Klassement
Populaire bijdragen
Inhoud met de hoogste waardering op 09-05-26 in Berichten tonen
-
Goedemiddag frummers. Even uitpuffen... en weer eens een bakje neerzetten hier. Ik heb niets bijgelezen de afgelopen dagen, alleen vandaag even doorgekeken... en don't worry, onkruid vergaat niet. Ik had inderdaad de kleinkinderen te logeren. Maandag gekomen, gisteravond zijn ze weer opgehaald. Het was heeeeeel gezellig, maar ja, ben geen 20 meer, dus behoorlijk afgedraakd en aan mijn eindje. Vandaag boven de boel weer in oorspronkelijke staat teruggebracht, de was gedaan en noem maar op. Ook weer een lading boodschappen want ik denk dat morgen de hele bubs wel weer langs zal komen. Goed, ik ben een gezegend mens, dat realiseer ik me dan wel. Een bakje, dan nog even in de tuin aan de slag. Ach @bolletje, wat verdrietig... Ja, 18 jaar is een heel heel mooie leeftijd voor een hondekind, maar pffff, sterkte meis. Hoe gaat het met @Marjolijn, hopelijk toch aan het opknappen nu weer??? @Quinn thuis, fijn. En morgen ga je je zoon zien, best wel weer heel spannend denk ik. Ik hoop dat het een mooi weerzien zal zijn... Ja @Rosee, bizar hรจ, hoe het ene dier als kind wordt behandeld en en andere totaal geen recht op een mooie leven heeft (om het maar even netjes uit te drukken). Zo, en dan nu de tuin in, eerst even een uurtje nog wat rommelen daar en dan hopelijk nog even genieten van het lekkere weer... Lieve luitjes, ik ben er weer helemaal hoor.6 punten
-
Dat lijkt me verkeerd om. Want mocht dit je niet lukken, dan kun je volgens mij juist heel veel steun en hulp en vriendschap hier krijgen. Je hoeft het alleen maar aan te nemen.3 punten
-
Zaterdag 9 mei 2026
spirit' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op lady jane voor een discussie
Het is strandweer @rapilos vanaf morgen koeler weer, geschikter voor al jouw klussen en je bent pensionada! Hup in het hier en nu, met de hond lekker strandwandelen. fijne dag!2 punten -
Het schok moment reklames ect
Kaatjemama' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op lady jane voor een discussie
prima toch Kaatje? De wereld gaat gewoon door en wij drinken niet meer. Meer is het niet. Je hersens geven even een shock-impuls en de gedachte erna is, nooit meer, of gelukkig ikke niet meer. De gedachtes veranderen naarmate jouw proces verder is. Toen ik zwanger was zag ik ook veel meer zwangeren dan nu ik oud ben. Nu zie ik meer mensen tobben met lopen, scootmobiels en erger. En de gedachte erna is meteen; dankbaar dat ik zover (nog) niet ben. Gedachtes komen en gaan gelukkig ook weer snel. Miljoenen hebben we er. We hoeven er helemaal niks mee. Maar even daardoor stilstaan bij hoe je ervoor staat is wel goed. ff de balans opmaken. Bijsturen als je anders wilt leven. Soms brengt nuchter- en helderheid ineens een moment van iets nieuws willen/kunnen/gaan doen!2 punten -
Vrijdag 8 mei 2026
Hadocque' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Lonster1 voor een discussie
Ben benieuwd hoe dat smaakte.2 punten -
Voortgangsgesprek. Ik had het voorbereid. Stoppen met drinken: check. Houden aan voorgeschreven medicatie: check. Inzetten en mezelf tonen bij therapie: check. Houden aan afspraken: check. Werken aan eetpatroon: ik werk eraan. Slaapritme: minimaal, maar ik ben het gewend. Wat denk ik zelf? Ben ik klaar om het zelf te doen? Om de wereld weer aan te kijken? Er lijkt maar รฉรฉn goed antwoord; natuurlijk ben ik dat. Maar het antwoord is dat ik het niet weet. Hier is het een beschermde, relatief veilige omgeving. Buiten staan de verleidingen zomaar voor de deur, als ik ze niet eerst al opzoek. Om nog maar te zwijgen over het gemak waarmee een storm opsteekt, alles wat een trigger kan zijn, zomaar ineens. Maar ik ben geen exotisch dierentuinbeestje dat tegen elke prijs beschermd moet worden en waarvoor uit alle macht de vijanden worden geruimd. Ik ben Quinn en ik ben volwassen. En ja, ik heb een rugzak vol gezeik, problematiek en vage labels. Maar ik heb ook een rugzak vol gereedschap, een telefoon vol hulplijnen en de beste vrienden van de wereld. Zelf doen, maar niet alleen. In de afgelopen maanden (zo kort nog maar?) heb ik meer van mezelf prijs gegeven dan in alle jaren daarvoor. Ook, maar niet alleen, aan mezelf. Jezelf beter leren kennen, betekent ook je valkuilen beter herkennen. Als je mensen dichterbij laat komen, zijn ze er ook om je meteen te helpen. Ben ik er klaar voor? Nu? Nee. Maar wel bijna, ik werk eraan, ik werk ernaartoe. Wacht maar, ik kom eraan.2 punten
-
Zaterdag 9 mei 2026
Quinn reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Gaat goed hertog 0.0 en een goede band leuke ding van vandaag is dat ik net een man een mini wijntje in zag schenken hij moet vast rijden. Trots gevoel op me zelf dat gevecht heb ik nu niet1 punt -
Zaterdag 9 mei 2026
Quinn reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Dank je @Quinn ben op een feestje1 punt -
Prima geslaagd. En nog kleren gekocht ook.1 punt
-
Nachtpact Reacher Quinn Leuke dingen? De Stad in om te winkelen, grijnzz1 punt
-
Toch weer kompleter met Yvonne erbij he. Ik heb nog heerlijk en paar uur kunnen lezen, dutten en genieten in het zonnetje aan zee. De aqnhouder wint, of nog beter, mn geduld beloond. Nu weer via omweg op huis aan, maar ik beschouw dit alvast als mn moederdag.1 punt
-
Ben niet naar het strand geweest @lady jane Geen tijd voor, wel naar een losloopgebied hier in de buurt Gesprek gehad met een oude buurvrouw van wie man pas overleden was Ja ook hier een beetje bewolkt nu1 punt
-
Facebook heb ik niet, maar heb gemaild.1 punt
-
Tweede bord Brinta op en zo Stad in. Want morgen moet het er wel een beetje prettig uitzien.1 punt
-
Hard werken vandaag. Maar dat is leuk, dus leuke dag. ๐ Dagpact: MaryArt Marjolijn renaldo61๐ kaatje ๐บ Quinn Reacher1 punt
-
Haha, dat is precies wat ik ook altijd denk, als ik mijn tas inpak, als ik de deur op slot draai en op pad ga. Waarom doe ik mezelf dit aan. Waarom blijf ik niet gewoon thuis.1 punt
-
Dat heb ik ook standaard voorafgaand aan een vakantie. Voor mij is dan de uitdaging om te bedenken dat het vast wel goed komt, en dat die twijfels er blijkbaar bij horen. Beetje afleiding zoeken want het meegaan in al dat tobben is zo vermoeiend (en ergerlijk / embetant)1 punt
-
Goedemorgen, ik wil van alles typen maar het komt niet goed op papier. Iets over jou hondje @bolletjebolletje, wat bemoedigende woorden en wat over de leeftijd, 18 jaar, dat is wel flink oud, werkt voor de rest alles nog wel? Wij lieten vroeger als een kind een oud hondje uit, van een oud opaatje in de straat, die was ergens in de 20.. Die wist het rondje uit zijn hoofd, hij was al wat doof en wat blind maar hij wist precies, wanneer het rondje door de helft was en we weer terug gingen. Dan liep hij 2x zo hard ๐ซก๐1 punt
-
Wat naar Bolletje. Hopelijk gaat het allemaal lukken. onder de riem. Ik begrijp jou helemaal hoor Bolletje, maar wat ik altijd zo gek vind is het onderscheid tussen huisdieren en dieren in de bio-industrie. Voor een hond wordt er een neuroloog bijgehaald, maar een varken in de bio-industrie gaat door een hel. Zal het wel nooit snappen.1 punt
-
Goeie morgen, Het gaat niet goed met een van m'n hondjes. Ze is bijna 18 en het lopen gaat slecht. Eten en drinken gaat nog steeds wel. Maandag word ik gebeld door een neuroloog van het dierenziekenhuis en dan maar kijken hoe nu verder. Dan is het klote dat ik er alleen voor sta.1 punt
-
Draadje van Kaatje ๐บ
lady jane reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Ja zeker wel maar me gevoel is wel veranderd het is van ik moet dit doen naar ik wil dit doen gegaan en bij jou ?1 punt -
De Stier had een hyperactieve dag in de badkamer dus ik heb vanavond gekookt. Linke soep want ik kan helemaal niet goed koken ๐ Rijst uit de rijstkoker, daar kan weinig aan fout (nou ja, 2 dingen: of te veel water erbij, of te weinig). Dan chinese kool met ui roerbakken met wat maggi en een bult gefrituurde knoflook uit een potje. En dan de visfilet die houdbaar was tot vandaag (niet dat wij ons iets van zo'n datum aantrekken zolang hij niet overduidelijk stinkt), in stukjes in een plastic zakje met bloem en aromaatje en dille, goed schudden dat alle stukjes vis helemaal toppie zijn en dan in de pan. Serveren met vissaus en tobasco. "De vis beter aanbakken de volgende keer" zei de Stier ogenblikkelijk want die geeft nooit zomaar 10 punten voor de moeite. OK Stier en de rest? De rest kan ermee door. Yayy! ๐คช1 punt
-
Vrijdag 8 mei 2026
lady jane reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Ja het gaat hard ineens durf nu naar een half jaar te kijken ๐๐ฅฐ1 punt
