Klassement
Populaire bijdragen
Inhoud met de hoogste waardering op 02-06-26 in Berichten tonen
-
6 punten
-
Dinsdag 2 juni 2026
Reacher en 3 anderen reageerde op bumperjim voor een discussie
Het is het seizoen dat de braamstruiken en andere struiken hier en daar per ongeluk over het pad beginnen te groeien. Daar stop je natuurlijk niet voor, dus je ratst er doorheen en komt dan als een bloedend rund thuis (de onderarmen en een beetje de benen). Extra afzien π€ͺ Ik kom vaak dieren tegen. Vorige week een ree op het pad, heel dichtbij. Wilde zwijnen, slangen... En een keer een vos die verstrooid midden op het pad bleef staan. "Kssst!" zei ik en hij luisterde beter dan mn hond die ook vaak in de weg staat ππ»4 punten -
Dinsdag 2 juni 2026
Reacher en 2 anderen reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Nachtpact: Q Musashi Reacher. kaatje πΊ3 punten -
Wie missen we al een tijdje?
Mormel en 2 anderen reageerde op Jannigje voor een discussie
Ah, dankjewel lieve @Quinn. Toeval bestaat niet, ik wilde net weer even op de site kijken of ik nog iets tegen zou komen van bekende mensen en misschien even aan kon haken. Jullie zijn altijd ergens aanwezig in mij, soms wat verder weg, dan weer dichterbij. En dan is het eerste wat ik zie dit lieve plaatje, van jou. En dat ontroert me zo, dankjewel. Ik voel me een beetje alleen, onzichtbaar, er niet echt bij horend. Dat gevoel zit Γn mijzelf dat weet ik. En dan jouw berichtje π©·π3 punten -
Dinsdag 2 juni 2026
Reacher' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Musashi voor een discussie
Nachtpact: Q Musashi2 punten -
Draadje van Kaatje πΊ
spirit' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Wel gelukkig heel goed contact met me ex man eigenlijk nog steeds me beste vriend als er wat is bel ik hem2 punten -
Dinsdag 2 juni 2026
spirit' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Quinn voor een discussie
Liever een helicopter. Beetje hyper. Bord vrijwel leeg. En nou zalig in de stromende regen buiten.2 punten -
Dinsdag 2 juni 2026
lady jane' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Quinn voor een discussie
Straks een gesprek met psych over hoe verder. DAGPACT: Yvonne MaryArt kaatje πΊ Quinn2 punten -
Hoeft toch niet? Als er ergens steun moet zijn voor jou dan is het hier.1 punt
-
Dinsdag 2 juni 2026
Reacher reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Pff ik ook maar eerlijk me naam op schrijven op het navhrpackt duurde langer dan normaal1 punt -
Dinsdag 2 juni 2026
Reacher reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Oja het leuke vandaag waren de grapjes hier om mijn wandel afspraak . Was ook hilarisch π€£ pfff ben weer even klaar hoor1 punt -
Dinsdag 2 juni 2026
Kaatjemama reageerde op Reacher voor een discussie
Niet kokend water trouwens. Echt alleen maar heet uit de kraan.1 punt -
Ach balen Larissa. Ik snap dat je teleurgesteld bent. Maar ik denk wel dat je er nu heel snel bij bent om dit om te buigen. Heb je het nu weggegooid? Sterkte!!1 punt
-
1 punt
-
Nachtpact: Q Musashi Reacher. Leuke dingen van vandaag Q zijn vrijheid steeds meer terug. Absoluut.1 punt
-
Draadje van Kaatje πΊ
Kaatjemama reageerde op spirit voor een discussie
Ben ook erg blij met mijn trouwe viervoeter. Altijd honden gehad. 2 golden retrievers en dan nu een blonde labrador. Hou je haaks @Kaatjemama. Helaas nu geen tijd om te appen, maar denk aan je π€1 punt -
1 punt
-
1 punt
-
Draadje van Kaatje πΊ
Quinn reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Zeker mag je blij zijn met je zelf flnke stappen Oja heb vroeger ook nog een andere hond gehad een border collie zo lief beest.1 punt -
En je eigen aandeel? Want dat is het enige waar je kunt werken tenslotte. Trouwens, mooi hart was dat bij @Reacher1 punt
-
Draadje van Kaatje πΊ
Quinn reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Weet je verhaal niet maar snel dat je er hard naar toe heb gewerkt als ik je zo lees . super blij voor je1 punt -
Ja, ik ben er stapel idioot blij mee vanavond. Valt verder niet op, denk ik.1 punt
-
Draadje van Kaatje πΊ
Kaatjemama reageerde op spirit voor een discussie
Hou je haaks @Kaatjemama. Ik geef je groot gelijk dat je je dochter niet meegeeft als hij aangeschoten is en dan ook nog eens rijden. Begin januari heb ik iets soortgelijks met mijn vriend meegemaakt. Flink aangeschoten het huis verlaten. Ik kon hem niet thuishouden en hij was niet meer voor reden vatbaar. Hij is naar een vriend gegaan, wat nog een half uur rijden was. Niet meer te bereiken. Wat heb ik in angst gezeten. Ben de avond wel doorgekomen maar je moet niet weten hoe. Ik ben uiteindelijk maar gaan slapen. De volgende ochtend om 5 uur was hij thuis. Hoe hij thuisgekomen is weet hij zelf niet meer. Onderweg in de bus even wat geslapen en toen weer door. Hij heeft geluk gehad. Voor hetzelfde geld had het goed mis kunnen gaan met alle gevolgen van dien. Wat heb ik een hekel aan hem, als hij dronken is. Gelukkig beseft hij dit nu wel. Hou jezelf overeind meis. Met dronken mensen valt niet te praten. Soms beseffen ze ook niet wat ze een ander aandoen.1 punt -
Draadje van Kaatje πΊ
Quinn reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Ze is een pikenees kruising chihuahua ze is aangeschaft als maatje voor me zoon met een autisme1 punt -
Well, je weet waar je steun kunt krijgen. Goed dat je het herkent trouwens. En nee, de reis lost problemen niet op. Maar het laat je er misschien wel anders maar kijken.1 punt
-
Het is inderdaad beide. Maar ze hebben een plan voor me gemaakt om het rustig op te bouwen, dat naar huis gaan. Steeds een beetje erbij.1 punt
-
Dinsdag 2 juni 2026
Quinn reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Ja vond er best aardig maar me leven is al heftig genoeg vindt beetje lachen er belangrijk. Ik vindt wel iemand1 punt -
Dinsdag 2 juni 2026
Kaatjemama reageerde op Quinn voor een discussie
@Kaatjemama maar je hebt wel iets nieuws gedaan. Good for you! En dat deze mevrouw geen wandelmaatje wordt, zegt niets over een volgende poging.1 punt -
Dinsdag 2 juni 2026
spirit reageerde op Kaatjemama voor een discussie
π€£π€£nou @Quinnje krijgt me ing aan het lachen vandaag want die mevrouw weet denk ik niet wat humor betekent π€·πΌββοΈ denk niet echt voor herhaling vatbaar.en zeker geen bloemen of chocola waard π€£1 punt -
Sorry @lady jane mijn romantische geest ging met me op de hobbel.1 punt
-
Dinsdag 2 juni 2026
Kaatjemama reageerde op lady jane voor een discussie
ben ik nou gek of jullie? Ik begreep een wandel afspraak met iemand online geregeld niet een liefdesdate toch? Kan ook zo maar een frummer van hier zijn he. Kletsnat geregend net, maar nu klaar voor de Zverev match tegen Jodar. May the best man win.1 punt -
Juist wel, wandelen in de regen met je date! Kletsnat regenen, dan krijgt 1 van beide het koud en dan warmzoenen. Recept uit de oude doos.1 punt
-
Voor wandelen is het niet zo'n beste dag met die regen maar koffie met taart is natuurlijk ook gezellig. En daarna een pannenkoek. Bloemen mee op een date lijkt me ook niet zo geslaagd. Loop je te sjouwen met zo'n bos verleppende bloemen in cellofaan. Buiten in de natuur of in de tuin zie ik ze liever. Dus beter een paar bollen mee. En dan kijken of die bloemen en de liefde later opbloeien.1 punt
-
Dinsdag 2 juni 2026
spirit reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Ga nu wandelen met een vrouw via internet lijk wel weer 20 jaar en of ik een eerste date heb. Zo zenuwachtig π€£π€£1 punt -
Goedemorgen allemaal Ontbijt ; zelfgemaakte amandelmelk, brinta, blauwe bessen, banaan, kokosrasp en lijnzaad Ochtendgym Nu ; koffie plus zelfgebakken appelmuffin Straks' Naar de biowinkel (dochter ook een pakket brengen) Daarna brengt vriend mij naar vriendin. Wandelen en ergens lunchen was de planning Maar ze voorspellen veel regen, dus we zien wel Vriend zorgt intussen voor het hondje Is echt wel een lieverd hoor π₯°1 punt
-
1 punt
-
1 punt
-
Sterkte @stroumfke en begin alvast met afbouwen hΓ¨ πͺπ»πͺπ»πͺπ»1 punt
-
Wow @Quinn heb je de hele nacht staan tafel dekken? Hier goed geslapen. Gisteravind gemountainbiked omdat het kon en vervolgens Geen biertje genomen. Daardoor nu alweer wakker en niet mn "hoofd in de kont" zoals de Fransen dat zo plastisch zeggen.1 punt
-
Het wordt weer een latertje bij Roland Garros. Ik weet niet hoe lang ik nog blijf kijken.1 punt
-
Maandag 1 juni 2026
spirit reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Nachtpact: Quinn Reacher kaatje πΊ ik hoop het ook @Quinn Leuke ding van vandaag me zoon wilde een verse ananas bij de bbq vandaag dus ik op zoek naar een rijpe ananas voor zoonlief en gelukt blij dankbaar was hij met zβn ananas π1 punt -
Nachtpact: Quinn Reacher Leuke dingen van vandaag: Ik weet niet hoe ze het voor elkaar kregen maar een uur geleden kon ik alsnog de juiste inhalor tegen acute benauwdheid bij de apotheek automaat ophalen. Achter de schermen hard gewerkt door de assistent van de huisarts en de apotheek. Terwijl ik dacht dat ze niets hadden gemerkt van mijn angst bij de apotheek toen ik de verkeerde meekreeg.1 punt
-
Maandag 1 juni 2026
spirit reageerde op Kaatjemama voor een discussie
@spiritzit je niet mee π₯rustig aan en sterkte hoop dat ze je gauw kunnen helpen. vandaag heb ik een theetje gedronken bij me zoon was bij zβn vader vertelde dat het niet goed gaat op school en waarschijnlijk het jaar niet haalt.goed dat hij me in vertrouwen neemt maar helaas wel te laat. hier kwa eten de bbq aangestoken en de kids en jongste lekker in zwembadje en heb ook nog wat gegeten gaat beter nog wel soort van steen in me maag gevoel. Morgen een afspraak staan om te gaan wandelen met een vrouw van internet via een vriendinnen Facebook app liefst merk ik aan me zelf liefst kruip ik onder me deken op me bank en helemaal niets . Maar ja je moet door gaan met alles.1 punt -
Tis geen bijtert, maar de tent bewaken doet ze erg goed. Mooie zware blaf zit erin. Grommen doet ze ook prachtig, het soort geluid dat je graag in je uitlaat zou hebben.1 punt
-
Draadje van Kaatje πΊ
spirit reageerde op Kaatjemama voor een discussie
het was een weekend vol buikpijn.en misselijkheid. heb eergister en gister de hele dag niets gezegd dr over gewoon geen energie voor de confrontatie. we zijn naar strand geweest wezen wandelen en koffie gedronken. moest echt even na denken. Anders wordt ik alleen maar kwaad en dat heeft geen zin. wat hou ik veel van deze man ongelofelijk π₯Ή We zaten een in de avond serie te kijken. En heb hem stop gezet ben ik in huilen uitgebarsten en en gevraagd of hij door heeft wat het allemaal met mij doet de misselijkheid de buikpijn de leugens horen En gezegd dat hij in de fout is gegaan. En als er een fles er nog is of hij hem please wil weg gooien . hij ontkende niet dit keer nog even erover gehad hoe de toekomst eruit ziet als hij blijft permanent gaat drinken. Geen huis geen vrouw geen kind. Dit was geen dreigement maar een herinnering van hoe het was .en zal zijn. daar was hij zicht van beust zegt hij gaat hem nooit meer gebeuren. En zegt dat hij echt gelukkig zo is1 punt -
Dank je @marlies1989 Ik snap het wel. Ik ben toen niet al te leuk weggebleven als Toos. Er was een soort conflict, geen idee meer waarover, maar ik was erg uit mijn doen. Dacht toen ook ik heb niet nog meer gedoe nodig. Het was me even teveel en had afstand nodig. Sorry daar voor, want ik heb hier veel steun gehad.1 punt
-
In de lucht zijn de vogels beter af dan in de hand, dus wat mij betreft wordt het: beter 10 vogels in de lucht dan 1 in de hand.1 punt
-
normaal zou ik gisteren gedronken hebben voor mijn bezoekje aan mijn mama maar ik heb da ni gedaan normaal zou ik deze namiddag en avond drinken maar ik ga dat niet doen vandaag drink ik niet1 punt
