jowan Geplaatst 25 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2017 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2017 Goedemorgen allemaal Ik doe ook weer eens mee. Dagpact: jowan Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 25 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2017 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2017 Goedemorgen op deze voor mij rustige Hemelvaartsdag. Vanmiddag wandeling maken met medebewoner en hondje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2017 Gaat met mijn zoon inmiddels wat beter in ziekenhuis. Heeft nog wel veel last van de naweeën van de ruggenprik. Kan daardoor nog niet goed lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2017 Prachtig weer buiten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2017 Goedemorgen frummers. Inderdaad prachtig weer buiten. En geen verkeersgeluiden, ook nog geen grasmaaiers, schuur- en zaagmachines, alleen de vogels .... Binnen staan koffie en thee inmiddels klaar. Fijn dat het wat beter gaat met jouw zoon Suiker, en ik hoop voor hem dat de gevolgen van de ruggenprik nu ook ook snel zullen verdwijnen... Lekker genieten van de dag en ik wens je een fijne wandeling. ik weet niet hóe warm het wordt, maar als Odi bij echte hitte maar zoveel mogelijk op gras laten lopen hoor, asfalt wordt dan veel te heet..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2017 Goedemorgen Yvonne, bedankt voor de koffie. Ik pas wel op, maar zo warm wordt het vandaag hier nog niet. Had vanmorgen nog jas aan tijdens hond uitlaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2017 goede morgen Dagpact: jowan Rosa Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2017 Goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2017 (bewerkt) 25 mei 2017 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2017 (bewerkt) lieve Lika, dit moet maar even genoeg geluk brengen voor jouw volharding de afgelopen 6 maanden. Je bent er nog niet schrijf je; gelukkig maar he, want anders was je leven klaar. Nee, je mag tussendoor oogsten van hoe ver je mooi al bent, je mag stilstaan en terugblikken, genieten in het hier en nu, en je mag vooruit blikken voor je wensen en plannen voor je toekomst. Natuurlijk mag je soms even boos zijn op jezelf, dat kan je net die schop onder de kont geven om niet te blijven hangen in somberte. Maar als boos zijn je niet stimuleert, dan snel door naar de volgende emotie, je hebt er zat om uit te kiezen. Misschien als troost (of niet); mijn eerste jaar droog leek hel bij tijd en wijle, ik was depressief, suicidaal en ontmoedigd; het bleek een rouwjaar. Waarin ik ook hard gewerkt heb en veel bereikt, maar ik was nog niet aan bewust oogsten toe vaak. Ik heb in die tijd Mindfullnesstraining gedaan, dat hielp wel en bracht aanvaarding, verduren soms. En dat jaar, ging, achteraf, best snel voorbij☺ Houdt moed meis. komt goed met jou♥ PS; lieveheersbeestje fluistert me net in dat je al in je 7e maand bent nu, vandaar die stippen. 25 mei 2017 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2017 oeps, hoe krijg ik dit nu weer naar haar wie is wie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2017 Goedemorgen Larske Mooi bericht LJ. Knippen en plakken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 25 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2017 Goedemorgen, Dagpact jowan Rosa Kohtje Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2017 Gisteren was een lastige dag qua niet roken. In t begin moet je af van die reflexen/associaties. Ook al heb ik t al een keer gedaan, t is geen meevaller. It's gonna be a wild ride. Walibi style Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2017 Zeg Lars...wa zijde gij nu aan t doen? Ik ga ff douchen. Als ge r moest inzitten...ni schrikken Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2017 (bewerkt) Hoi Sowhat, vier jaar droog is een megaprestatie. Goed werk. Je hebt het aan het forum te danken, helemaal waar Maar zonder een zeker doorzettingsvermogen had je dit nooit gered. Ik ga er op voorhand vanuit dat je vijf jaar ook zal halen. Sterkte en keep on going. 25 mei 2017 bewerkt door Soothe lettertje teveel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2017 (bewerkt) Een hele goede morgen allemaal, op deze prachtige zonnige dag Al bij iemand geweest op steunkousen aan te doen Straks mijn laatste deur schuren, dan weer 3 uurtjes werken ,daarna de deur schilderen en dan weer 2 uurtjes werken Zo komt mijn dag wel om Hele fijne hemelvaartdag allemaal ! 25 mei 2017 bewerkt door rapilos tikfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2017 Fleurtje hoi, Je hebt het eerder bewezen. It's gonna be a wild ride, so hold on tight. Een meevaller, echt niet, maar als ik het kan, kan jij het vast en zeker ook. Actie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2017 Lika en Sowhat , toppers zijn jullie. Fleurtje, de eerste dagen zijn inderdaad het moeilijkst. Maar zoals Soothe al zei: je kunt het.... nu is het alleen nog maar afzien, maar op een gegeven moment ga je de zegeningen ervan ervaren, echt. En jaaaaa, ik kon het, dus jij kunt het ook, vergeet niet dat jij ooit mijn lichtend voorbeeld was!!! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2017 Eindje gelopen, ijsjes in de winkel gehaald. Zo nog even buiten voor mijn huisje zitten, al vind ik dat alleen niet altijd prettig. Vanavond eten op andere locatie, kijken of het gaat lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 25 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2017 Mijn vrouw is thuis vandaag op aanraden van de instelling, om het kwartier een energieverslindende paniekaanval... Lastig, maar we moeten maar weer doorgaan. Deels uitgelokt doordat de angst thuis is ontstaan, ze gaat nu een keukenkastje schoonmaken, zelfs daarvoor moet ze over een hobbel. Alle kleine nietszeggende dingetjes hier thuis zijn voor haar muren waar ze tegenop kijkt. Fijne hemelvaart!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2017 Kan me voorstellen dat het voor haar maar ook voor jou erg lastig is Asterix. Uitdagingen aangaan om daarbij de angst zien te verminderen zal het doel zijn. Kan vertellen dat dat niet gemakkelijk is. Alles wat voor een ander vanzelsprekend is kan een hoge berg zijn. Wens jullie veel sterkte en toch ook een goede dag toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2017 (bewerkt) Asterix hebben ze daar gezegd, dat je ook heel de dag binnen moet blijven. Waarom ga je niet het bos in of zo. Beetje schaduw! Kop koffie ergens Nu kasten schoonmaken is voor mij ook een hobbel, natuurlijk niet op dezelfde manier, maar moet dat per se vandaag. Sterkte kerel. Het valt niet mee lijkt me. Wellicht een understatement. 25 mei 2017 bewerkt door Soothe voutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden