Spring naar bijdragen

Woensdag 16 november 2011


Shahire

Aanbevolen berichten

Ja is beter dan het nieuws van gisteravond met 3-0 :(

Ik kan Veronica niet ontvangen dus via internet geprobeerd, nou dat was dus nix.

Om de 5 minuten 1 minuutje spel ofzo, dus toen maar wat anders gaan doen, tjah en er is geen kroeg in velden of wegen hier te bekennen :(, tjah das aan 1 kant wel een nadeel van mooi buitenaf wonen, al is het een beetje een vervallen boerderijtje. Heb je genoeg te doen als je dan toch geen voetbal kan kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 175
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Eigenlijk nix hoor Borrr, was ff fustratie van gister dat ik geen voetbal kon kijken omdat ik eigenlijk reageerde op Kirk zijn berichtje, omdat hij nix over ons verlies had geschreven Dat had ik nou juist van hem verwacht ;-)

Ik had mezelf ff pauze genomen en er was gewoon weinig berichten hier dus ik dacht ach laat ik ook eens wat schrijven, het journaal bracht ook geen nieuws meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjah of ik heb het gemist hoor, want kon het me niet voorstellen, jij dus ook al niet :)

Eigenlijk wou ik Wil nog sterkte wensen, maarja alles is al geschreven en verwerken zal hij zelf moeten. Zoals zovelen hier dingen uiteindelijk zelf dingen moeten doen alleen de steun is altijd toch wel fijn, maar uiteindelijk moet je het zelf doen net als bv adb te worden.

Maar als je dan hoort dat zoals Jan opeens 7 maanden droog staan heb je weer zoiets van wouw das een tijd. Of anderen die net begonnen zijn en zich door de eerste dagen heen slaan, terwijl ik dat niet nog eens mee wil maken, knap hoor. Ik zou liever pijn hebben dan dat, kan ik beter tegen (behalve kiespijn dan ;) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag mensen,

Ik kom heel onregelmatig op het forum en soms lees ik alleen en probeer van jullie te leren. Dat gebeurt ook, ik lees zoveel waar ik me aan kan optrekken of me in kan herkennen.... :present:

Bij deze dus een grote welgemeende sorry dat ik hier niet standaard ben, dagelijks en voorspelbaar. Mijn baan is intensief en deze week is al drie dagen een ware beproeving.

Ik zat wat terug te lezen, o.a. over de strijd van Josje. Knap dat je gebleven bent! Dat was de directe aanleiding voor mij om me weer eens te melden. Ik heb het moeilijk op het moment, krijg net een email dat mijn begeleider nog even op zich laat wachten. De eenzaamheid slaat met de dag meer toe.......

Straks moet ik naar een vergadering in het midden van het land, dat betekent dat ik tot zeker half 11 vanavond gebeiteld zit. Drinken en rijden gaat nu eenmaal niet samen. Gelukkig kan ik die inzet wel leveren.....

En dan eenmaal thuis maar snel naar bed, dan kan het ook niet mis gaan...

Uhm, ik denk dat de boodschap van dit verhaal is dat ik, zeker na het lezen van Josje's verhaal, denk dat het hoog tjd wordt voor me dat ik een maatje zoek. Iemand die zich kan vinden in minderen. Ik weet niet of ik kan/wil stoppen.

Nou ja, in ieder geval even een berichtje van mij. Ik hoop dat jullie nog een beetje weten wie ik ben. Ik heb me voorgesteld bij wie is wie....

Groetjes,

Beertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je heb "natuurlijk" gelijk das zeker niet OPEENS, was foute uitdrukking van me, ach heb ik wel vaker last van. Maar ik let eigenlijk daar nooit op bij bv onderschriften van mensen, pas als je het dan leest denk je pfff das een tijd, al ben ik hier ook nog maar 1 van de nieuwkomers dus. Aan de andere kant als ik de mensen leest die net begonnen zijn of op zichzelf gestopt zijn net ik ook me petje weer af. Ik geloof dan ook dat het voor mij makkelijker is omdat er malt bier is, anders zou ik me echt geen raad zou weten. Nu moet ik dat ook maar eens leren afbouwen, maar weet niet wat ik dan moet drinken, dus voorlopig dat dus maar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Beertje, het is goed denk ik dan he, dat ook al reageer je niet op het forum, je wel leest. Tenminste denk ik dan, want ik deed dat ook vooral in het begin, zoveel mensen en verhalen, ach en nogsteeds haal ik dingen door elkaar. O ik moet ff weg kom nog terug erop. hou je haaks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel Diesel. Klopt; van het lezen alleen al leer ik op dit moment. En nee... het is geen vorm van voyeurisme :) Sommigen zouden dat best kunnen denken, vrees ik.

Het is gewoon dat ik, eigenlijk met behoorlijke afgunst, lees van en over alle stoppers. En over de moed die iedereen hier opbrengt om op zijn minst er echt wat aan te doen.

Net als ik, maar ik voel me een groentje hier hoor, dat wel.....:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet lastig Hannah. We wandelen graag.

Eigenlijk niet zo goed voor een hond, de trap af.

Steeds een dreun op de voorhand.

Daarom heb ik een kleintje.

maar éénmaal buiten is hij blij.

@ Kirky, geen pet?

Dat geeft altijd wat gezag.

Zo'n mooie Khadaffi of Pinochet pet.

Kijken de kids echt tegen je op.;)

Dagdag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Soothe
Niet lastig Hannah. We wandelen graag.
Eigenlijk niet zo goed voor een hond, de trap af.
Steeds een dreun op de voorhand.
Daarom heb ik een kleintje.
maar éénmaal buiten is hij blij.



Dagdag.quote>


Waarom dan niet dragen met jouw conditie moet dat toch geen probleem geven ?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Diesel, een flut conditie heb ik.

Ook COPD.

Hij weegt wel 12 kilo hoor en dan 6 trappen.

Ook werk het beest voor geen meter mee.

Toen mijn vorige hond (Scottish Terrier) ziek werd

moest ik tillen.

Dat valt niet mee voor zo'n ongetraind type.

En mijn levensstijl heeft ook zijn sporen nagelaten.

Een kneus ben ik.:angry:

Ga goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag saam,

vanochtend rijles gehad,

het ging goed!

Ik ga nog een paar keer

lessen en dan ga ik weer in mijn

eentje de snelweg op.

Vanmiddag een nare confrontatie

gehad, heel naar.

Ik zit er nog een beetje van bij te komen,

Maar goed, dat heb ik ook weer gehad,

zo moet ik maar denken.

Soms is het beter niet te lang ergens

bij stil te staan.

Laat dat nu net niet mijn sterkste kant zijn?

Enfin, hier branden de kaarsjes,

de kachel aan en een bakkie troost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...