Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.994
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. Jammer mensen dat we zo tegen elkaar lijken op te schrijven, ik zie het ook anders Spike, ik zie dat je steeds Bor probeert te steunen, maar met in mijn ogen, escalerende taal, waardoor er iets goedgepraat wordt, wat juist een leerpunt zou kunnen zijn. Sowhat schreef in mijn ogen juist beschouwend gisteren en nu gaat het van gisteren weer verder. Wat gebeurd is is dat er drie mensen hebben gedronken die alledrie adb proberen te worden. Voor nu is dat niet gelukt, als het gaat zoals ik hoop dan heeft gisteren meegholpen dat wel te worden. En wanneer, dat bepalen zij en niet wij. Persoonlijk heb ik het gisteren als erg naar ervaren en het stukje van Fleur omschrijft precies hoe het het voelde maar niet durfde schrijven. Misschien in het goed om een streep onder gisteren te trekken en met het oog op morgen, nu allemaal onze eigen verantwoording te nemen en helpend proberen te zijn, zowel voor de ander als voor onszelf.
  2. veel water drinken Bolleke dat helpt:D nou ik merk dat ik ook nog moeilijk met teleurstellingen om kan gaan, en dat nu doe met vreetbuien ipv drank de basis is dus niet echt veranderd er moet troost in blijkbaar. nou ben ik wel blij dat het chocolade en nootjes is geworden maar evengoed ben ik ontevreden over mezelf. Genoeg getherapied voor 2 hele levens dus ik denk dat ik in de accepteermodus mag. en mag volleyen nu en in het weekend op het strand ja idd life ain't that bad at all have a nice one doday!
  3. goeiemorgen mensen en yes yes yes morgen stranddag!!
  4. Hoop dat het verder goed gaat met je ingri! Ik duik er ook vroeg in hier mert een boek en pot thee heb al een hele reep en nootjes op weer, pffff hoezo emo-eter? slaap lekker mensen:lips:
  5. ik heb er geen verstand van gunn maar dat lijkt me heel erg voor je.
  6. Dat is niet weg Gunn, een pc shop of goeie (PC)kennis kan het zo ophalen en op je nieuwe zetten. Anders met Refu gaat t anders:heart: beter voor nu
  7. op je blote knietjes in de hoek Sha, links rechts zit Bor al
  8. Soms bor, vergt niet durven meer moed dan wel durven. nu echt weg dingen doen U2???
  9. Bor het lijkt erop dat je hier reacties uitlokt die jou toestemming geven om te gaan drinken zo leg je het buiten jezelf geen rechter geen frummer geen mens die jou laat drinken jij kiest jij bent verantwoordelijk en meer dan voor jezelf alleen laat nu jezelf zien wie je bent vrouw!
  10. Bor, als je nu gaat drinken bewijs je hun gelijk en laat je jezelf in de steek kom op meid ga niet in die molen zitten en malen ga iets doen vandaag vanavond ben je daar blij om.
  11. google maar even Bor madam Jane:D
  12. Bor ik hoop dat je bij jezelf blijft vandaag laat je niet gek maken en impulsieve beslissingen nemen dag bij dag bij jezelf:heart:
  13. ik lees de liefde in het hier en nu voor oma:heart:
  14. lady jane

    Treffende uitspraken

    het is gemakkelijker voor een vader vader te zijn en voor een moeder, moeder dan voor een kind kind. Fernand Auwera
  15. en ook een goeiemorgen uit het groene hart zonder zon nog, helaas.
  16. we tikten tegelijk Bor 23.17 niet gelezen misschien? slaap lekker straks
  17. dag lieve marjo jij ook
  18. hee will we waren net over je aan t roddelen ikke dus alweer in het hollandse? nog ff en we hebben er weer wat immigranten bij:D
  19. hoef je nu niet te weten Bor geen dingen toezeggen bij twijfel, maar als de tijd rijp is open je zelf dat pact ok? dan ben ik de 2e op de lijst Marjo, Will is een paar daagjes toeren op de moto met de vriendin en welterusten voor nu mensen best moe:lips:
  20. pactje....
  21. en dat bij de adviezen-draad en door hannah die irisje zei dat het vermelden van 3 glazen wijn niet kon voor de mensen die ertegen knokken? Hannah toch:o
  22. lieve mensen ben net pas bijgelezen bor, je gaat de komende 3 maanden niet drinken en wel bewijzen dat wat je vandaag hebt laten zien, dan ook nog aanwezig is he; een sterke kwetsbare vrouw die zielsveel van haar kind houdt en het vertrouwen vd rechtsgang terugwint en haar gelijk kan bewijzen, dat zoon uiteindelijk thuis het beste af is. En hem laat je zien dat je van hem houdt, door er voor hem optimaal te blijven als een stille liefdevolle kracht op de achtergrond. en bij twijfel, trek of welke rotemotie ook, gebruik je ons maar daar groeien we allemaal van naar betere mensen:heart: ik was onder de indruk van je aanpak en ik denk de rechter ook, vandaar de test komende tijd. je gaat voor die test slagen, afgesproken? 3 maandspactje?
  23. Dinah, hoe is het? Fleurtje zeurt ons de oren vd kop over je wil je svp wat schrijven hier? lees je later, moet nu weg, het allerbeste meis:heart:
  24. Bor, als je nog leest: veel succes vanmiddag heb vertrouwen meis!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...