jowan Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 Goedemorgen allemaal, Fijne dag, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 Morning! Dagpact: jowan Billy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 Goedemorgen frummers. Iedereen aan het uitslapen, jeetje. Hier al een elfstedentochtrijder uitgezwaaid, en een harde werker die vindt ook vandaag te moeten werken. De rest ligt ook nog op één oor (gelukkig).... Koffie en thee staan uiteraard klaar Buiten is het vriendelijk windstil en licht bewolkt. Binnen nu even heerlijk stil met een kopje thee nog even mijmeren.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 Goeiesmorges een prachtige dag toegewenst iedereen Ik ga nog even proberen te slapen Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 Goedemorgen Ik ga ff een boke eten! Me hungry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 Ik neem nog een bakje thee... even lekker rustig nog hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 5 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 Wil je wat reuring, dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 Nee hoor jowan, ik vind het prima, geniet van het geluid van de stilte en de vogeltjes dat nu naar binnen komt. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 T is ne cracker geworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 Geen vogelgeluiden hier. Denk dat die ook nog slapen. Meneer schildpad is wel op weg naar buiten. Oei toch niet...hij heeft zich omgedraaid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 Goedemorgen. Vele vogelgeluiden hier. Maar we gaan zo opruimen en vertrekken helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 (bewerkt) Goeie morgen kanjers Voor iedereen een pinkstercadeautje 5 juni 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 (bewerkt) Een cadeautje! Yes! Wat is het? Wat is het? Een nuchtere dag? Dagpact jowan Billy Nadia Heb een mooie dag, allemaal! 5 juni 2017 bewerkt door Nadia Oeps, in alle opwinding over de cadeautjes per ongeluk Billy eraf gegooid. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 Pak maar eens uit Nad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 Goede ochtend. Zaterdagmiddag m'n bed ingekropen met ineens hoge koorts en pas gisteren in de namiddag weer op. Nu gaat het weer goed, beetje uitgeput gevoel nog, maar weer in staat om me aan te melden voor het dagpact. Dagpact jowan Nadia Kohtje Zo, en nu op weg naar een dagcamping om een tent uit te proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 Goedemorgen. Maar even Billy er weer tussen gezet. Dagpact jowan Billy Nadia Kohtje Lars fleurtje, Sita2, billy1981 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 Goedemorgen, trouwens. Op logeeradres en daarom niet de vertrouwde routine van eerst koffie, daarna forum. Zo'n apparaat is langzamer dan water koken voor 1 kopje. Is het te merken? Cadeautje pak ik vanavond uit, Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 5 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 Hee, Lars! Ik wist het wel!! Fijn je weer te zien. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 Goedemorgen, gelukkig nog een zonnetje, wel weer lange dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 LARSKE!!!!! Rap wa kuskes voordat da jaloers kieke wakker wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 *steekt tong uit naar Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 Ik ben met de cola en Lars weg.. Ge moet echt wa rapper uit uwe nest komen Reacher.. De bokes zijn ook al op. Da komt er van Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 Doe maar rustig aan kohtje..goed dat je je al iets beter voelt maar op tijd en stond bijkomen.jonge bloem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 Oeeee cadeautje van bolletje! me like! Ik hoop op nieuwe schoenen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden