Spring naar bijdragen

Woensdag 16 november 2011


Shahire

Aanbevolen berichten

Goede morgen frumpjes

Allereerst allemaal een hele goede dag toegewenst.

Jan, 7 maanden droog een hele prestatie!! Super van je dat je het zover hebt wezen te krijgen.

Dit is natuurlijk wel een felicitatie waard :present::musicnote::heart::moon::sun::present::musicnote::heart::moon::sun::present::musicnote::heart::moon::sun::present::musicnote::heart::moon::sun: en ik wens je nog heel veel droge maanden toe, op naar maand 8!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 175
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen Frummels!!

Jan gefeliciteerd hoor!! Ga zo voort!!!!:)

Zo poehee ik was me wel erg vroeg wakker zeg!

Om 5 uur klaarwakker. maar goed ik lag er om 10 uur al in....

Het is hier -2 buiten! KKKKOOOUUUUDDDD!!!

Ga nu mn volgende bakje koffie maar zetten, jullie ook een bakkie??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Ik heb net de reacties van gisteravond nog even doorgelezen en word direct emotioneel. Ik heb wel gedronken, 3 glazen. En wiet gerookt. Ik wilde de vergetelheid in, niets meer voelen, ben daarna ook gaan slapen. Het is de PMS. De vorige maand heb ik in deze fase tegen mijn vriend gezegd dat ik niet verder wilde in de relatie. Ik doe extreme dingen als ik me zo voel. Ik was niet alleen bol, mijn vriend was er. Het moeilijke is wel dat hij zegt: wat jij vandaag, een dag nodig hebt, heb ik elke dag nodig..

Sorry, ik zal volgende maand proberen dit voor te zijn. Bol ik heb een maatje, Ekstertje, zij komt alleen niet meer zoveel op het forum.

Nu even een sigaretje en dan moet ik zo werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Gister niet afgemeld maar wel geslaagd al was het dit keer met moeite.

In de middag weer flink zin in wijn en na stevig "overleg" met mezelf besloten om een keer te drinken!!!

Maar meteen toen ik thuiskwam wist ik: nee, ik doe het niet, ik lust het niet. Waar dat zo vandaan kwam weet ik niet maar ik was er wel erg blij mee.

Misschien toch al een stapje verder in het afkickproces??

Dus vandaag pact:

Geertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers.

Hier heerlijk uitgeslapen, had gisteravond nog de hoop dat ik vanmorgen wakker zou worden en dat de nederlaag van Oranje een boze droom zou blijken te zijn, maar helaas :huh:

Afijn, weten we in ieder geval weer dat het allemaal niet vanzelf komt;)

Ik zie dat bijna de hele 'vroege ochtendploeg' zo langzamerhand al weer naar werk of elders is...

ik ga eerst lekker even een bakje doen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeps, Josje, ik dacht dat jij ook al weg was...

Maarru.. goed dat je je valkuil nu kent, dan kun je er komende maand inderdaad rekening mee houden.

Als ik het goed begrijp gebruikt jouw vriend wel, iedere dag weer???

Dan is het inderdaad meer dan dubbel moeilijk om jouw eigen plan te trekken hoor.

Sterkte..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Borrie:heart::sun:

Josje wat fijn dat je er toch weer bent meis, ik hoop dat je het vol houdt. En het is niet erg dat je even verdoofd wilde zijn hoor, iets wat je jarenlang gedaan hebt is niet zo maar ineens weg. Maar zolang je hier blijft en bezig bent met adb te worden ben je goed bezig.

Voor jou een grote bos :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: van een blije Bol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...