Spring naar bijdragen

Maandag, 5 juni 2017


jowan

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei NBW:

hmm dat gaat alleen over privacy info,... niet hoe je daadwerkelijk HIER je account verwijderd. Thanks anyways.

 

Hiervoor moet je een verzoek aan de moderator sturen. Dat staat er wel degelijk.

Via de functie nieuw bericht maken (klik op het envelopje bovenaan de pagina).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei NBW:

Ook raar,.. dat je zelf je account niet kunt deleten maar het een mod moet vragen,.. nahja,.. het zij zo.... bijna verlost van dit forum

Niet zo raar als je bedenkt dat dat het nog een heleboel handmatig werk is, wat dus niet met een simpele druk op de knop kan, zoals je in dat eerder gelinkte bericht ook kunt lezen.

Overigens begreep ik uit een eerder bericht van jou dat alles nu goed met je gaat. Houden zo, en fijn je een beetje gekend te mogen hebben!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sluit me bij Basta aan: wat een fijn forum is dit.
Beetje veel geliked dit keer. Hoppa, ff zin in :P

Waarom alles willen deleten (Jet) ? Je bent, je bestaat. Het zal steeds gewoner worden dat ergens-ooit-iemand je naleest: so what?  :blush:
Brengt ons dichter bij elkaar... je weet nooit of iemand nog iets aan jouw woorden-jouw ervaringen heeft ooit . (Zo bijzonder voel ik mezelf niet.... (denk ik)  ik lees veel en lees dan dingen die ik zelf ook had kunnen schrijven... is dat allemaal zo erg belangrijk? ach amper. Wat ik schrijf over anderen, ja, dan is het wel wat anders. Ook hier kunnen maatstaven verschillen maar je eigen geweten en Zelf staan voorop!) Wees je bewust van de (kleine) doch belangrijke rol die je mogelijk hebt voor anderen!!  ;):heart:

Fleurtje: nadenken over verzet...: doe je enkel wanneer je daar last van hebt zelf. Dan ga je bv dikke boeken lezen (en kwaad zijn) of een opleiding doen... haha en uiteindelijk word je echt niet gelukkiger dan anderen hoor: hooguit kom je er via omwegen achter dat anderen het op hun manier ook moeilijk hebben in dit leven. Mij maakt het nederiger. Ik merk ook dat het ouder worden erbij helpt. Iets van mijn opstandigheid blijft (soort van verzet) en ik ga dat beter begrijpen van mijzelf. Erin kiezen: niet te individueel te willen zijn... wel onafhankelijk tot op zekere hoogte en alles-alles mag mij toekomen, zonder dat ik te zelfzuchtig of ego word. Brr katholiek meisje he....

Nee hoor, zo integer ben ik niet (Basta). Ik probeer het wel. Dat is herkend, mooi. Maar veel staat/valt er door juist ook je zwakke kanten te zien en mee te nemen.
(en vermoeiend is dat ook, haha) Tijd om te gaan slapen.

Slaap goed mensen! Take good care of your self!! Kan niet vaak genoeg gezegd worden   :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AHA :-) Dank Bob.

Meld me droog af. Ik kreeg het gisteravond en nacht nog even flink voor me kiezen. Eerst een migraine achtige aanval en vervolgens toen die gezakt was en iedereen sliep midden in de nacht weer een aanval. Zag scheel van de pijn. Nieuwe dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...