet zo alleen te doen ook
-
Wie missen we al een tijdje?
discussie antwoordde op een smart van lady jane in Thema's rondom alcohol
Mupseflups:heart: -
Toen hij alle bloemetjes had buiten gezet, bleek hij zelf in de vensterbank te liggen. Rinus Ferdinandusse.
-
Woensdag 7 september 2011
discussie antwoordde op een Marc van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
waren we tegelijk hetzelfde aan het tikken Lilly:D fijne dag allemaal -
Woensdag 7 september 2011
discussie antwoordde op een Marc van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Lilly, de enige manier om die schaamte kwijt te raken is denk ik zorgen dat je weer trots op jezelf kunt worden. Weet je, mensen met een alco probleem zijn eigenlijk hele sterke mensen; kijk maat hoelang je wel doorgefunctioneerd hebt, ondanks die drank. Hoe knap we worden in het camoufleren, overcompenseren en maar goed maken wat we verpest hebben. Kun je nagaan hoe dat gaat worden zonder drank. Je hebt dan de moed om je leven nuchter aan te gaan. Niet makkelijk, maar het geeft wel een heel ander soort voldoending dan: pfff gelukkig, weer neimand gemerkt dat ik eigenlijk al te veel op had. laat staan van"; sjee het was wel weer genant gisteravond. Als je daar echt genoeg van hebt, zorg dan dat je morgen hier ook weer bent en elke dag jezelf hier voor komt nemen: vandaag drink ik die eerste niet! De meeste mensen die afhaken hebben zich hier onder invloed van drank of de kater, aangemeld, maar weten ons daarna niet meer te vinden. Schrijf het op, zet m onder je favorieten en kom vaak. Het loont, echt! -
Welkom hier Lilly, het lijkt erop dat je nu wel besluit om echt te stoppen, met steun van dit forim is het mij ook gelukt na wel 30 jaar vallen en opstaan, dus ik denk dat jij het hier ook wel zult redden. Probeer hier zo vaak mogelijk te komen, zeker in het begin, maar mij houst het al 2 jaar scherp door dagelijks even te melden. Er zijn hier ervaringsdeskundigen die precies snappen waar je door gaat en wat het je op gaat leveren. Je kunt het Lilly, succes!
-
afgesproken, truste:lips:
-
armoede en eenzaamheid zijn goed te dragen voor een volgeling van Tao. Tao Meng.
-
zeggen ze niet ook: regels zijn er om van af te wijken?
-
Wie missen we al een tijdje?
discussie antwoordde op een smart van lady jane in Thema's rondom alcohol
Bako???????????? -
Wie missen we al een tijdje?
discussie antwoordde op een smart van lady jane in Thema's rondom alcohol
Tine!!!!!!!!!!!!!! -
waar is het juist wel Rae, ADB worden is topsport
