-
Aantal bijdragen
7.514 -
Geregistreerd
-
Laatst bezocht
-
Gewonnen dagen
44
Soort bijdrage
Profielen
Forums
Kalender
Alles door Jannigje geplaatst
-
Maandag 18 oktober 2021
discussie antwoordde op een renaldo61 van Jannigje in Ditjes, datjes & dagdraad
Ja inderdaad. -
Maandag 18 oktober 2021
discussie antwoordde op een renaldo61 van Jannigje in Ditjes, datjes & dagdraad
-
Maandag 18 oktober 2021
discussie antwoordde op een renaldo61 van Jannigje in Ditjes, datjes & dagdraad
Wat je schrijft is héél herkenbaar voor mij en je hebt gelijk. Je kunt (en ik kan) je niet onttrekken aan de realiteit, althans in mijn optiek. Want hoe moet je dan leven? Bij Elke kinderwagen een blokje om? Iedere zwangere vrouw ontwijken? Etc. Dat is geen leven. Het doet pijn, het is verdrietig, voor jou, voor mij. En tegelijkertijd is er de vreugde, de rijkdom bij heel veel anderen. En gunnen van het geluk aan anderen en zelf het gemis voelen blijken ook samen te kunnen gaan is mijn ervaring. Maar soms vind ik dat heel moeilijk en soms niet zo. . -
Ik ben iemand met zeer uiteenlopende problemen
discussie antwoordde op een renaldo61 van Jannigje in Wie is wie?
Verdrietig nieuws Claudius , of het door de drank kwam of zelfgekozen is. In beide gevallen vind ik het triest, het lijkt me ook zo vreselijk eenzaam. -
Trigonimé
-
Dan wachten we nog even.
-
Ja, maar dit is @knakkerhumor, toch? Een omdenkvraag.
-
zaterdag 16 oktober 2021
discussie antwoordde op een ikkanhet van Jannigje in Ditjes, datjes & dagdraad
Dank je. Ik ben er oom echt heel blij mee. Gisteren kwam een vrij grote hond opmij afrennen, maar ik heb een beetje “honds” leren begrijpen, dus ik zag de kwispelende staart. (zou me vroeger niet opgevallen zijn denk ik) Ah, spelen? Nieuwsgierig? Maar in ieder geval niet bedreigend. Dat is zo fijn! Ik ga steeds meer ontspannen wandelen. -
Dit is vast goed denk ik, gezien het gezegde “het jeukt als de neten”. Maar ik ben niet de goede ezel voor het antwoord.
-
zaterdag 16 oktober 2021
discussie antwoordde op een ikkanhet van Jannigje in Ditjes, datjes & dagdraad
Heb jij iemand in de buurt die een hond/honden heeft? Ik was ook altijd bang voor honden, door slechte ervaringen vroeger. Ik durfde ook bijna niet meer te gaan wandelen. Maar een vriendin kreeg 2 grote honden, en tot mijn eigen verbazing ben ik dikke maatjes geworden met allebei. Dat heeft wel even geduurd overigens, maar het is wel gelukt. Én bovendien ben ik nu een stuk minder bang voor andere honden. -
67,5
-
Vrijdag 15 oktober 2021
discussie antwoordde op een renaldo61 van Jannigje in Ditjes, datjes & dagdraad
Wat is er mis met het hondje van @Claudius? -
Vrijdag 15 oktober 2021
discussie antwoordde op een renaldo61 van Jannigje in Ditjes, datjes & dagdraad
Ik heb het verbeterd -
Vrijdag 15 oktober 2021
discussie antwoordde op een renaldo61 van Jannigje in Ditjes, datjes & dagdraad
Ik begrijp sowieso de discussie niet . Iets zinnigs heb ik dan ook niet toe te voegen Welterusten voor straks dan maar. -
Vrijdag 15 oktober 2021
discussie antwoordde op een renaldo61 van Jannigje in Ditjes, datjes & dagdraad
Goedenavond. -
Ja! Het was een ojaa! Even opgezocht, kon het niet laten.
-
Jan janszn Piet pieterszn o.i.D.? Zal wel niet. Het wordt inderdaad een ójaa.
-
Donderdag 14 oktober 2021
discussie antwoordde op een renaldo61 van Jannigje in Ditjes, datjes & dagdraad
Omdat ik vaak obstipatie heb als ik op vakantie ben heb ik ooit eens een “natuurlijk “ middel gebruikt om mijn stoelgang op gang te houden cq te bevorderen. Ik moest er een paar dagen voor het begin van de reis beginnen. Slecht idee!! Ik kreeg al diarree voor ik ook maar iets in het desbetreffende land had gegeten of gedronken. En toen moest de reis nog beginnen. I.v.M. De aanwezige kinderen zal ik er verder niet over uitweiden. -
Ik ben iemand met zeer uiteenlopende problemen
discussie antwoordde op een renaldo61 van Jannigje in Wie is wie?
Dat betwijfel ik ten zeerste, want volgens mij lukt dat niet. Voor even misschien maar op de lange termijn niet. -
Donderdag 14 oktober 2021
discussie antwoordde op een renaldo61 van Jannigje in Ditjes, datjes & dagdraad
Nou ja dat voorzag ik ook denk ik. Maar die afgang hè, dat verdroeg ik niet. Dat zegt wel iets over het streng zijn voor mijzelf of misschien eerder mijn angst dat anderen mij zouden veroordelen, want dat zou natúúrlijk gebeuren. -
Donderdag 14 oktober 2021
discussie antwoordde op een renaldo61 van Jannigje in Ditjes, datjes & dagdraad
Cola was het wondermiddel tijdens verre (groeps)reizen. Bijna iedereen kreeg de zo goed als onvermijdelijke maag- en darmklachten en dan werkte cola het beste. (Naast of ipv de norit en Imodium) -
Donderdag 14 oktober 2021
discussie antwoordde op een renaldo61 van Jannigje in Ditjes, datjes & dagdraad
Goedemiddag. Prachtige foto’s @Yana, zelfs ik zou op deze manier wel wakker willen worden. De ochtend zou gemakkelijker beginnen. Ik stopte ook omdat zich een zeer goede reden aandiende @Kohtje, mijn gezondheid bleek voor mij geen afdoende reden te zijn, erg eigenlijk. Wat dapper dat je al 2 maanden gestopt bent! Toen ik stopte heb ik het niemand verteld, want stel je voor dat het me niet zou lukken! Dat vond ik voor mijzelf dan zo’n afgang. Dat had wel tot gevolg dat ik ook geen steun kreeg natuurlijk. Een collega die ook stopte riep het zowat van de daken: kijk eens ik stop met roken! Iédereen steunde hem, zel dat hij goed bezig was ed. Daar benijdde ik hem wel om, maar ja, eigen schuld. Ik heb dat veel te vaak gedaan: alleen, geen steun vragen. Dat probeer ik nu wel anders te doen. -
Woensdag 13 oktober 2021
discussie antwoordde op een renaldo61 van Jannigje in Ditjes, datjes & dagdraad
Nou zeg, dat klinkt helemaal niet goed. Ik ken het niet maar van wat is gelezen heb schrik ik. Ik zou het ook niet doen @Cleo66. Maar ik zit nog op de draad van gisteren dus misschien is dit allang mosterd na de maaltijd. -
Asfalt monster
